Het Financieel Vangnet

Started by Frummel84, Aug 25, 2012, 03:21 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Er was een apart topic of draadje,  is mij om het even.

Mag die nu eindelijk terug.

Was helemaal verguld,  dat Libra schreef dat er een vat bier haar kant op moest rollen,  als  hier iets goed uit kon komen.

Pak het goed op dat het ongewoon is,  en ook  dat schrijven in de toekomende tijd niet kan.

Maar jaren terug een verschil mocht,  of kon zijn.

jan

Wel een heel cryptische omschrijving, maar ik ga een apart topic over betrouwbaar of minder betrouwbaar starten. 
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

koekiemonster

"De zaak tegen een 57-jarige Nederlandse man uit Emmerik en twee vrouwen is donderdag aangehouden tot volgende maand. Ze worden verdacht van oplichting. Meer rechters moeten naar de zaak kijken".

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2116776/Zaak-tegen-eigenaren-schuldhulpverleningsbedrijf-Zevenaar-aangehouden

jan

Dat deze sch..ten ongestort hun gang konden gaan, terwijl alle seinen op rood stonden.
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Dick

De rechtspraak komt ook online gepubliceerd, dan is hier ook gelijk jurisprudentie van, ter ondersteuning van schuldenaren die in de zelfde problemen zitten.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Marjan12

Is dit het topje van de ijsberg? Uit het nieuws blijkt dat ook pgb fraude is met jongeren.door zorgmiljonairs.

jan

Blijkbaar wel, dit alles over de rug van de zwakkeren onder ons.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

anja12

deze mensen gaan over lijken. maar het ziet er naar uit dat ze hun straffen, die ze verdienen gaan krijgen.
er lopen nog steeds onderzoeken naar deze nare mensen.
ik hoop ook dat ik bij de rechtzaak aanwezig mag zijn.

jan

Je mag bij deze zitting aanwezig zijn, want is een openbare zitting.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

koekiemonster

Weet iemand hoe deze zaak is afgelopen, of is er nog (steeds) geen rechtszaak geweest?
Antwoord mag in een PM :).

marco

Ze hebben goed geleefd van andere hun ellende. De makkelijkheid waarmee hun konden stellen van mensen baart mij zorgen.

Er zijn meer Theo's en Ediths's
Marco en Bianca

guest3318

Quote from: marco on Mar 31, 2018, 12:31 PM
Ze hebben goed geleefd van andere hun ellende. De makkelijkheid waarmee hun konden stellen van mensen baart mij zorgen.

Er zijn meer Theo's en Ediths's

Dit krijg je als "particulieren" schuldhulpverleners zijn zonder ze goed te screenen. Dit kan veel beter als gemeentes zelf dit beheren, hebben ook geen winstoogmerk.

Joost

Volgens mij hebben deze mensen geen spijt van hun daden en dit is een teken dat je de regie zelf in handen  moet houden.