Hierbij meld ik mij ook....

Started by caro86, Aug 16, 2012, 06:13 PM

Previous topic - Next topic

caro86

Hallo iedereen,

Ik lees al een paar weken mee op dit forum en wat heb ik veel bewondering voor jullie! Ik vind het knap dat jullie de schulden zo positief en dapper aanpakken! Ook heb ik veel respect voor jullie eerlijkheid tegenover elkaar en over jullie situatie! Super!!

Ik ben een jonge vrouw van 25 jaar, ik heb een fantastische vriend, een leuke baan en een mooi huisje. Je kunt mij dus een echte geluksvogel noemen.
Helaas heb ik in het verleden iemand volledig vertrouwd, die uiteindelijk met

Bloem2

Welkom Caro!

Volgens mij ben jij al heel goed bezig, want je hebt al een deel van je schuld afgelost.

Misschien duurt het laatste stukkie iets langer, dat geeft niets. Elke euro die je aflost is
er al

Chrissie

Welkom Caro,

Ik sluit me helemaal bij Bloem aan en elke schuld hoe groot of klein hij ook is is gewoon een zware last en hoe geldt het spreekwoord  ook al weer: De laatste loodjes wegen het zwaarst en ik denk dat die vlieger in het geval van de schulden dubbel zo hard opgaat!

Ik wens jou heel veel succes met de laatste loodjes!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Turfje

Welkom Caro.
Een schuld is een schuld, hoe groot of klein dan ook.
Jullie zijn in ieder geval goed bezig zo.

flowerpower

hoeveel moet je nog aflossen??

Vlinder307

Hallo Caro,

Ook van mij een harte welkom ..
Discipline is vaak het grootste euvel misschien helpt lijstjes maken voor jou.
Uitrekenen wat je per week kan besteden (na aftrek van je vaste lasten) en zien wat over te houden om je schuld af te lossen.
Belangrijkste is toch wel het uitgavenpatroon doen we hier niet wat aan zal onze schuld alleen maar oplopen.

Veel succes.
Liefs vlinder