Vlinder gaat voor goud !

Started by Vlinder307, Aug 10, 2012, 12:15 AM

Previous topic - Next topic

Vlinder307

Idd rust en balans vinden dat is de kunst maar als het met 1 van je kids helemaal niet goed gaat , je financi

Buster

En al voelt het niet zo, je hebt dus toch een soort van evenwicht gevonden (voor nu)

Je bent een sterke vrouw, hou vol!

Libra

Goed om te horen Vlinder!
Rustig aan proberen je energie weer een beetje op te bouwen en van daaruit verder.

Succes!!

Vlinder307

Lieverds...

Hier ben ik weer...
Ik zat er afgelopen week totaal door heen ivm heftige problemen met mijn zoon  nachten niet geslapen etc etc...
Hierdoor zijn de financien totaal op de achtergrond geraakt maar ook andere belangrijke afspraken.
Langzaam maar zeker begin ik een beetje op te krabbelen en ik kan gewoon niet even rust nemen van de financi

Buster

Lieve Vlinder,

Het IS ook heel zwaar.
Probeer dat te accepteren en leg de lat wat lager.
Zolang je niks afschuift kan het best even op de plank.
Maak lijstjes wat haalbaar is op een dag, komt het niet af neem je het mee naar morgen.

Je zoon gaat nu even voor, besteed maximaal een half uur (of vul zelf een tijd in) aan de administratie. Leg het daarna weg.
Besef je goed dat als je in je eentje de kar trekt je zuinig op jezelf moet zijn.

Dikke Knuffel!

Libra

Lieve Vlinder,

Pas goed op jezelf hoor!!
Als (ex) alleenstaande moeder weer ik hoe zwaar het is om overal alleen voor te staan.
Maar houdt wel goed je prioriteiten-lijstje in de gaten!
En bovenaan dat prioriteiten-lijstje staan jouw gezondheid en je kinderen, omdat zij van jou afhankelijk zijn.

Ik begrijp heel goed dat dit heel raar klinkt als je met schulden te maken hebt.
Mensen zijn dan geneigd om al hun energie daarin te stoppen, maar als bij jou het kaarsje opbrandt staat iedereen in de kou!

Dus nogmaals, pas heel goed op jezelf!!
En inderdaad, wat vandaag niet lukt......morgen is er weer een nieuwe dag.

Heel veel sterkte en liefs! :-*

lotte

Quote from: Vlinder307 on Aug 29, 2012, 11:32 PM
Lieverds...

Hier ben ik weer...
Ik zat er afgelopen week totaal door heen ivm heftige problemen met mijn zoon  nachten niet geslapen etc etc...
Hierdoor zijn de financien totaal op de achtergrond geraakt maar ook andere belangrijke afspraken.
Langzaam maar zeker begin ik een beetje op te krabbelen en ik kan gewoon niet even rust nemen van de financi

Vlinder307

Lieve Lotte,
Wat hartverwarmend dat je dat voorstelt ik lees het met tranen in mijn ogen..
Maar je bent zelf al zo druk ...
Ik aanvaard alle hulp die ik krijgen kan , het kaarsje is echt bijna uit , heb vandaag in het wilde weg maar een paar rekeningen betaald even totaal geen overzicht ....
Eigenlijk heb ik op dit moment iemand nodig die even het financi

jan

Vlinder, geef niet op!! Bloem kan je misschien helpen, zij heeft haar hulp aangeboden:

http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,46261.msg55588.html#msg55588

Sterkte, ik heb nog wat spreadsheets liggen, over een aflossingsschema en een kasboek. Misschien dat dit je kan helpen.

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Vlinder weet zeker dat Bloem je graag wilt helpen en je hebt een hele goeie aan haar!

Heel veel sterkte, hou vol!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peter

Vlinder,

Geef niet op, stuur een PM naar Bloem2 (http://www.schulden-vrij.info/index.php?action=pm;sa=send;u=901) Bloem vind het fijn om andere mensen te helpen. Dit doet ze zonder bijbedoelingen.
Peter
Administrator Forum

Libra

Lieve Vlinder,

Heb even gereageerd op mijn eigen draadje, na een antwoord daar van jou.

Liefs

lotte

Lieve Vlinder

sorry voor mijn late reaktie, ik ben een paar daagjes weg geweest, maar lieve dame, ik weet dat ik druk ben,
maar ik weet ook hoe verdomd zwaar en moeilijk het is, wanneer je niet even met iemand kunt overleggen, en iemand die tegen je zegt, doe maar hier, ik handel het wel even voor je af.
Vandaar mijn aanbod... en dat geldt nog steeds  ;) mocht het zo zijn, dat je nog pm naar Bloem gestuurd hebt.   ;D

Zet je over je persoonlijke drempels heen, en pak de hulp gewoon aan, van iedereen die je deze biedt.

Je zult merken, dat je over een paar maanden in een bepaalde routine komt, wanneer alles op de rij staat, en alles loopt.
Geef niet op, en hou vol...

:-*

Buster

Vlinder, hoe gaat het met je?

Vlinder307

Lieve mensen,

Ik durfde ook hier bijna niet meer te komen en nu ik jullie reactie's lees rollen de tranen mij over e wangen.
Het is allemaal zo moeilijk ik kan me er bijna niet toe zetten maar het moet!
Vanmiddag zo'n soort bureau gebeld die zo "mooi" adverteert dat die je hele administratie over willen enmen maar hier zitten zulke hoge kosten aan verbonden dat dat niet kan  :'(
Ik zal Bloem eens gaan mailen dank jullie wel xxx