Mijn verhaal over mijn schulden

Started by Libra, Jun 15, 2012, 04:09 PM

Previous topic - Next topic

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nou dames...... (en heren!, want volgens mij zitten die hier stiekum mee te lezen en te genieten ;)) zijn jullie er klaar voor? ;) ;D ;D ;D

Weer een man ontmoet zaterdagavond......!!!!!
En weer niks! :(
Ik geef het op!! ;) :P

Ik denk weleens dat ik te kritisch geworden ben en ik geef Buster volkomen gelijk, behalve dan dat ik me niet ga schamen hoor!!! ;D ;D ;D ;D

Ik wil inderdaad de prins op het witte paard!
E

Libra

Vandaag de papieren ontvangen van de schuldhulpverlening, het zogenaamde trajctplan wat ik moet ondertekenen en terugsturen.
Volgens de begeleidende brief zou ik ook een VTLB rapport krijgen, maar deze ontbreekt.
Ook mis ik de stabilisatie overeenkomst, dus morgen maar even in de telefoon klimmen om het op te vragen.

Ik moet het trajectplan binnen 7 dagen getekend terugsturen en zo snel als zij het ontvangen hebben wordt de schuldregeling opgestart.

Heel grappig eigenlijk dat zij in dit plan zelf al aangeven dat zij verwachten dat de minnelijke regeling niet zal slagen en er dan voor mij de WSNP aangevraagd wordt.

Maar goed, het loopt.

Morgen nog even de laatste dingen regelen.
Ik weet nu inmiddels ook de restschuld die overgebleven is na de verkoop van mijn huis, dus dat kan ik dan meteen even doorgeven aan iedereen.

Weer zat werk aan de winkel dus!! ;)

Vlinder307

Quote from: Libra on Oct 01, 2012, 02:29 PM
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Weer een man ontmoet zaterdagavond......!!!!!
En weer niks! :(
Ik geef het op!! ;) :P

Dat bedoel ik....ik ga dus maar alleen voor het paard die kan je tenminste nog verkopen.. ;D
Al levert dat ook niet meer zoveel op tegenwoordig maar beter iets dan niets.... :) :) :)

xxx Vlinder..

Kaatje

moet je natuurlijk wel een heel goed paard hebben om te verkopen :) :) dan brengt het nog wel veel op :) :)

Buster

Libra

Quote from: Buster on Oct 04, 2012, 11:06 PM
Americo!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

De mevrouw van de schuldhulpverlening vanochtend aan de telefoon gehad.
Volgens mij heeft ze nu al zoiets van " moest ik pers

Kaatje

ik ben helemaal in voor Happy Hour, kom maar op!!!!! kan niet vroeg genoeg beginnen :) :)

:) :) :) heerlijk dat je haar al zo in de nek zit te hijgen.........moet ze wel 100000000x opletten voordat ze je iets op gaat sturen of vertellen! :) :) :)

Libra

Quote from: kaatje on Oct 05, 2012, 12:29 PM
:) :) :) heerlijk dat je haar al zo in de nek zit te hijgen.........moet ze wel 100000000x opletten voordat ze je iets op gaat sturen of vertellen! :) :) :)

Ach ja,.........de vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken ;)
Alle inspanningen van Buster en Lotte ten spijt :P ::) ;)

Quote from: kaatje on Oct 05, 2012, 12:29 PM
ik ben helemaal in voor Happy Hour, kom maar op!!!!! kan niet vroeg genoeg beginnen :) :)

Gezellig Kaatje!!
Ben benieuwd wie zich nog meer aansluit. ;D ;D

Buster

Nieuw matra;

"Zij heeft de regels niet gemaakt,... zij kan er ook niks aan doen"

;D

Ow en witbier vanavond, ben een beetje klaar met de zoete witte.
Met citroen graag! (Morgen wil ik desperado's, dus haal alvast maar een voorraadje limoen ;))

Kaatje

ik heb wel zin een toastje met wat lekkers erop :)

Vlinder307

Quote from: Libra on Oct 05, 2012, 12:22 PM
Quote from: Buster on Oct 04, 2012, 11:06 PM
Americo!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nog gegadigden vanavond voor Happy Hour?? ;)

Ja hoor kan wel wat vrolijks gebruiken ...hoe laat begint het??
Moet ik nog iets meenemen of heb je alles voor elkaar.. ;D
Wil het gerust doen hoor ik heb nog zalm , kaviaar , wijn en zooooooveeeellll... ;) ;) ;)

Liefs ..

Libra

;D ;D ;D ;D ;D

Nou, we kunnen rustig stellen dat Happy Hour geslaagd was met zoveel lekkers! ;)

En dank je Buster voor mijn nieuwe mantra.
Ga er denk ik (ben ik bang :P) veel gebruik van maken..... ;)

Maar ach, het is zoals het is.

Heel fijn weekend allemaal!

Liefs

tinkelbel

....is er nog iets overgebleven van het Happy Hour ??? Kan na zo'n drukke week wel een afzakkertje gebruiken :D

Gewoon gezellig achter de bar ;D

Ik heb nog feest strakjes tot in de wat latere uurtjes maar zodra ik thuis ben kom ik nog ff langs :D (rare zin eigenlijk ;D)

Groet!

Libra

Deze bar is nooit gesloten!! ;D ;D

Dus kom maar binnen en schuif maar aan!!! ;)

Liefs

Vlinder307

Er staat alleen niemand achter de bar...zelfbediening???  ;)

Pakt een wit wijntje schrijf het maar onder op de klomp dan slijt het vanzelf   ;D ;D ;D