Vlinder gaat voor goud !

Started by Vlinder307, Aug 10, 2012, 12:15 AM

Previous topic - Next topic

Vlinder307

Nogmaals sorrie dat ik anderen niet even kan ondersteunen het lukt me gewoon niet ben helemaal op...
niets voor mij want als er 1 iemand was die altijd vrolijk positief en optimistisch was was ik dat wel maar daar is even weinig van over.

Buster

Lieve Vlinder, we herkennen allemaal deze dagen en periodes.

Het is ook gewoon heel rot.
Ik weet zeker dat Bloem wat voor je kan betekenen.
Weet dat je je misschien wel alleen voelt, maar je bent het niet.

Hou vol, ook voor jou is er een oplossing.

Libra

Lieve Vlinder,

Het is heel begrijpelijk hoor dat je er even helemaal doorheen zit!
Er komt ook ineens zoveel op je bordje.

Heel goed van je dat je Bloem gaat mailen.
Het zal je zeker een stukje rust en lucht brengen.

Er gloort licht aan het einde van de tunnel hoor, want je staat er niet alleen voor!
Een hele dikke knuffel voor jou en heel veel liefs.

Bloem2

Ik heb een berichtje van Vlinder ontvangen: ze rust nu even uit op mijn schouder  :)

Vlinder307

Quote from: Bloem2 on Sep 07, 2012, 05:58 PM
Ik heb een berichtje van Vlinder ontvangen: ze rust nu even uit op mijn schouder  :)

Idd Bloem wat een KANJER ben jij!!
Even rust en dan volgende week samen met Bloem aan de slag!!
Kijken hoever we komen...
Ben nog steeds erg moe maar dat moet er eventjes uit..
Het is ook vooral in alles balans in mijn leven krijgen en dat is vaak heel lastig maar ik ga er aan werken met de juiste hulp.

Liefs en dikke knuf..

lotte

Heel goed van je!
Ik ben trots op je dat je de stap gezet hebt, en de vele adviezen hier ter harte hebt genomen. Super Super Super.
Bloem zal je helpen, zonder te oordelen, het is gewoon een superwijf... sorry bloem voor de woordkeuze :P

Zorg dat je nu een beetje rust voor jezelf vindt. Rust in het lijf, en in het hoofd.

liefs

Lotte

Libra

Ik sluit me helemaal aan bij Lotte!
Geweldig Bloem dat je zo voor haar klaarstaat en Vlinder, fantastisch dat je deze hulplijn met beide handen hebt aangepakt!

Heel veel succes!!

Bloem2

Vlinder heeft nog 1 dagje vrij, daarna mag ze eraan.

Wat h

Vlinder307

Oww je bent wel erg steng hoor Bloem.. ;D
Morgen lange werkdag en woensdag ook ...donderdag verslagen schrijven dan blijft vrijdag over , mn enige vrije dag in deze week zal ik dan besteden aan de financi

Vlinder307

Straks afscheid van mijn pleegdochter...dat is zwaar ze heeft een vriend in het Noorwegen gevonden en wil het geuk daar opzoeken.
Lastig maar ik gun het haar ik hoop dat ik ondanks de financi

Vlinder307

Ik ben zo blij dat Bloem me helpt!!
Ben alleen bang dat de situatie erger is dan ik dacht  :'( maar als alles eerst maar eens duidelijk in kaart is en ik weet waar ik aan toe ben dat geeft misschien wat overzicht en "rust"..
Ben wel geneigd gelijk in doemscenario's te denken :-(
Ik heb mij vandaag ziek gemeld voor 1 dagje het gaat even niet meer mijn benen zijn zo zwaar als lood en ben gewoond hondsmoe...

Liefs Vlinder..

Buster

Vlinder,

Het grote voordeel van alles grondig aanpakken is dat de kans op een teleurstelling kleiner is.
Als alles bovenwater is weet je in elk geval waar je aan toe bent.
Goed van je dat je even een dag de tijd neemt voor jezelf, jij bent per slot van rekening de oplossing, reden genoeg om dan zuinig op jezelf te zijn.

Hou vol!

Vlinder307

Ja ik moet volhouden....
Vandaag geef ik even toe aan mijn vermoeidheid en wil nog zo weinig mogelijk geld uit geven aan boodschappen!!
Mijn vraag wij leven hier met 3 personen (in het weekend 4) wat is hiervoor een noodzakelijk gemiddeld boodschappenbudget?
Wil mij hier aan gaan houden tot de berekening klaar is wat ik echt kan besteden..
Ik moet het nu met 130 euro doen tot eind van de maand (hier moet ook de brandstof van af)

Vlinder307

Libra

Lieve Vlinder,

Dit zijn altijd berichten waarop je niet zit te wachten, onder geen enkele omstandigheid!!

Maar......je kind is altijd het meest belangrijke en gaat voor alles!!
Ze heeft je nu even keihard nodig!

Essent en de andere schuldeisers zijn er morgen ook nog wel hoor.
Die kunnen best wel even een dagje wachten.

Ik hoop dat het snel beter zal gaan met haar gezondheid, want dat is het allerbelangrijkste!

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe voor vanmiddag!!

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel voor jou!! :-*