Vlinder gaat voor goud !

Started by Vlinder307, Aug 10, 2012, 12:15 AM

Previous topic - Next topic

Libra

Lieve Vlinder,

De tegenvallers zijn nooit leuk! :'(
Echt balen voor je!!

Het al dan niet stoppen met roken is een keuze die jij alleen maken kunt.
Als je hebt op kunt brengen.....prima!
Levert het daarentegen heel veel stress op en maakt het dat je niet goed kunt focussen op de problemen die je op dit moment het hoofd moet bieden, dan zou ik het desnoods nog even uitstellen.
Bedenk je dat er altijd meerdere wegen naar Rome leiden en dat het in het begin voor iedereen gewoon heel moeilijk is om die balans in je weekbudget te vinden.
Maar nogmaals, dit is iets wat alleen jij kunt en mag invullen!!

Neem even je rust en met Bloem die achter je staat, komt het allemaal echt wel op z'n pootjes terecht.
Je hebt al zulke mega stappen vooruit gedaan en je mag terecht heel erg trots op jezelf zijn hoor!!
En wie weet, als je de financi

Vlinder307

Dank je wel lieve Libra...
Wat kan een mens toch weer moed halen uit postings.

Ik heb vandaag nog niet gerookt maar kan jullie vertellen dat ik bijna tegen de muren opvlieg!! >:(
Heb trouwens ook weinig keus wel of niet roken want kan welgeteld nog 10 sigaretten roken tot donderdag dus daar doe ik dan maar heeeeeeel zuinig mee aan... ;) tot nu toe bewaar ik ze tot ik het echt niet meer uit hou..

Verder nog goed nieuws!!
De bloeddruk is gezakt naar 95 (onderdruk) plus dat ik een giga pan hachee heb gekregen waar we zo ongeveer wel 4 dagen van kunnen eten  ;D Dus dat wordt ons maaltje voor vanavond de rest vries ik in.

Heeft het oude buurvrouwtje voor ons gemaakt waar ik eerder en nu mijn dochter altijd boodschappen voor doet lief he?

Idd Libra na de vakantie moet ik aan de slag om de financi

lotte

lieve vlinder,
stoppen met roken is verschrikkelijk moeilijk, maar wellicht toch het proberen waard... iedere dag 2 euro stoppen in de ik-ben-met-roken-gestopt pot, kan wellicht bijzonder motiverend werken.
Dat weet ik uit ervaring. Ik heb destijds mijn complete baby uitzetten betaald van enkel mijn rookgeld... en dat was toen.... 3,75 gulden per dag... jaja ik word oud.
Maar toch, wat ik er mee probeer te zeggen is, die 14,50 euro in de week, is ook echt geld, en tikt onbewust toch aan.
En daar komt bij, zo

Vlinder307

Lieve Lotte ,
Kon ik de centjes maar "opzij" leggen maar het stoppen of drastisch minderen is echt nood gedwongen.
Als je moet kiezen tussen een sigaretje en eten voor je kids wat kies je dan?
Vandaag wel weer gerookt door omstandigheden veel stress :-(
Morgen  8 dagen op werkvakantie hoop dan alles ff achter mij te kunnen laten.
Neem wel 50 euro zakgeld mee hoop dat ik het red!
Die 50 euro is een rib uit mijn lijf want betekend eigenlijk dat ik de laatste week van deze maand geen boodschappen kan doen!!
Maar weet ook echt niet hoe ik het op dit moment anders zou kunnen doen ..bepaalde dingen zal ik toch zelf moeten betalen en dan is 50 euro al superkrap!

Dubbel he ?? want wie kan er nu voor 50 euro naar Spanje op vakantie..

Voelt raar maar goed ..
Slaan we ons ook wel weer doorheen!

Liefs en xxx

Kaatje

lieve vlinder,

heel veel plezier op je werkvakantie en probeer er ondanks alles wel van te genieten. Onbewust/bewust zal je je eigen situatie van een afstandje kunnen bekijken en dat doet een mens ook goed.

Tot over een week :)

knuffel!

Vlinder307

Na een slechte start hier en op vakantie  >:( gaat het nu weer een beetje goed ...(later meer) ik kom jullie even een  zonnige groet sturen vanuit hier...
het is wel voor het eerst dat ik tijdens een (werk) vakantie "zorgen" moeilijk los kan laten normaal gesproken dacht ik er niet meer aan wat overigens eindigde in nog meer problemen dat wel.
Maar voor mij is het nu o zo belangrijk alles even los te laten ivm mijn gezondheid!

Lieve knokkers zet em op!!

tris

Lieve vlinder

Geniet van je vakantie !!
Probeer inderdaad het even los te laten en te genieten !!

x tris

Bloem2

Lieve Vlinder

JIJ hebt de afgelopen maanden financieel op je tandvlees gelopen
Samen hadden we slapeloze nachten

Maar vandaag kunnen we schrijven:

Je hebt AL je achterstanden weggewerkt
Je hebt je roodstand meer dan gehalveerd

Ik heb groot respect voor je en maak een diepe buiging, want JIJ moest het doen!

Samen gaan we verder
Liefs, Bloem

Kaatje

Bloem dat is super nieuws over Vlinder! Zo fijn dat je haar helpt en dat dit nieuws er is.

Knuffel voor jullie allebei!

peter

Dit is pas de kerstgedachte!!
Peter
Administrator Forum

Buster

Wauw! Petje af dame(s) dit is niet zomaar een mijlpaal,....

Maak van het dansje maar een polonaise,...
Echt super!!!

Chrissie

Wat een geweldig nieuws dames, een diepe buiging voor jullie allebei  :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Kijk!!! Dat is nou nog eens wat ik noem "het mooiste kado onder de kerstboom"!!  ;D

Heerlijk voor je lieve Vlinder! :-*
Lief van je Bloem dat je Vlinder zo terzijde hebt gestaan! :-*

Diepe, diepe buiging vol respect!!!
En die polonaise......nou, ik doe mee hoor! ;D ;D

Heel veel liefs

lotte

wat ongelofelijk knap lieve dame, super gedaan hoor!
Een diepe buiging hier, en niets anders dan veel respect...

Vlinder307

Lieve Bloem ,

Zonder jou had ik dit nooit gered!!
Het was (en is) nog steeds moeilijk... er gebeurd momenteel zoveel in mijn leven dat de financi