dwangbevel belasting

Started by marianne654, Jul 13, 2012, 08:53 AM

Previous topic - Next topic

marianne654

Ik heb een betalingsregeling sinds maart.
maart,mei,juni op tijd betaald. April ruim 1 week te laat. Loon te laat ontvangen.
Maargoed. Regeling kunnen wij voldoen. In 1x onmogelijk. En wat nu.
Wat is jullie ervaring kun je na een dwangbevel weer de regeling opnieuw laten lopen ?? Of er is iets langs elkaar heen gelopen.
Wij willen betalen. En willen nergens onder uit komen. Ze laten mensen toch niet kapot gaan?

Wat is jullie ervaring hierin?ik heb uiteraard gelijk een aangetekende brief  verstuurd met mijn vraag.

Alvast bedankt

tuthola

Hallo Marianne, helaas heb ik hier geen ervaring mee maar hoop dat je er uit komt met de belasting.

peter

Je kan het beste bellen met de belastingdienst en het probleem uitleggen. Wacht hier niet te lang mee, de belastingdienst werkt anders dan een incasso bureau.
Peter
Administrator Forum

Buster

Idd, bellen en op zoek gaan naar de meneer of mevrouw die belast is met jou dossier.

Wat je eventueel aan zou kunnen bieden is een kopie opsturen met je bankafschrift waarop te zien is dat in april je loon te laat werd gestort.
Dat het niet de bedoeling was de regeling in gevaar te brengen en dat je hoopt dat je dat hebt laten zien door de overige maanden de afspraak na te komen.

Succes!

gewoon

hoi marianne

Ik denk dat er geen probleem is, je hebt een betalings regeling en die kom je na.
Dan was je wel een week te laat in april maar er is geen brief gekomen dat de betalingsregeling is komen te vervallen.

Zo.n brief word automatisch aangemaakt naar een bepaalde tijd, denk dus dat je binnen die marge betaald hebt.

Mocht je je zorgen maken dan kun je de deurwaarder bellen of mailen of de regeling nog loopt, die zal zeggen daar ga ik niet over.. de ontvanger beslist.. maar zal dan wel even met de ontvanger kontakt op nemen, dat je loon een week te laat was, en aangeven dat je wel de regeling kunt nakomen.

Als je daarna de ontvanger belt een dag later, zal die graag je zeggen de regeling loopt nog.

( denk ik , veel ervaring mee, de deurwaarder zal ook vertelllen wie de ontvanger is  )

gewoon