Inhoud pakket Voedselbank

Started by tuthola, Jun 16, 2012, 08:56 AM

Previous topic - Next topic

tuthola

Daar ik door een longontsteking geveld ben heb ik even geen puf om mijn voedselpakket te noteren hoop hiervoor begrip van jullie, wel kan ik melden dat het een mooi pakket is en dat mijn zoon het afgelopen vrijdag opgehaald heeft. Ik lees wel mee met de verhalen maar heb ff de kracht niet om te reageren.

lotte

doe maar even rustig aan... je gezondheid gaat boven alles.

Ik wil je wel opbiechten, dat ik naar de samenstelling van je pakket gluur, en daar dan toch wel mee in gedachten mijn eigen boodschappen haal... Het zijn echt hele mooie paketten die je ontvangt hoor!

Ik hoop dat je snel opknapt, en weer de puf vindt om hier lekker te schrijven.

veel liefs

Turfje

Libra

Jeetje, dat is niet mis.

Pas goed op jezelf en van harte beterschap!

Vind het heel fijn voor je dat het toch weer een mooi pakket was en we lezen het wel weer als je je beter voelt.

Sterkte en heel veel liefs :-*

tuthola

Bedank voor jullie lieve woorden, ik ben gelukkig weer een beetje opgeknapt dus deze week weer de inhoud van mijn pakket :

1  kilo witlof
1  bakje roerbak voor macaroni
1  sla
1  bakje champignons
1  tomaat
1  gourget
1  pot rode biet
2  potjes wort/doperwtjes
1  blik perzikken
1  blikje knakworsten
1  kilo gehakt
4  worstjes
2  brood
4  toetjes
1  pak perzik yogert
1  fles tomatenketchup
1  boek

Libra

Mooi pakket weer Tuthola met lekker veel groente erin!!

Weet je wat ik zo fantastisch vind om te lezen, dat er toch ook af en toe eens behalve eten ook bijzondere dingen in zitten, zoals deze keer een boek!!
Echt een hele diepe buiging voor de mensen van de voedselbank!!!!
Zo fijn dat er begrip is voor het feit dat er meer in een mensenleven is dan alleen maar eten en dat de mensen die van het voedselpakket afhankelijk zijn alleen maar kunnen dromen dit soort "luxe".

Ben trouwens wel even benieuwd of je al gebbq'ed hebt met je zoons?

Heel fijn weekend!
liefs

Vlinder307

Wat een mooie pakketten krijg je van de voedselbank zeg!!
Fijn dat zulke instantie's bestaan ..moet je ook erg op de datum letten eigenlijk?
Ik hoop dat ook jij net als iedereen hier wandelt naar een schuldenvrije toekomst en wat fijn dat we met ons allen hier ieder op onze eigen manier een steentje aan kunnen bijdragen..

Liefs Vlinder..

tuthola

@Vlinder...ja soms moet je wel op de houdbaarheid van verse groente letten, maar meestal kook ik het dan voor en leg ik het in de vriezer zodat we het in de loop vd week nog kunnen eten, verder zijn er ook produkten die over datum zijn maar nog prima te eten zijn een enkele keer gebeurd het dat ik wat weg moet gooien omdat het dan echt bedorven is en soms is het brood een beetje oud maar die rooster ik dan. Het is een beetje creatief met eten omgaan  ;D

@Libra ik heb nog niet gebbq"ed met de boys omdat ik zelf behoorlijk ziek was volgende week ben ik jarig en ga ik een poging wagen want het vlees ligt nog in de vriezer.

tuthola

Afgelopen vrijdag mijn pakket weer opgehaald....

2 brood
2 krentenbollen
1 pond prei
1 bloemkool
1 kilo witlof
1 zakje gesneden sla
1 zak roerbakmix
1 gourget
1 pot bonen
1 blikje gepelde tomaat
1 ontbijtboek
4 yogertdrink activia
2 yogert activia
1 zak snoep
1 vloeibaar slamix

Al met al weer een fijn pakket....groetjes

Vlinder307

Dat is weer een mooi pakket tuthola!!
Lijkt mij dat je lekker creatief kan zijn om een menu samen te stellen hiervan..
Valt mij op dat er vaak courgettes bij zitten mijn exbuurman heeft nl ook een voedselpakket waar bijna elke keer een courgette bij zit (die ik dan krijg  :D)

Liefs Vlinder..

Turfje

Ziet er weer goed uit tuthola!

Chrissie

Weer een mooi gezond pakket tuthola!
Fijn om te zien dat er elke keer zoveel groentes inzitten.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

lotte

volgens mij voor het eerst een pakket waar helemaal geen vlees bij zit, of vergis ik me daar in?
;)

tuthola

Ja dat klopt Lotte deze keer geen vlees en dat is voor mij ook de eerste keer dat dat er niet inzit maargoed ik zal niet klagen wie weet wat er volgende week inzit  ;D

gewoon

Hoi en ook fruit is er ook bijna niet maar dat zal denk ik door de beperkte houdbaarheid komen.

Heb een vraag je hebt een pakket toe gewezen gekregen is dat dan gelijk voor de hele periode dat je in de  schuldhulp zit of word dat per jaar bekeken.

Verder, je jongens noemde het een kansloze aktie, schreef je ooid. En zullen daar pret om gehad hebben en ik pak die humor erg goed op, zijn erg fijne jongens.

Zo,n  opmerking komt allen maar als je de status.. Super mam.. hebt

Voor mam, is er geen grens dicht, of deur gesloten.

Gewoon