Boodschappen onderzoek

Started by Buster, Jul 10, 2012, 03:16 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

ik hoop niet dat het waar is, want dan kon de appie nog wel eens duurder worden dan een ander huismerk van een ander supermarkt.

Buster

Het was wel een soort van rood-wit etiket,..

Scheelt weer een nieuw behangetje ;)

moederbeest4

grappig hier was de euroshopperjam 1,05 en de ah basic 0,94 dus goedkoper. (of willen ze me laten geloven dat basic voordeliger is dan euroshopper?

Frummel84

Ik zie de Euroshopper steeds meer verdwijnen bij mijn AH en vroeg me af of de prijs niet omhoog ging met dit nieuwe basic...

Wij zijn ook Euroshoppers en ik baal dat dit doorzet, vooral als de prijs ook nog veranderd. Weet iemand al iets meer van of heeft iemand een lijstje met de ES prijzen? Kan ik even vergelijken hier.

Edit: Ik heb een lijst gevonden met de prijzen van ES. Ik zal even de AH onveilig maken haha

Buster

Bij ons zijn de prijzen omhoog gegaan.
Ik ben nog steeds niet toegekomen aan een overzicht.

Maar ik begreep ook dat de prijzen verschillen per AH.

flits

k naar de c1000 bij ons naar de katten blikvoer van het basis merk een jaar geleden was het nog â,¬1,40 voor 4 blikjes en nu is het â,¬1,72 het is dus â,¬0,32 omhoog gegaan en zo zijn er nog wel een aantal producten omhoog gegaan
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Knibbel

Bij onze AH is de euroshopper nog volop te krijgen. Maar dat zal ook nog wel veranderen, want onze AH gaat verbouwen en dan zal gegarandeerd de euroshopper plaats gaan maken voor de AH basic.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Ook bij onze AH worden steeds meer produkten van de ES vervangen door AH Basic produkten.
Schrok me af en toe echt een hoedje omdat ik dacht dat een produkt niet meer te krijgen was! ;)
Ben nog niet gewend aan het veranderde uiterlijk...... :P

Door de drukte ben ik er ook nog niet aan toegekomen om weer even "onderzoek" te plegen.
Hoop dat aan het einde van de maand wel te kunnen doen, want ook ik merk in mijn portemonnee dat de prijzen  toch wel echt gestegen zijn.
Ik denk dus dat ons onderzoek van vorig jaar alweer behoorlijk achterhaald is! :(

Buster

Vandaag gevonden; http://www.inprijsverhoogd.nl/

Gaat om prijzen bij de AH.
Handig!

Knibbel

??? ??? Volgens mij loopt onze AH achter..... of ik kijk niet goed!!! Tot nu toe ben ik in onze AH nog geen artikel van AH basic tegengekomen, wel nog altijd volop mijn vertrouwde euroshopper. Bij mijn dochter in de stad vind je wel AH basic-artikelen.

Buster

Klopt, AH filialen zijn franchise ondernemingen, dat houdt in dat elk filiaal een andere manager heeft die andere keuzes kan en mag maken. Uiteindelijk is ES niet meer voorradig en komt Basic ook bij jullie.

Knibbel

Aangezien ik er straks ook niet aan kan ontkomen om de euroshopper los te laten ben ik maar alvast begonnen met te wennen aan een nieuwe lage budgetaanbieder: de okâ,¬ .......

Dit merk begin ik de laatste weken steeds meer en meer tegen te komen in de supermarkten hier in de buurt (Super, Linders enz.). Er komen steeds meer producten hiervan in de schappen te liggen.

Kopie van de euroshopper, lijkt het wel, maar dan in ander kleurtje?

Ik ga het in ieder geval zoveel mogelijk uitproberen, mijn beurs heeft de smaak in ieder geval al te pakken!!  :D :D

Chrissie

Als ik weer meer tijd heb dan zal ik ook eens weer "ouderwets" de prijzen goed gaan vergelijken. Merk dat ik steeds vaker over het weekbudget ga, mijn discipline laat een beetje te wensen over de laatste tijd. :-[

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

En daar zijn we weer!

Deze week de Albert Heijn, Lidl en Aldi bezocht met de volgende prijzen;

http://schuldenaflossen.wordpress.com/2013/10/10/het-echte-boodschappen-onderzoek/

Buster

Ik doe hierbij nog een poging om de foto gewoon te plaatsen, ook zijn de cijfers aangepast want AH bleek ook bij de houdbare melk de goedkoopste te zijn.

(Gelukt, het staat er nu leesbaar op!)