Het Financieel Vangnet

Started by Frummel84, Aug 25, 2012, 03:21 PM

Previous topic - Next topic

mama01

@libra

ga nu idd eerst naar de gkb,vertrouw het allenaal niet meer.
maar faillietverklaring is nooit over gesproken hoor.
maar als de schuld ineens 20000 euro meer is...tja dan krijg je alarmbellen idd.
wacht nu op reactie van gkb,hopelijk krijgen we die snel

gr mama01

mama01

@koekiemonster,

dank je wel
ga dr nu cker verder in graven
ook bericht gestuurd naar nvvk

mama01

Het word er allemaal niet beter op helaas....antwoorden blijven uit...gemeente laat je zitten..gaat absoluut niet goed :(

Buster

Hoi Mama01, even een directe vraag, maar waarom zit je nog bij die club?

mama01

Omdat ik nog steeds niemand kan vinden die me erbij kan helpen. Ons loon alles gaat naar hun daar zijn we afhankelijk van....en het word erger omdat we met 3 personen maar tussen de 500 en 600 euro per maand krijgen waar we alles van moeten betalen. ..

Buster

Pardon? â,¬500 om alles van te doen? Bedoel je dan ook je vaste lasten betalen?

Ben je al naar de Sociaal Raadslieden geweest?
Het moet voor hen een koud kunstje zijn om het contract te laten ontbinden. Er wordt namelijk op grove schaal (als ik je verhaal goed begrijp) nalatigheid gepleegd.
Vervolgens kun je een procedure starten om alle maandelijkse betalingen met wettelijke rente terug te laten betalen. Als er een organisatie is die ten strijde trekt tegen malafide schuldhulpverleners dan zijn zij het wel.

http://www.sociaalraadslieden.nl/
Oja, het is gratis!

Ik was zelf ook nog in de achtergronden gedoken. Deze meneer heeft al meerdere bedrijven gehad in dezelfde sector.
Allemaal failliet verklaard. Er zou binnenkort aandacht aan worden besteed door Opgelicht.

http://amweb.nl/-/faillissement-voor-financieel-adviescentrum-bommelerwaard

http://www.opgelicht.nl/dossiers/detail/3960/

mama01

Ja daar moeten we alles van doen,en je weet dat dat onmogelijk is he. Vandaar dat het steeds erger word...We zijn uit elkaar en hebben een kleine, allebei auto nodig voor werk. Ziekmelden vanwege geen benzine word dan standaard om kosten te drukken en dat is al helemaal niet goed..sociaal leven opbouwen...wat is dat?

Boeddha

Quote from: Buster on Mar 14, 2014, 12:14 AM
Pardon? â,¬500 om alles van te doen? Bedoel je dan ook je vaste lasten betalen?
Quote from: mama01 on Mar 14, 2014, 09:18 AM
Ja daar moeten we alles van doen,en je weet dat dat onmogelijk is he. Vandaar dat het steeds erger word...We zijn uit elkaar en hebben een kleine, allebei auto nodig voor werk. Ziekmelden vanwege geen benzine word dan standaard om kosten te drukken en dat is al helemaal niet goed..sociaal leven opbouwen...wat is dat?

Ik denk dat Buster bedoelt, vaste lasten zoals je huur, zorgverzekering, gas/water.

Eten en benzine vallen niet onder die noemer.
500 euro per maand voor 3 personen, komt neer op circa 110 euro per week. (500 euro delen door 4,5 week)
En dat is echt niet verkeerd!

Of moeten jullie van die 500 euro ook de huur enzo betalen?

En net wat Buster ook aangaf, als de sodemieter naar de Sociale Raadslieden en je melden bij de gemeente!

Be strong, have faith!

Boeddha

In de onderste link van Buster staat een heel stuk wat je moet doen om deze praktijken te stoppen!

Ze hebben geen vergunning om gelden te mogen beheren van derden! Ze zijn hierdoor in overtreding!

Kortom....bellen! En je melden bij de gemeente! (de Sociale Raadslieden kunnen je hiermee adviseren!)
Be strong, have faith!

mama01

Koopwoning,dus hypotheek,gas water en alles moet daarvan betaald worden ja. Contact met gemeente al gehad,afspraak word telkens verzet dus dat schiet niet op..ga idd contact opnemen met socialeraadslieden kijken wat hun kunnen doen...

chapter

Loopt het bewind via rechtbank anders is zelf rekening nummer aanpassen zo gedaan bij werkgever uitkering instantie eb belasti g.

Buster

Chapter dit is geen bewindvoerder maar een particulier schuldhulp bureau.
Mama01, de gemeente kan niets voor je doen, simpelweg omdat zij de juridische kracht niet in huis hebben. Je kunt je daar wel aanmelden voor schuldhulp verlening. Je moet echt bij de Sociaal Raadslieden zijn.

â,¬500 voor je vaste lasten en boodschappen,....
Ik word er stil van. Maandag gelijk gaan bellen! Zeggen dat er spoed is!

chapter

Dan moet rekening nummer wijzigen naar eigen toch niet zo  probleem zijn.
als er meer geld is wat doen ze er dan mee als ze niets betalen.
Idd niet afwachte  maar maandag meteen bellen voor afspraak met sociaal raadslieden.

mama01

Hoe helpt rekening wijzigen dan? De werkgevers maken het over naar hun ja,dus dat heeft geen nut. Inmiddels ook contact met tros radar opgelicht. Die moet ik morgen bellen,ze hebben al meerdere klachten gehoord en willen hier mee bezig. Dus mochten er meer mensen zijn,ze horen het graag