Vlinder gaat voor goud !

Started by Vlinder307, Aug 10, 2012, 12:15 AM

Previous topic - Next topic

tris

Lieve vlinder

Ook van mij heel veel sterkte en een knuffel

x tris

Libra

Jeeejjjjj......hier doe ik het voor, lieve Vlinder!!! :D
Goed en leuk nieuws is altijd het fijnst om te lezen!!!

Ben heel blij voor je dat het met je dochter goed gaat.
En over dat reisje.......heb je per ongeluk nog een klein gaatje in je koffer over? ;)
;D ;D

Liefs

Buster

Wauw, wat een ontzettend fijne berichten!

Ik hoop dat je vannacht zelfs NOG langer kan slapen.

Vlinder307

Quote from: Libra on Sep 18, 2012, 02:15 PM
heb je per ongeluk nog een klein gaatje in je koffer over? ;)
;D ;D

Liefs

Hmm ligt er aan hoeveel je weegt.. ;D
Maak geen lange nacht dit keer Buster ben net thuis van mijn werk en morgen mag ik weer vroeg op..
Kan ook nooit grlijk slapen door alle prikkels op mijn werk die ik binnen krijg.. :(
Deze week een extreme drukke week donderdag ook nog een examen.
Dank je voor je knuffel Tris!!
Knuffels zijn altijd welkom en gratis!  ;D

Liefs Vlinder..

Bloem2

Ik stel voor dat we met ons allen als vlo meegaan in de kraag van haar jas...
Op voorhand beloof ik dat ik stil zal blijven zitten..

:D ;D ;)

Vlinder307

Quote from: Bloem2 on Sep 19, 2012, 11:51 AM
Ik stel voor dat we met ons allen als vlo meegaan in de kraag van haar jas...
Op voorhand beloof ik dat ik stil zal blijven zitten..

:D ;D ;)

Dat mag alleen stil zitten is er niet bij!! Je moet wel voor mij aan het werk natuurlijk!! ;D
Iedereen mag mee maar wil wel een goede taakverdeling hebben ik heb iemand nodig om de financi

Kaatje

Heel veel succes morgen!!!!!!! Ik zal voor je duimen!

Vlinder307

Hier ben ik weer ff en dan via mijn mobiele telefoon want mijn internet is afgesloten :-( morgen gelijk maar bellen pff ..het examen ging niet naar mn zin maar we zullen het horen ..beh wat een gedoe zonder tv en internet..hou het kort want dat typen op een foon is ook niet alles xxx

Bloem2

Hey Vlinder,

als wij vlooien voor jou moeten werken gaan wij heel hard kriebelen.
Ik zou me nog maar eens bedenken en ons adviseren om vooral stil in dat kraagje te blijven zitten..
Werken kan altijd nog!

Kom snel weer terug met normaal internet! Wat heb je een tijd over nu  ;D ;D ;D

tinkelbel

Wanneer krijg je de uitslag van het examen ??? Ennuh....ik wil best een handje uit de mouwen steken als ik maar mee mag naar de zon :D

Vlinder307

Lieve allemaal ..veel op de pc zit ik nooit thuis daar heb ik nu eenmaal geen tijd voor maar mis het wel om op een ;normale; manier hier mijn verhaal te typen :-( tv mis ik wel maar tijd over?? Nopes Was het maar zo n feest..morgen uitslag van examen spannend..morgen wil ik mijn papierwerk in orde hebben ben blij dat ik weer loon heb morgen ..100 euro pw is wennen vind ik met 3 personen en in het weekend 4 waar de buskaart (30 euro) ook nog van af moet maar we roeien maar met de riemen die we hebben..kan nog niet bij iedereen reageren maar dat komt wel weer..en jullie komen maar in mn kraag zitten hoor gesellie!! Ik krab wel net zo lang tot jullie het zat worden :-p liefs en dikke knufff.. Xxx

Vlinder307

Ik ben in ieder geval geslaagd!! Dus kom ik hier met wijn n wiskey , kaas worst en heb lekkere wraps met zalm voor jullie gemaakt ...

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D
JIJ mag blijven hoor!!!
Wat eten we hier inmiddels allemaal lekker ;), oohhh......en die wijn....daar doe ik het voor hoor! ;D

Van harte gefeliciteerd Vlinder!!! :-*
Superfijn voor je!

Heel veel liefs

Kaatje

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dansje dansje dansje, feestje feestje feestje!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

Vlinder307

Dank jullie wel..deze maand dus proberen van 400 euro rond zien te komen inclusief kadootjes een verjaardag en buskaart dat wordt puzzelen..vandaag boodschappen gedaan voor 50 euro hier moet ik het de hele week mee doen maar met een beetje creativiteit hoop ik dat het gaat lukken ..dat was dus een rondje aldi en reclames afgaan nog 10 euro over voor rookwaar en tien euro in de portomenee ben benieuwd..eerste x dat ik het zo strak hou ik hoop zo nog wat over te houden om een paar betalingen te kunnen doen...