Dit draadje zit me al een poosje dwars.
Er is niets vervelender voor een goed welwillend bedrijf dat hulp biedt bij schulden om zonder aanwijzing aangemerkt te worden als niet goed.
En alleen op alarmbellen kun je niet afgaan, vindt ik.
Dus, dan maak ik een optelsom.
Het genoemde KvK nummer op de site wordt gewoon gevonden in het KvK register.
Maar dan verder op de site, ze geven aan te bemiddelen.
Dan wordt het tricky, want dat is verboden op grond van artikel 48.
De vraag is dan, moet iemand daarvoor betalen. Als ik de vorige berichten goed begrijp moet er wel degelijk voor betaald worden.
Als je nou zo niewsgierig bent naar de kosten dan vraag ik me toch af waarom je dat niet gewoon bij ze vraagt. Vragen staat vrij toch? En iedere situatie is tenslotte anders, dus kunnen onze kosten wel eens hoger of lager zijn geweest dan die van jou.
Als ik de constructie goed begrijp betaal je Finvang voor het op orde brengen van de administratie en de stichting gaat dan voor je bemiddelen.
Ook dat is in strijd met de wet, sterker nog er is jurisprudentie;
http://uitspraken.rechtspraak.nl/#ljn/BZ3225En dan zijn er nog twee zaken die bij mij overdwars blijven hangen.
Wanneer wij voor u aan de slag gaan, krijgt u weer de mogelijkheid om te leven zoals ù wilt! Besteedt uw zorgen uit aan ons zodat u uw aandacht weer kunt richten op uw gezin en uw werk.
Ow? Hoe zie je dat dan voor je? Dit klinkt mij als misleidend.
En tot slot, want dat is de meest gevaarlijke, ik heb nu al een aantal keren gehoord dat het advies was; laat je persoonlijk failliet verklaren en vraag daarna aan of dit omgezet kan worden in WSNP.
van dit site http://www.finvang.eu kregen wij hooop info die eigelijk gem ook zou moeten weten bvb hoe ze beslaag op je loon kunnen tegen houden , verder,dat wij dus die brief moeten schrijven en vragen naar perslonelijk failisiment(wsnp) gaat veel sneller en je slaat gem over (hoe dat precies werkt weet ik niet)
Maar wat als dat niet wordt toegewezen door het soort schulden of het ontstaan daarvan?
Dan zit je dus mooi aan een 100% aflosregeling vast die je ook zelf had kunnen opzetten maar dan met de kosten van een curator er aan vast 0% buffer en allerlei verboden zoals verhuizen en reizen.
Dus tja,... ik weet het niet hoor.