Intrum Justitia en Flanderijn

Started by Frummel84, Jul 23, 2012, 02:32 PM

Previous topic - Next topic

Dick

Ok,

Maakt niet uit. Tot morgen
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Libra

Quote from: Frummel84 on Jul 24, 2012, 10:39 AM
Quote from: sacredfour on Jul 23, 2012, 11:43 PM
Dit is dus heel belangrijk, was er een betalingsregeling afgesproken waar jij je aan gehouden hebt?

Er stond een betalingsregeling, maar door omstandigheden(een andere schuldeiser had geld ingehouden) kon ik me daar niet aan houden. Daarnaast was het ook niet zeker wanneer die man vrij zou komen en of hij

Libra

Hai Frummel,

Gisteravond ging mijn antwoord aan jou een beetje de mist in vanwege de quotes die ik er ingezet had...sorry :-[

Ik heb nog weer even jouw verhaal doorgelezen, maar ik kom er nog steeds niet uit.

IJ voert als hoofdsom op 331,13 Euro
jij zegt de hoofdsom is 191,13 Euro, bedoel je hiermee dat dit de actuele hoofdsom is (na betaling van de 140,00 Euro)?

Als dit het verhaal is en het dossier is van v

Frummel84

Druk met buitenhuis activiteiten dus niet gereageerd nog.

Iedereen bedankt voor de adviezen.

Libra, bedankt voor het uitzoeken van dat wettelijke bedrag. Ga ik ze even mee om de oren slaan. Al mijn betalingen lopen via internetbankieren dus ik hoef maar naam in te toetsen en ik kan precies zien wat ik betaalt heb. Doe niks cash ;D
En ja, ik bedoelde de actuele hoofdsom.

Voor 1 juli? Geldt dat voor het bedrag of voor de inschakeling van IJ?

Flanderijn is een brief naar onderweg om te vragen hoe en wat, want die loopt ook al voor 1 juli.

Ik laat me niet snel overdonderen, gelukkig(tenminste via brieven niet, telefoon is niet mijn sterkste punt).

Libra

Volgens mij geldt dat voor de datum aanmaken dossier.
Dus als IJ jou een brief heeft gestuurd v

sacredfour

Libra schreef:
QuoteTelefonisch gaat dit het snelst, maar vraag wel naar de naam en het emailadres van degene die jou aan de telefoon helpt en stuur hem/haar vervolgens een email waarin je alles wat besproken en afgesproken is bevestigt.

Ik zie dat Libra ook al aardig op dreef is met adviezen. Wat kan ik hier nog aan toevoegen?

Door dit te doen heb ik in en rechtszaak  al eens een keer een argument gewonnen. Tenzij de andere partij komt met een andere uitleg van het telefoongesprek is jouw verslag doorslaggevend en kan dan in rechte als bewijs worden gebruikt!
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

peter

Libra begint al aardig deskundig te worden op dit gebied.
Peter
Administrator Forum

Libra

@sacredfour en Peter

;D ;D ;D lacht zij als een boer met kiespijn!!!  ;)

Helaas door ervaring deze wijsheid opgedaan.  :(

sacredfour

QuoteHelaas door ervaring deze wijsheid opgedaan.

Wij allemaal Libra!
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.