Boodschappen onderzoek

Started by Buster, Jul 10, 2012, 03:16 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Ik heb "zomaar" het idee dat ik toch wel met een ietwat "anders" lijstje voor Pasen op de proppen zou komen...... :P
Want het zijn allemaal wel hele dure, luxe artikelen, die wij normaalgesproken niet van ons budget zouden kunnen doen.

De supermarkten spelen in op de "last minute" inkopen!
Want zelfs op budget kun je met Pasen gourmetten, mocht je dat pers

Weegschaaltje

Ik doe zelf niet aan Pasen. T menu is hier als volgt. Eerste paasdag kookt mijn vriend. Is nog een verassing. Tweede Paasdag eet ik pannenkoeken met spek en ijs  :D Mijn jongste heeft van mijn moeder al 2 choco paashazen gekregen. Eieren verstoppen doen we niet meer aan. Aangezien hij bijna 11 wordt. Ik ga mij dan ook niet gek laten maken door al die luxe reclames.

jowie46

@ Weegschaaltje

Helemaal goed gedaan, ik ook niet eigenlijk.

Nou woon ik zelfstandig dus ik heb het makkelijk, 1ste paasdag bij familie eten 2de gewoon simpel maar creatief ingekocht zodat het lux lijkt.

Heb salade en stoofkip (reclame) nog geen 4 euro dit omdat het in de bonus zat, dus daar kijk ik altijd na.

Zo heb ik het met de kerst ook gedaan..

flits

er is ons voor de cursus gevraagd om een kasboek bij te houden met wat we uitgeven deze week en ofdat we nog goedkope tips hadden voor elkaar dus ik heb je lijstjes evn gejat en uitgeprint voor de cursus dinsdag het kasboek is ongeveer het zelfde wat ik hier al deed ik moet er nu alleen nog bij zetten ofdat ik contant betaald heb of met pin
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

Nou Flits, dan heb je dus een behoorlijke voorsprong!  ;D

Ik zag trouwens wel dat het lijstje echt aan een update toe is.
Vanaf maandag zijn de braadworsten in de aanbieding bij de Lidl kiloprijs

Libra

;D ;D ;D

Ik dacht precies hetzelfde Buster!, want de prijzen zijn toch wel behoorlijk veranderd sinds ons laatste onderzoek!

Kan je alleen niet beloven dat ik er volgende week aan toekom. :P
Maar wil dit binnenkort toch wel weer doen.
En niet in de laatste plaats voor mijn eigen portemonnee!! ;) ;D

flits

ik heb ze vanochtend mooi in mijn map gedaan ik weet toevallig dat de varkenslappen in de aanbieding gaan bij de c100 4 euro per kilo voor maandag en dinsdag en een zak van 10 kilo aardppels
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Knibbel

Ben ik juist heel erg in mijn nopjes het merk euroshopper goed te leren kennen en te ervaren dat je met euroshopper heel veel voor weinig geld kunt kopen, gaat AH ze uit de schappen halen >:( >:(:
http://www.telegraaf.nl/uitwinkelen/21465059/__AH_haalt_Euro_Shopper_uit_het_schap__.html

Hier word ik niet vrolijk van. Zou het helpen als ik met een protestbord voor ons AH-filiaal ga protesteren?  Moeten nog maar afwachten of de vervanger van euroshopper ook echt 'beter en net zo goedkoop' is. 
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Hoi Knibbel, nog geen hartverzakking krijgen!

De naam Euro shopper verdwijnt, het rood witte logo ook, daar komen normaal etiketten voor terug met de naam AH Basic.
Geen idee wat het met de prijs doet. Maar het zal goedkoper zijn dan het AH huismerk denk ik.

http://nos.nl/op3/artikel/494053-ah-haalt-euro-shopper-uit-het-schap.html

Knibbel

Viel bijna van mijn stoel toen ik het las, nee hoor grapje.  :)
Ik moet het eerst nog allemaal zien en zelf ervaren. Want ik wil natuurlijk wel kwaliteit voor weinig geld hebben.

Feit blijft wel dat ik nog altijd een gewoontemens ben en gauw gehecht raakt aan dingen. Bovendien vind ik ook : 'ik ben een Euroshopper' beter klinken dan 'ik ben een AH Basic'. ;)

Libra

Quote from: Knibbel on Apr 10, 2013, 12:24 PM
Feit blijft wel dat ik nog altijd een gewoontemens ben en gauw gehecht raakt aan dingen. Bovendien vind ik ook : 'ik ben een Euroshopper' beter klinken dan 'ik ben een AH Basic'. ;)

Hahahahahaha
;D ;D

Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik ook meteen mijn radio op "orkaansterkte" zette toen ik het op het nieuws hoorde hoor!

Maar ik ben het wel met je eens Knibbel!
"Een Euroshopper" klinkt inderdaad vele malen meer "design" dan "een basic shopper". ;)
Want ja, basic is basic en daar kun je niets meer van maken. :P

Buster

Knibbel

Kijk dat bedoel ik nou, Buster. Haal de onderste steen weg en je hele bolwerk stort in elkaar. Nou past je hele interieur niet meer bij jouw (boodschappen)stijl!! Ik zou zeggen: begin net als Appie, haal beetje bij beetje wat rood weg, hou je op het laatst wit (basic) over en kun je later weer kleur bij doen, blauw, geel, pimpelpaars.....

Ik wens je veel sterkte en succes met je moeilijke keuze. Je komt er wel uit, schatje!! ;D ;D ;D

Buster

Jongens, ik ga vandaag jam halen en zie daar het eerste potje AH Basic.

ES 450 gram aardbeienjam â,¬0,85
AHB 450 gram aardbeienjam â,¬0,94

Het zal toch niet waar zijn?