Zelf doen

Started by Gerritje, Jul 30, 2012, 06:12 PM

Previous topic - Next topic

Gerritje

Hallo allemaal,

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken mijn verhaal te vertellen. Natuurlijk ben ik niet de enige maar zo voel je je wel. Het lijkt in eerste instantie erop dat niemand schulden, betalingsproblemen heeft in je omgeving maar schijn bedriegt.

Na jaren lang aan getobt te hebben is nu

peter

Gerritje,

Bedankt voor je verhaal, jullie hebben het nodige meegemaakt. En het is waar als jezelf de broekriem aanhaalt dan doet dat echt minder pijn en je hebt het gevoel dat je controle hebt over je leven.

Zou je niet dit excelsheet hier kunnen posten, misschien dat je hier mee andere mensen mee kunt helpen. Om schulden vrij te komen hebben wij zelf het NIBUD excel sheet gebruikt. Dit gaf aan waar onze problemen lagen, en vanuit hier konden wij gaan werken.

Ik ben blij dat jij en je vrouw bijelkaar zijn gebleven. In veel gevallen loopt het minder goed af. Nog heel veel sterkte voor de aankomende periode.
Peter
Administrator Forum

Bloem2

Welkom Gerritje, op dit prikbord.

Zo te lezen hebben jullie al heel veel voor de kiezen gehad, fantastisch dat
je vrouw je niet heeft laten vallen. Ze zal heel veel van je houden!

Heel mooi dat je in dat excelbestand precies kunt zien wat de gevolgen van
jullie uitgaven (EN inkomsten) zijn. Misschien kun je nog iets winnen door
de schuldeiser een rentestop te vragen, dan lopen de bedragen niet meer op.

Wellicht is het ook een idee, zoals Chrissie hier op het prikbord doet, om elke
maand een schuldenmeter te posten. Met mij de andere prikkers, zullen jullie
er doorheen slepen!

Veel succes, groet Bloem

tuthola

Inderdaad heel fijn dat je vrouw je niet heeft laten zakken, zodat jullie samen jullie schulden gaan aflossen heel veel succes de komende tijd.

Libra

Hallo Gerritje,

Welkom hier waar iedereen precies weet, begrijpt en meevoelt met je.
Heel fijn om te lezen dat jouw vrouw en jij bij elkaar zijn en samen de problemen kunnen aanpakken.
Fantastisch om in deze moeilijke situatie een klankbord te hebben en niet alleen de hele last te hoeven dragen.
Zoals ik het lees hebben jullie de zaken goed onder kontrole en gaat het allemaal wel goedkomen.

Heel veel succes!

Turfje

Welkom op het forum Gerritje.
Mooi dat jullie de boel op de rit hebben en alles
kunnen betalen nu zonder verder in de schulden te komen.
En fijn dat je vrouw is gebleven !
Succes met alles.

Groet, Turfje.