Vlinder gaat voor goud !

Started by Vlinder307, Aug 10, 2012, 12:15 AM

Previous topic - Next topic

Vlinder307

Tinkelbel..vanaf mijn mobiele telefoon kan ik het niet zien maar neem aan dat het er dan bij vermeld staat?

Kaatje

tinlbel, ik zie bij jou Hidden staan bij je emailadres.
denk dat je die van jezelf wel gewoon kan zien, maar van anderen niet.

Buster

Jeetje Vlinder, mijn eerste gedachte zou zijn; aangifte doen!

Misschien dat ik het niet snap, maar je hebt je auto meegekregen, dus zijn ze akkoord gegaan met het later betalen? En dan staan ze binnen een week met 2 mannen op je stoep? Klinkt mij al intimidatie,... Was het wel het bedrag dat je afgesproken had?

Vlinder307

Het bedrag klopte op de cent af hoefde ook geen 1 euro wisselgeld terug te betalen ik laat het maar zo (behalve die handtekening) even geen zin in nog meer gedoe..ben even helemaal op vandaag weer overgewerkt en morgen weer 5.15 op en 21.00 thuis..moet wel eerlijk zeggen dat de overuren van morgen geen straf zijn want we gaan uit eten vanwege een feestje van een client.
Wel iets fout in de berekening van het budget gedaan ik heb per maand berekend en vlgs buster moet ik 4 en halve week berekenen per maand dat wordt extra zuinig aan doen deze maand ook omdat mn kind jarig is hoop dat ik het ga redden..

Buster

Hoi Vlinder,

Ja die maanden zijn tricky, de ene maand heeft 5 weken, de volgende 4, en zo kom je ineens een week geld tekort. Hou vol!
Ik heb me in de totaalstand wel eens

Vlinder307

Idd buster zie er wel tegenop hoe ik nu deze maand rond moet komen ik heb 70 euro weekgeld (dus zoals jij het berekend nog minder) daar moet een verjaardag en echt schoenen vanaf want kan aan het eind van de dienst bijna niet meer lopen van de pijn :-( werk in de zorg en dat is op hakken met atrose in je knietjes bijna niet te doen :-( ben nu we weer blijven slapen op het werk zodat ik brandstof uitspaar dit moet ik echt voor schoenen uit gaan sparen maar eigenlijk moet het gebruikt worden om rekeningen te betalen :-( en omdat mijn medicijngebruik prednison ook nog eens verhoogd is word ik alleen maar dikker en knap ik uit mijn kleren pff gelukkig heb ik van mezelf een kleine maat. (38) maar door medijngebruik zit ik nu op 42..tenminste mn lichaam zit er op mijn kledingkast niet :-( kan ik geen zwangerschapsbroeken van mn broeken maken :-p ..

Buster

Jeetje, ja dat is niet niks, zonder goede schoenen gaat je rug eraan.

Soms hebben ze bij de Schoenenreus een rek staan met schoenen voor een euro.
Daar koop ik zelf ook vaak mn schoenen.
En die broeken, zou het lukken met de rist open en een elastiekje om de knoop?
Zo ben ik de eerste maanden zwangerschap doorgekomen.
Zelf maken kan wel, maar kost ook weel geld met elastiek enzo. 
Je zou ook eventueel bij een kringloopwinkel kunnen kijken, al was het maar voor werkkleding.

Lastig hoor,...
Ik zou je graag wat aanbieden maar na 2 zwangerschappen is er van mijn broeken niks meer over.

Kaatje

wat ik zelf doe, vanweg een regelmatig schommeld gewicht, is weinig broeken kopen, maar jurkjes met leggings. Die passen eigenlijk altijd wel met een paar kilo meer of minder. ik heb alleen grotere maten in de aanbieding qua broeken 44/46

Vlinder307

Ja lastig ..met een stiekje erom moet je wel langere shirts hebben en die heb ik niet veel , bovendien moet ik veel bezoeken aan verwanten brengen dus moet er netjes uitzien..leggings heb ik wel jurkjes niet echt .. Probleempjes die me nu op mn matrasje op het werk wakker houden..kringloop heb ik al gekeken en een schoenenreus hebben wij hier helaas niet ..qua kleren voel ik me echt niet op mn gemak momenteel mn eisen zijn niet (meer) hoog maar een beetje verzorgd is wel gewenst plus dat schoenen halen van dit weekbudget onmogelijk is het is al erg krap berekend.

tris

Jeetje vlinder dat is wel heel vervelend , ik heb zelf mt 42 en heb nog wel een aantal broeken voor je liggen als je die wil hebben, krijg zelf vaak van mensen kleding en vaak ook nog wat erg weinig gedragen is . Dus als je het wil hebben laat het me dan maar weten !!

Jen

Ik wou dat ik je kon helpen, ik ken het maar
al te goed, ik heb zelf maat 46 en de broeken
slijten daardoor heel snel.
Ik hoop dat je gebruik kan maken van
het aanbod van Tris.

Voor jouw een fijne zondag!

Kaatje

Jen, als ik hier nog broeken tegen kom met maat 46 en die zijn mij te groot, kan ik jou daar dan een plezier mee doen? ik moet nog het een en ander opruimen/uitzoeken, het zijn wel nette stoffen broeken. ik zal het niet op hele korte termijn uitzoeken ivm rugklachten, maar wil het nog wel dit jaar gedaan hebben. En als ik weet dat ik er iemand een heel groot plezier mee kan doen, dan is de motivatie om het op te ruimen ook iets groter :)

Jen

Superlief van jouw Kaatje en ik maak graag gebruik
van je aanbod.
Ben jij zelf ook nog opzoek naar iets
misschien kunnen we dan een ruilhandel
doen.
doe maar rustig aan.
Ik hoop op een goed herstel van
je rugklachten.

tinkelbel

Vlinder, kun je zeggen welke schoenmaat je hebt? Ik ken aardig wat mensen die altijd bereid zijn om kleding en/of schoenen voor een goed doel gratis weg willen doen!

Vlinder307

Tinkebel dat zou super zijn! Ik heb maar 40 zowel in keding als schoenen..ff kort ik heb dik de griep verwissel de ene pyama met de andere vanwege de koorts en al 3 dekbedden in de was ..gaat vanavond heel iets beter mn dochter is ook nog jarig vandaag zij vieren het beneden en ik boven :-(