Reclame op de zij lijn en onder onze berichten

Started by gewoon, Sep 02, 2012, 08:40 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Hoi heb een vraag of er niet ergens nadrukkelijk vermeld moet staan dat wij deze reclames niet ondersteunen.
Er zijn iedere dag veel nieuwe lezers die hier lezen, en wellicht een zoek tocht maken hoe uit de problemen te komen, en zijn welkom.

wil voor zijn, dat er meelezers zijn die deze reclames aan vinken en op het verkeerde been gezet zijn, dat het reclames zijn van een schulden vrij forum

Gewoon

peter

Gewoon, degene (admin) die onze website host plaats deze advertentie, zodat wij kostenloos ons forum kunnen draaien. Er is er eerder een vraag hier over geweest, ik kan bij jou de reclame verwijderen, als je dit wilt. Ik zal aan admin vragen of hij andere reclame kan door zenden.

Peter
Administrator Forum

jan

Hij heeft wel een punt, als de reclame niet wilt zien, dan kunnen wij het account toch aanpassen. Dit hebben wij toch vaker gedaan. Ik denk dat wij dit ook bij de registratie moeten vermelden. Dit staat al vermeld bij de disclaimer over advertenties e.d.

Je kan bij de disclaimer opnemen (zover het er al niets staat) dat reclame aan ons wordt aangeboden, zo moeilijk lijkt mij dit niet.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Het staat al bij de registratie en we kunnen de reclame uitzetten, dit is geen enkel probleem.
Peter
Administrator Forum

jan

Ik heb het e.a aangepast, ik denk dat je het er wel mee eens bent:

De advertenties die verschijnen worden aangeboden door Google, wij hebben geen keuze in de advertenties verschijnen. Dus wij kunnen niet alle advertenties onderschrijven.
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Je hebt het toch al veranderd ;D. Ik heb er geen moeite mee. Zullen we dit ook aanpassen in het registratie menu, de gebruiker krijgt dan een mogelijkheid om een PM te sturen om het e.a. uit te zetten.
Peter
Administrator Forum

jan

Ik ben zo vrij geweest om de reclame bij gewoon uit te zetten. De mogelijkheid om dit uit te zetten kun je plaatsen in de bevestigingsmail.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

peter

Peter
Administrator Forum

jan

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

peter

Ik heb het registratieforum aangepast. Email dat lukt niet zo snel, ik kan het niet zo snel vinden.
Peter
Administrator Forum

jan

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

peter

Ik leg het bij Dick neer, mij lukt het niet snel, ben bang dat ik het e.a. verknal.
Peter
Administrator Forum

gewoon

Hoi Peter en Jan

Het was niet mijn bedoeling de reclames te verweiderden, snap goed dat ik de Amin niet om iets onmogelijk kan vragen het forum is belangrijk en natuurlijk hoord daar sponsering bij.

Was mij uitsluitend te doen om een medeldeling over de inhoud van deze.

door dit draadje is er dus al een duidelijk vermelding .

Groet Gewoon

peter

Maak je geen zorgen, we doen wat we kunnen.
Peter
Administrator Forum

jan

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator