Het Financieel Vangnet

Started by Frummel84, Aug 25, 2012, 03:21 PM

Previous topic - Next topic

jan

Speel niet voor eigen rechter en doe vooral aangifte tegen deze meneer.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Rietje

Ik heb sinds enige tijd slechte ervaringen met dit bedrijf. Ze komen hun afspraken niet na, zijn onbetrouwbaar. Moeilijk te bereiken, afgesloten telefoons. Beloven het ene en doen vervolgens anders. Kortom een groot gezeik.
Toen ik dit forum bezocht zag ik dat er meerdere mensen zijn die ook door dit bedrijf zijn gedupeerd. Wat ik zo erg vind is dat zij dit ongestraft kunnen doen en er mee lijken weg te komen.
Wie herkend dit? Graag zou ik met jullie in contact willen komen om te kijken wat we hier tegen kunnen doen. En of die lui zijn te stoppen!

Ria

jan

Doe vooral aangifte bij de politie en meld je bij de gemeente voor schuldhulp!!!
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

kwebbel01

Hoi ik ben een gedupeerde van het financieel vangnet die het spuugzat is nog langer Door Theo en Edith gedupeerd te worden. Voor info kun je mij mailen.

kwebbel01

Ik ben het zat om de dupe te zijn van Theo Werter en Edith. Dit is een reactie die ik heb geschreven in het gastenboek van het financiële vangnet.  Fijn al die positieve reacties van mensen  te lezen. Ik zit echter al vanaf november 2011 bij het financieel vangnet.  Wat in de eerste jaren heel leuk en positief leek wordt nu een nachtmerrie.  Telefonisch zijn ze niet te bereiken,  per mail geen reactie. Er vanuit gaande dat mijn zaken goed geregeld zouden worden  en in goed vertrouwen heb ik eind november 2014 gevraagd aan  Theo zowel mondeling als schriftelijk om mij bij Robin aan te melden. Na aan alle vragen via de mail antwoord te hebben gegeven ging ik er vanuit dat alles Door Theo goed geregeld was. Tot ik er vorige week tot mijn verbazing erachter kwam dat Enexis aan de deur stond om mij af te sluiten van energie en gas omdat er geen contract was met Robin. Sinds woensdag vorige week dus meteen aan het bellen en mailen geslagen maar wat blijkt totaal geen reactie noch per mail noch per telefoon en de situatie is nog niet opgelost. Wel op het antwoord apparaat dat ze ivm dode herdenking gesloten zijn. Sorry mensen maar dat is vlgs mij op 4 mei en en niet op 18 en 19 mei. Ik ben heel blij met wat Theo en Edith voor mij gedaan hebben maar ben niet blind voor de steken die zij laten vallen en liggen. De recensies op de site schulden-vrij.info zijn deels ook correct. Ik kan zaken benoemen die zij correct hebbenafgehandeld maar ook zaken ddie zijn blijven liggen. Ook heb ik sinds 2011 geen overzicht van de stand van zaken gekregen waar ik herhaaldelijk  om gevraagd heb. Daarnaast is de schaarse afspraak die ik had met Theo om langs te komen met het overzicht van zijn kant uit afgezegd in april jl. En ondanks de vele verzoeken per mail is dit er helaas nog niet van gekomen. Jammer,  het leek in de beginne zo mooi en bracht rust in mijn overhoop gehaalde leven. Maar die rust, het vertrouwen en de hoop zijn gruwelijk de bodem ingeslagen.
ik ben ook een haaibaai met een directe vorm van communicatie en heb van tevoren ook bij Theo aangegeven dat ik er als een bok op een haverkist op zal zitten. Dus vandaar mijn reactie op alle engelen verhalen hier helaas is ook dit werkelijkheid.
Dus mensen kom van die roze wolk af.
Ik wil graag met mensen in contact komen om het probleem Financieel Vangnet aan te pakken.  Laten wij als gedupeerden van de praktijken van Theo en Edith 1 front vormen. Samen staan wij sterker dan alleen. Zo kunnen wij voorkomen dat anderen ook voor de mooie beloftes en gladde praatjes van deze 2 vallen.
Voor Edith en Theo mochten jullie dit lezen, dit is geen laster noch smaad maar een intense drang naar gerechtigheid.  Karma is a bitch.  Jullie hebben nu echt de verkeerde persoon pissed off gemaakt. Ik heb jullie van tevoren gewaarschuwd om geen misbruik van mijn goede vertrouwen en hoop te maken.  Jullie hebben de helse duivelin in mij wakker gemaakt dat hadden jullie niet moeten doen. Dit is geen dreiging maar een belofte.

kwebbel01

Quote from: jetta16v on May 04, 2015, 10:28 PM
Kan iemand mij helpen ???? ik zat bij financieel vangnet en kwam er 4 maanden terug achter dat er niks betaald werd maar ik heb in 3 maanden tijd wel ruim 2400 euro heen gebracht door me letterlijk kapot te werken en nu zit ik nog steeds te wachten tot hij mijn geld terugstort en mijn dossier opstuurt , hij neemt zijn telefoon niet meer op en thisisthelimit neemt ook niet meer op HELP !!!!!!

baan nu kwijt en heb dat geld zoow hard nodig en mijn schulden zijn 3x zo hoog door rente en rechtzaken
[/quote

Bel nu naar kantoor,  Theo is daar nu aanwezig. Heb hem zojuist gesproken.  Gr. Kwebbel01

marco

QuoteVoor Edith en Theo mochten jullie dit lezen, dit is geen laster noch smaad maar een intense drang naar gerechtigheid.  Karma is a bitch.  Jullie hebben nu echt de verkeerde persoon pissed off gemaakt. Ik heb jullie van tevoren gewaarschuwd om geen misbruik van mijn goede vertrouwen en hoop te maken.  Jullie hebben de helse duivelin in mij wakker gemaakt dat hadden jullie niet moeten doen. Dit is geen dreiging maar een belofte

Dit is geen smaad overigens, je geeft je mening weer over dit bedrijf, wat het niet voldoet aan de wettelijke eisten. Dit bedrijf is niet gecertificeerd en de kwaliteit en de inhoud van de website is m.i. zeer slecht.

Door dat deze mensen niet zijn gecertificeerd, is er geen bewijs dat ze beschikken over de elementaire kennis om iemand te helpen. Ze richten waarschijnlijk alleen maar meer schade voor iemand aan.

Dus blijf weg bij het "financieel Vangnet" !!!
Marco en Bianca

jan

We hebben het al eerder gehad over de niet zulke frisse praktijken van dit bedrijf. Gevestigd als BV om bij een eventueel faillissement, het privé vermogen te beschermen.

Doe aangifte tegen ze, ik neem dat je 4 jaar lang geld naar ze hebt overgemaakt, dit geld moet ergens zijn. En dat zaken niet kloppen is de rode draad door het verhaal.

Ik denk dat het NVVK een uitgesproken mening heeft over dit bedrijf. En dit is niet positief

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

kwebbel01

Hoi Ria,

Ik heb hetzelfde mee gemaakt. Mail maar.

jan

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

gast25

die ervaring hebben wij ook zitten er al drie en half jaar bij en zoals het allemaal in de papieren staat
zo gebeurt het niet in werkelijkheid want die helpen je niet van je schulden af maar die vullen de eigen zakken van jouw geld

gewoon

Beste gast

Het regent hier al jaren grote problemen met F V,  en hoop dat ook jij uit de zorgen gaat komen.

En je bent niet de enige zoals je kunt lezen het zal opluchting geven dat er een forum is waar je dit kunt schrijven,  bij mensen die aardig inschatten hoe diep dit ingrijpt op je.

Dus welkom op het forum,  en we proberen meer te zijn voor je met tips of raad,   tot volledig zelfredzaamheid aan toe.

jan

Doe verstandig en neem contact op het schuldhulpmaatje.nl. Deze stichting weet de weg en kan je helpen. Of gaan naar een sociaal raadsman.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

www.budgetmiep.nl

Ik kwam toevallig op twitter laatst een bericht tegen over een vrouw die dus haar bewindvoerder had aangeklaagd. Het normale motto van de rechtbank is dat je verantwoordelijk blijft voor je eigen administratie en er is dus vaak niks te beginnen tegen falende bewindvoerders.
In deze zaak werd de vrouw in haar gelijk gesteld, het ging om een beslagvrije voet die door de deurwaarder verkeerd was ingeschat. De bewindvoerder was nalatig door dit niet tijdig te corrigeren.
Bij iedereen is het verhaal natuurlijk anders, en alle klachten over bewindvoerders zijn anders, maar mss stemt het hoop op een verandering. Proberen kun je het altijd.
=425&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=0e61ed9609]http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=31&tx_ttnews[tt_news]=425&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=0e61ed9609
Dit is de link waarop het uitgebreide verhaal staat.
Overigens heb ik zelf ook ervaring met slechte bewindvoering, niet van dezelfde maar goed.
Het staat je altijd vrij om op zoek te gaan naar een nieuwe bewindvoerder en hiervoor een aanvraag in te dienen bij de rechtbank, als je redenen gegrond zijn gaat de rechtbank hier gewoon mee akkoord.
7 jaar slechte schuldhulpverlening achter de rug, nog 2 jaar wsnp te gaan, blogger op www.budgetmiep.nl over de voedselbank, schulden, armoede en goedkoop leven, positiviteitsgoeroe

mama01

Hoe dieper je gaat graven hoe duisterder het word. Advocaat is goed bezig. Graag contact met meer mensen over die vuile oplichters