minnelijk traject en eindcontrole (genaaid door gkb)

Started by misstammie29, Aug 14, 2012, 01:35 PM

Previous topic - Next topic

misstammie29

Oke, dit word een lang verhaal maar ik hoop adviezen-/info te kunnen krijgen van mede-forummers.
Het zit zo, in 2008 kwamen mijn man (nu ex) en ik in de minnelijke schuldregeling terecht. Er werd een percentage akkoord bereikt en dat was natuurlijk een opluchting,.
In 2009 zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan en werd ons dossier bij de kredietbank gesplitst. De regeling kon gewoon doorlopen mits alles keurig maandelijks werd betaald.
In augustus 2011 zou de regeling be

peter

Tamara,

Welkom, het is niet leuk voor dat het e.a. niet goed is verlopen. Er is een onafhankelijke stichting die je kan helpen. De naam van de stichting is schuldhulpmaatje (www.schuldhulpmaatje.nl) Deze stichting weet de weg binnen schuldhulpverleningsland. De vrijwilligers weten de weg en bereiken soms heel veel.

Uit de terugkoppelingen die wij krijgen, doen ze heel veel op dit gebied en bereiken heel veel.

Waarom neem je contact op met hun?
Peter
Administrator Forum

Buster

Tamara, ik sluit me aan bij Peter, daarnaast is het misschien handig om eens te kijken of je in aanmerking komt voor een goedkope advocaat, dat kan via het juridisch loket.
www.juridischloket.nl

Je administratie is je bewijsvoering, noteer daarom alles wat er gebeurt, probeer zoveel mogelijk via de post te doen, en print emails uit.
Dat je de klacht hebt "gewonnen" zegt ook al heel veel en zal een belangrijk bewijsstuk zijn.

Trek je niks aan van die horken.
jij weet wel beter. Hou vol!

Ik hoop je binnenkort te kunnen feliciteren!