@Mama01,
Je hebt recht op inzage van de dossier, dat moeten ze kunnen tonen, en als alles op orde is is er een druk op de knop voor nodig om dat uit tedraaien.
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, zeker als je vermoed dat de schulden zijn opgelopen.
Probeer in elk geval in contact te blijven, vraag documenten op zoals overzichten, betalingen die uit je naam zijn gedaan.
Zoals ik al eerder schreef, als de constructie is dat je hen betaald voor budgetbeheer of administratie handelingen en een derde (de stichting) bemiddeld uit jullie naam, dan is dat strafbaar. In een eerdere rechtszaak heeft de rechter geoordeeld dat alle maandbedragen terug betaald diende te worden plus de wettelijke rente over de openstaande schulden van die hele periode.
Met name André Moerman, hij is de voorzitter van de Sociaal Raadslieden is een voorvechter van het aanpakken van dit soort praktijken.
Mocht het GKB je geen goed advies kunnen geven of niet kunnen geven (zij zijn ook aan regels gebonden) dan doe je er goed aan om een gesprek aan te vragen bij de Sociaal Raadslieden in je gemeente.
En blijf achter de documenten aanzitten!
http://www.sociaalraadslieden.nl/