Vlinder gaat voor goud !

Started by Vlinder307, Aug 10, 2012, 12:15 AM

Previous topic - Next topic

lotte

lieve vlinder,

even heel praktisch gedacht... Essent kan ook via de mail benaderd worden. Dat zal een stuk effectiever en sneller zijn, en je hebt het zwart op wit.
Het levert je meteen een besparing op, want dan heb je dus geen 2de telefoon nodig.
Mocht het zo zijn, dat je telefoon echt vervangen moet worden. Ik heb voor de nood bij appie in de aanbieding een keer een prepay gekocht voor een tientje... inclusief sim kaartje. Wellicht een idee?

wat betreft je dochter, dat is zeker een moeilijk verhaal. Misschien moet je bij de huisarts proberen aan te geven, dat er een ander soort hulp bij ingeroepen moet worden, omdat jij het in je eentje haar problemen niet kunt oplossen?
Daar komt bij, in hoeverre wil je dochter door jou geholpen worden? Dat is geen aanval, maar een oprechte vraag.
Mijn oudste dochter heeft ook de nodige problemen, maar accepteert absoluut geen hulp van mij. In overleg met de huisarts heb ik gekozen voor hulp van buitenaf voor het meisje.
Makkelijk voor mijn moedergevoel is het absoluut niet, voelt het als falen... maar
voor mijn dochter, is het juist de goede oplossing.
Wellicht een overweging waard?

Voor de rest spreek ik de hoop uit, dat haar gezondheid snel weer wat beter wordt... je hebt al zoveel aan je hoofd...

knuffel en veel liefs

Vlinder307

Dochterlief moet een nachtje blijven voor onderzoeken zou eerst een dag worden nu komt er nog een nacht bij vanwege de koorts hoor straks meer..

Die relatie problems moeten ze zelf maar oplossen maar die zijn nu even uitgesteld..
Vanmorgen mee geweest naar het ziekenhuis hierna 4 uurtjes gewerkt  ,administratie verder uitgezocht (wat een puinhoop pffff) straks zoonlief ophalen en dan ff uitpuffen op de bank m'n artrose knietjes geven aan dat ik moet stoppen..dik rood en heet zijn ze maar dat is morgen weer over.

Verder goed nieuws ik heb een betalingsregeling kunnen treffen bij Essent!! 3 maal 66 euro dat geeft weer wat lucht!!

En wat heel veel lucht geeft is dat Bloem zoveel voor me doet ik had dat NOOIT alleen voor elkaar gekregen!!!

Zij is onbetaalbaar! Maar eens op een dag maak ik het goed met haar!!
Nu kan ik het rekenwerk uit handen geven iets waar ik zo tegenop zag en uitstelde en ook geen puf meer voor had!

Nu snel ff zoon op halen , boodschappen doen (zo weinig mogelijk) eten koken en dochter opzoeken en dan met de beentjes in de lucht energie sparen voor morgen.. ;)

Liefs en knufff.....

Vlinder307

Kan niet slapen  door alles ... zal jullie verder niet "vermoeien" met momentele zorgen om dochter dit is een forum omtrent financi

lotte

Quote from: Vlinder307 on Sep 15, 2012, 01:42 AM
opbrengen..

Lastig vind ik dat ik momenteel zelf niet bij machte ben om anderen hier steun te bieden daar baal ik van..
Hopelijk komt dat weer snel!!

Ik lees jullie wel!!

Knuff Vlinder..

ik deel niet snel een virtuele schop onder de kont uit, maar Vlinder, nu steek ik toch even een verwijtend vingertje op!
Jij gaat geen excuses maken aan ons, omdat jij ons niet tot steun kunt zijn...
First things first, en dat is altijd het eigen nest, om het maar even bij beeldspraken te houden.

Dus, jij zorgt dat je nu eerst tot rust komt, genietend van dat heerlijke sigaretje.
Dan leg je die hele stapel post opzij, en besteed je het weekend aan leuke, of in iedergeval ontspannende dingen... (sokken rollen kan heel ontspannend zijn hoor...  ;)

En dan ga je zondagmiddag, of maandag ochtend weer verder met die klus.

Het traject waar je nu aan begonnen bent, is heftig, wij weten dat hier allemaal... je zult er door moeten.
Ook jij bent een hele sterke vrouw, en dit gaat je dus lukken. Kom op, hoofdje hoog!

Zo, en dan nu na al mijn harde woorden, een hele dikke vette virtuele knuffel... kom op dame!

liefs

:-*

Chrissie

Vlinder hoe gaat het met je dochter? Is ze de nacht een beetje rustig doorgekomen? Ondanks dat dit een schuldenforum is zijn er ook nog andere dingen in het leven die minstens zo belangrijk zijn. We zijn hier om elkaar te helpen en een luisterend oor te bieden.

Dat je er even niet voor ons kan zijn dat is toch heel logisch je hebt zoveel op je bordje zorg eerst goed voor jezelf dan komt de rest vanzelf wel weer. Dus voel je niet schuldig dat is nergens voor nodig!

Je krijgt van mij een dikke knuffel met een virtuele arm om je heen
en ik hoop dat je dochter weer snel opknapt

liefs Chrissie
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

je vermoeid ons niet met je zorgen om je dochter! Die zorgen spelen nog harder mee dan het oplossen van schulden of orde in de chaos te krijgen. Wat ik juist zo fijn vind aan dit forum is dat je hier heerlijk van je af kan schrijven en dat lucht vaak iets op. Blijf dit ook gewoon doen als je dit nodig hebt, maakt niets uit of het over geld of over je dochter gaat. Je eigen gezondheid en die van je gezin zijn het allerbelangrijkst, die nu je aandacht vergen. En super dat Bloem je helpt en steunt, waardoor je je even iets minder energie hoeft te geven aan het rekenwerk.

Hoe is het met je knie

Buster

Lieve Vlinder, ik sluit me aan bij de lieve berichten die hierboven staan.

Daarnaast wil ik je meegeven dat wij allemaal, stuk voor stuk, hier eerst op adem zijn gekomen, zelf door die zwaarste periode heen moesten, wijzer zijn geworden en pas daarna de kennis met anderen gaan delen.

En praat gerust over je dochter,... graag zelfs, het betekend dat je mens bent!

Libra

Lieve Vlinder,

Ook ik sluit me van harte aan bij alle virtuele schoppen, knuffels en berichtjes!

Wij weten echt wel dat jij er bent en met ons allemaal meeleeft hoor! Ongeacht of je nu wel of niet een berichtje bij anderen plaatst.

We snappen hier als geen ander hoe zwaar het is om alleen al die eerste stap te zetten om de schulden onder ogen te zien.
En ja, helaas......er spelen ook nog andere dingen mee uit ons persoonlijke leven. Ook dat geldt voor iedereen hier!
En ook daarover mag je schrijven en je hart luchten!!

We lezen het, leven mee en kunnen ons zo goed voorstellen hoe zwaar zieke kinderen, ouders en onze eigen gezondheid (of juist het ontbreken daarvan) die last van de schulden nog veel zwaarder maakt.

Het is dus nergens voor nodig om je te verontschuldigen!!

Ook ik ben heel benieuwd hoe het nu met je dochter gaat en ik hoop van harte dat het met haar gezondheid wat beter gaat!

Heel veel sterkte en we horen het wel van je als je daaraan toe bent.

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel!! :-*

Vlinder307

Dank jullie wel lieverds wat is dit toch een fijn forum!...
Pff ben er net weer maar de oorzaak is bekend salmonella...
Kan je stevig ziek van zijn en dat was/is ze!
Morgen dagje zorgverlof gekregen het lukt ook even niet meer om te werken als het goed is moet de medicatie binnen 24 aanslaan en daarna kan het herstel een paar weken duren maar als ze hier eerst maar bovenop komt.
Dus niet toegekomen aan post sorteren  :-\ probeer het morgen tussen de bedrijven door..

Vandaag nog net een keer de buspas voor zoonlief kunnen opladen dan houdt het op en is mijn ex aan de beurt pff wat is dat duur zeg!!
100 eurie in de maand aan reiskosten kwijt!!

Trustie lieve mensen (al slapen jullie vast allang  ;))

Libra

Fijn dat je/je dochter weten wat het is!!
Salmonella is niet fijn, maar met de juiste medicatie goed te genezen.

Heel veel sterkte voor jou en beterschap voor je dochter!!

Heel veel liefs

Vlinder307

Idd Libra het had erger gekund! ...
Het gaat een stuk beter gelukkig!! Als het zo doorgaat mag ze morgen alweer naar huis..
Helaas kan ik mij niet nog meer zorgverlof permiteren  :( (je krijgt 30 prct minder) maar heb veel overleg gehad met mn zussen en haar vriend en mijn avonddiensten kunnen veranderen in dag diensten deze week weer 6 dagen werken achter elkaar..hier zitten 2 cursusdagen bij..
Maar goed als ik thuis ben ben ik er ook helemaal voor haar dat begrijpen jullie wel..
Zal proberen om dan telkens ff tijd vrij te maken om de post te sorteren dit wil ik voor het volgende loon binnenkomt gesorteerd hebben!

Liefs ...

Kaatje

Vlinder, eel veel sterkte en succes aankomende week.
Fijn zeg dat je dochter morgen naar huis mag. En fijn dat je zussen en haar vriend je kunnen en willen helpen! Met die post komt het zeker goed en natuurlijk gaat je dochter voor alles en neem daar de aankomende week ook de tijd voor.

En als je hier minder bent dan begrijpen we dat ook.

Vlinder307

Dochter is weer thuis en het gaat goed!!!!
Dat is weer een zorg minder... ze is overigens een stoere meid en piept niet zo snel dat scheelt wel een stuk.
Ze wil geen overdreven veel visite hebben en zo snel mogelijk de draad weer oppakken ik moet haar wel een beetje remmen want ze kan noch een nasleep van 6 weken hebben.

Dat was dat dus.

Nu een zeer verheugende mededeling ik heb vannacht voor het eerst weer GOED geslapen!! en dan wel van 22.00 tot 5.15 wat was ik opgeruimd en fit vandaag zeg!
Nu de balans er in houden het is fijn dat ik hulp heb bij mijn financien en dat het goed gaat met dochterlief 2 zorgen minder.

En dan kan ik uitkijken naar eind oktober dan kan ik eindelijk ECHT eens een beetje "uitrusten" want ja dan ga ik 8 dagen naar Turkije..
Jullie zullen dit misschien met verbazing lezen maar ik ga op werkvakantie  ;D dus betaald op vakantie..
Samen met een (hele makkelijke) cli

Kaatje

Dat is echt heel fijn nieuws zeg!