Vlinder gaat voor goud !

Started by Vlinder307, Aug 10, 2012, 12:15 AM

Previous topic - Next topic

Vlinder307

En nu nog steeds wakker en piekeren waar ik mn geld aan uit gegeven heb... ???
Gewoon niet genoeg opgelet uitgaven aan brandstof wat er erg inhakt... extra visite etc

Gewoon blut en moet nog tot eind van de maand!!

Knibbel

Lieve Vlinder,

Zojuist jouw verhaal gelezen. Wat heb ik een bewondering voor je!!! Hoe je vecht om te overleven!!
Chapeau voor je. Kan ik je misschien helpen met een kleine donatie? Ik wil je wel graag helpen en iets op je rekening storten. Zal helaas niet zoveel zijn (heb momenteel zelf niet zoveel te makken), maar alle kleine beetjes helpen, nietwaar. En hou vol......

Liefs van El
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tuthola

Jeetje Vlinder dat is behoorlijk balen, ik heb er eigenlijk geen anderen woorden voor dan te denken wat NU want je zal toch moeten eten, ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt zodat je toch kan eten...heel veel sterkte....

Be

Dat is idd balen Vlinder. Ik zou zo ook geen oplossing weten. Heb je niet iets gekocht afgelopen weken, maar niet gebruikt - waar je de bon nog van hebt en wat teruggebracht kan worden? Heb je niet nog wat spul wat op marktplaats kan ofzo? Boeken? dvd's?

Vlinder307

Lieve , lieve El ....
Zoiets moet je nooit meer aanbieden hoor!
Het is ontzettend lief en goed bedoeld van je maar als je hier terecht bent gekomen moet je eerst je eigen sores oplossen en nooit "zomaar" anderen geld doneren voor je het weet maakt men misbruik van jou goedheid.
Ik red me wel kan ook nog wel eten kopen alleen was het niet de bedoeling om teveel uit te geven dus moet de structuur er weer in komen.
Zal zo je draadje even doorlezen..
Verder een rotdag gehad voor het eerst geen goed functioneringsgesprek gehad ik heb er behoorlijk last van moet ik zeggen  :'(

tuthola

Fijn te lezen dat je gelukkig nog wel geld hebt om eten te kopen ik heb het dan verkeerd begrepen en ja het blijft moeilijk om op de kleintjes te blijven letten in de decembermaand.

Vlinder307

Quote from: tuthola on Jan 02, 2013, 08:17 PM
Fijn te lezen dat je gelukkig nog wel geld hebt om eten te kopen ik heb het dan verkeerd begrepen en ja het blijft moeilijk om op de kleintjes te blijven letten in de decembermaand.

Lieverd of ik heb het te onduidelijk neergeschreven  ??? xxxx