Vlinder gaat voor goud !

Started by Vlinder307, Aug 10, 2012, 12:15 AM

Previous topic - Next topic

Kaatje

vlinder ik ben eventjes stil van je verhaal

Kaatje

t is nog meer k.. dat je die medicatie niet kan betalen en niet kan nemen. is er niet iets voor te verzinnen? kan bloem je er niet mee helpen om toch ergens bij jou geld te vinden voor de medicatie? juist omdat je ze nodig hebt?

Vlinder307

Quote from: kaatje on Oct 08, 2012, 07:47 PM
vlinder ik ben eventjes stil van je verhaal

Heel eventjes mag..  ;D

Nu weer verder waar we gebleven waren.. ;) we leven in het nu..
En nu zit ik in de financi

Turfje

Dat is nogal wat wat je allemaal in 'n paar zinnetjes opgeschreven hebt Vlinder.
Maar je hebt gelijk, je moet verder in het nu.
Maar die medicijnen, die concerta..worden die niet vergoed dan??

Sterkte ermee!

Groet, Turfje.

Libra

Lieve Vlinder,

Ik heb net even bijgelezen.
Pff.....wat kan een mens allemaal meemaken.
Ik vind het geweldig dat je dan toch nog zo positief in het leven kan staan!

Ik hoop dat Bloem ergens geld voor je medicijnen kan wegtrekken, omdat het duidelijk is dat jij er heel veel baat bij hebt.

En net zoals je zelf al schrijft, het NU is belangrijk, maar dat valt niet altijd mee!!

Op dit moment kan ik alleen even een virtuele arm om je heen slaan en je een hele dikke knuffel geven! :-*

Pas goed op jezelf en je gezondheid is, ondanks de financi

Vlinder307

Dank jullie wel lieverds...

Ik ga zo proberen te slapen en wil jullie nog iets meegeven..

P.s bekijk het.... echt het is zooo de moeite waard en ik weet zeker dat een ieder van ons zich er wel in herkend..
Heel ontroerend!!

Liefs en welterusten!

http://www.youtube.com/watch?v=LUf5-Lmp8ug

Kaatje

die is echt super mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dank je wel daarvoor.

Turfje

Jaaa, die kende ik maar blijft erg mooi inderdaad.

Libra

Prachtig Vlinder!!

Ik heb 'm even van je "gepikt" en op mijn FB pagina gezet!!

Inderdaad heel herkenbaar!
Dank je voor deze prachtige bijdrage!! :-*

Liefs

Vlinder307

Goedemorgen ...

Ja mooi issie he??

Ik ben blij met de boot en de chat dat geeft ook weer een beetje vreugde ondanks alle narigheid en onzekerheden.

Straks komt Bloem en ik vind dit maar wat spannend!!
Voor het eerst iemand die in mijn administratie duikt "lees chaotische administratie ik hoop maar dat ze niet gillend wegloopt.. :(

Na vandaag hoop ik wat meer inzicht en duidelijkheid te hebben 1 ding weet ik wel ik wil dit NOOIT meer!
Maar dat zullen we allemaal hier wel hebben.

Dikke knuff....

Turfje

Succes met de administratie vlinder. Fijn dat bloem je helpt!

Ja, die boot is erg gezellig, vind ik ook. De chat weet ik niet want ben ik nog niet geweest.

Vlinder307

Vandaag is Bloem geweest en allereerst wil ik ook via dit forum haar mijn diepe dankbaarheid tonen!!
Ik voelde mij heel vertrouwd bij haar zelfs zo vertrouwd dat ik een traantje moest wegpinken en dat is al heeeeeeel lang niet gebeurd ik laat iemand niet zo snel toe in mijn gevoelens dus wil dit al heel wat zeggen!
Het geeft een veilig gevoel als iemand met je meedenkt en leeft ook dat gevoel heb ik al tijden gemist..(laat nu weer een traantje) lijkt wel of ik even helemaal los kom.
Allerlaatst wat ik wil is haar vertrouwen in mij beschamen ik zal dan ook ALLES OP ALLES zetten om mij aan de afspraken te houden.

Financieel ziet het er nog lang niet rooskleurig uit er liggen nog veel rekeningen die niet betaald kunnen worden maar wel heel nodig betaald moeten worden wil er binnenkort geen deurwaarder voor de deur staan..
Tot eind december zal ik elke maand als ik loon binnenkrijg moeten bekijken wie ik eerst betaal en wie moet wachten (met alle consequenties van dien >:() en dat wordt schrikken voor de deurbel en een slechte nachtrust ben ik bang maar laat ik hier nog maar niet op vooruitlopen.......positief blijven Vlinder!!

Er moet gewoon meer geld binnenkomen en het liefst zo snel mogelijk ik ga dus goed rondkijken voor een extra huishoudelijk baantje.

Morgen ga ik eerst alles goed in mappen sorteren om zo een duidelijk overzicht te cre

strijdlust

Wow Super Vlinder weet zelf hoe lastig het is om voor een berg onbetaalde rekeningen te gaan staan. Hellemaal als je van te voren al weet dat je ze in de nabije toekomst ook nog niet echt kan gaan betalen.

Maar lucht op een of andere manier ook wel weer op als administratie langzaam aan weer wat overzichtelijker wordt. Vindt dat je het echt super doet. ;D

Kaatje

super zeg dat je je zo vertrouwd voelt bij Bloem en heerlijk dt je je gevoelens nu hun kan laten gaan.
dat is ook heel belangrijk! en het is ook wel heel lekker dat je een stok achter de deur hebt, doordat je nu afspraken gemaakt hebt die je na wilt komen. Dat zorgt ervoor dat je vol kan en gaat houden.

En die boot, tja er lopen zoveel lekkere mannen daar rond, :) :) :)

tris

Lieve vlinder

Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, het is zo herkenbaar die onbetaalde rekeningen waar je niet van weet of je ze allemaal wel kan betalen.
Een dikke knuffel van mij !!
liefs tris