Vlinder gaat voor goud !

Started by Vlinder307, Aug 10, 2012, 12:15 AM

Previous topic - Next topic

Dick

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

lotte

dat gaat je zeker lukken. Daar ben ik van overtuigd!

tris

Wat fijn vlinder dat je geslaagd bent , Gefeliciteerd !!!

Libra

Gaat goedkomen Vlinder!!

Petje af!!

Vlinder307

Vandaag een pot rookwaar gekocht om zelf te draaien hier moet ik mee uitkomen tot vlgd week woensdag ook met eten moet lukken tot en met maandag hopelijk heb ik voor dinsdag nog restjes over ..als er van het weekend jeugd komt nemen ze zelf maar wat mee heb ik gezegd het scheelt enorm als je bewuster boodschappen doet. Ik had nog 1 adviesvraag aan jullie in okt en nov moet ik verplicht veel vrije dagen opnemen ik wil dan eigenlijk via het uitzendbureau wat gaan werken alleen heeft dat invloed op mijn toeslagen maar kan het geld zo megagoed gebruiken om mijn achterstanden weg te werken op dit moment anders zie ik het niet zitten :-( wat vinden jullie? Xxx

Libra

Als je het kunt Vlinder, zou ik je adviseren om in kaart te brengen hoeveel het precies op zou kunnen leveren en wat het verlies zou kunnen zijn.

Ik weet niet precies in welke branche je werkzaam bent en weet ik dus ook niet of er veel vacatures zijn.
Een uitzendbureau is (zeker in het huidige economische klimaat) altijd een onzekere factor. Vandaag kun je wel werk hebben, maar morgen kan er weer niets zijn.

Voor wat je toeslagen betreft: er wordt door de Belastingdienst natuurlijk de "schijven" gehanteerd voor wat je inkomen betreft.
Ik heb daar uiteraard geen uitzicht in, maar ik geloof dat Bloem je helpt met de administratie h

Bloem2

Vlinder natuurlijk grijp je alles aan!
Rekenen of het ook iets oplevert is inderdaad heel belangrijk!

Bloem2

Ik heb Vlinder zojuist gesproken.

Helaas voor haar heb ik vandaag ergens al een duim van de dag uitgedeeld.

Ze is zo goed bezig, ik treed niet in detail, dat ze in aanmerking komt voor :

het schouderklopje van de dag
Van Harte Gefeliciteerd

Vlinder307

Bedankt voor het schouderklopje van de dag !! Onbetaalbaar ...Buster en Bloem ik ben bang dat meer werken op papier niet haalbaar is omdat ik al tegen de grens aanzit :-( Daarom ga ik verder met waar ik vorig jaar gebleven was ik sjou kringloopwinkels af en de sites gratis ophalen .nl en ga ik oude spulletjes leuk opknappen en met winst verkopen ik heb hier goede ervaringen mee moet alleen een startkapitaaltje hebben van zo n 50 euro even kijken hoe ik dat aan ga pakken net een mooie oude spiegel gekocht bij de kringloop voor 2 euro die ga ik wit kalken en dan verpatsen voor 7.50 een mens moet wat :-) nu lkkr avondje op de bank ...liefs vlinder

Vlinder307

Ik heb me net wat meegemaakt zit hier op de bank en alles in mijn lichaam trilt nog ..vorige week heb ik mijn auto eindelijk apk laten keuren (was al een week over tijd) ik had iemand gevonden die 175 euro onder de prijs van een "gewoon" autobedrijf zat. ,u wist ik al wel dat dit bedrijf failliet was en er evt duistere zaken op na hield (als ik internet mocht geloven) maar ik dacht alleen aan mn centjes. Dus redelijk goedkoop door de keuring heengekomen ik moest het contant betalen maar wilde een betalingsregeling voorstellen (dom van mij had ik van tevoren moeten doen vorige week vrijdag is de auto dus gekeurd en nu stonden er net 2 grote mannen voor mijn deur of ik eventjes 246 euro wilde betalen ik schrok zo erg dat ik voorstelde het gelijk te gaan pinnen ik dacht wegwezen please!natuurlijk hebben ze recht op het geld maar hier was ik echt niet op berekend ik ga eerst maar eens kijken of de auto wel werkelijk is afgemeld ..zelf ook dom geweest maar toch de schrik zit er even goed in!!!

Bloem2

Gelukkig kun je er weer een jaar mee doen  ;D en hebben ze het netjes aangemeld bij RDW maar.... heb jij een handtekening gekregen dat de nota is voldaan??
Dat wens ik je echt toe anders kan de curator nogmaals innen en kun jij niet bewijzen dat je wel betaald hebt.

Vlinder307

Bloem je bent een engel!! Dat is in ieder geval een opluchting pff..en nee geen handtekening maar ga die vlgd week wel halen! De oliedop zit er namelijk ook niet op ..vlinder is niet bang meer maar twas zo onverwachts! Vlgd zorg is dat ik hoop dat er nog wat geld overblijft om wat rekeningen te betalen..was het maar vast december dan krijg ik mijn winstuitkering gestort ok verder maar positief bekijken de apk is betaald en heb 85 euro terug gekregen van de ziektekosten.

Bloem2

Hopelijk herkende je die mannen als eigenaren van die garage? Kun je er morgen naartoe?
Je kunt kijken op  http://insolventies.rechtspraak.nl/  of het faillissement al is uitgesproken.
Maandag komt de kinderbijslag en die 85euries is lekker meegenomen.
Het komt wel op zijn pootjes, die apk kan er dan ook nog wel bij. ;)

Vlinder307

Morgen kan ik er niet naar toe maar ga vlgd week ja 1 van die mannen ken ik wel oppervlakkig dan en zo beslist aardig hoor dat is het niet..komt wel goed alleen die rekeningen liggen nog erg zwaar op mijn maag (er zitten nog bekeuringen bij) pas als ik echt overzicht heb (dus als jij geweest bent bloem) krijg ik pas echt een beetje rust hoop ik ..nu nog steeds bang dat ik het zelf niet ga redden maar 1 uitdaging staat vast ik wil echt met die 100 euro zien rond te komen..als het kan nog laarzen zien te scoren binnenkort als ik wat overhou ik werk in de zorg en loop op hakken nu :-p xxx

tinkelbel

Even iets compleet anders, sorry hiervoor maar blijf met de vraag zitten;

Wil iemand even op mijn profiel kijken of m'n email adres zichtbaar is ??? Bij ieder ander staat er "hidden"  maar bij mij niet!

Groetjes!