Mijn verhaal over mijn schulden

Started by Libra, Jun 15, 2012, 04:09 PM

Previous topic - Next topic

Bloem2

Libra, ik hoop dat jij nieuws had van advocaatje met slagroom?

lotte

vertel eens lieve dame,
is er nog nieuws aan het front?

nuffl

Vlinder307

Ja wij willen nieuws!!
En een roseetje voor mij  ;D

Liefs xxx

lotte

je bent me veel te rustig en stil..... what's up?  ::)

nuffl nodig? ???

of sta je gewoon stijf van de stress en spanning, voor wat komen gaat?

Libra

Hele grote, dikke nuffles nodig!!

Libra vertoont een beetje "vluchtgedrag" en heeft al twee avonden op een rij voor de tv gehangen.
E

Kaatje

Een hele dikke knuffel (sorry...heb verder even geen woorden ervoor)

Chrissie

Ik kan me je helemaal voor stellen Libra ben er gewoon stil van.
Je krijgt van mij een hele dikke knuffel en een virtuele arm om je heen  en mocht je er behoefte aan hebben een schouder om lekker op uit te huilen :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Jeetje, dat is niet misselijk!

Hou vol dame! Een arm, een knuffel, weg met de Mo

lotte

als ik met je mee moet denken, of mee moet schrijven, om in ieder geval aan alle clubs aan te geven dat er eerst een oplossing gevonden moet worden voordat jij weer kunt gaan betalen, dan help ik je graag lieffie.

ik kan verder geen praktische hulp bieden, daarvoor is de geografische afstand echt even te groot... maar ik help je heel graag, als je dat zou willen.

Dikke nuffl, ik denk aan je... :-*

Libra

Lieve allemaal,

Dank jullie wel weer voor jullie lieve berichtjes en ondersteuning. :-*

Ik heb me er alweer maar bij neergelegd.
Het is, zoals het is en daar valt niets meer aan te veranderen.

Had gisteren nog wel even het demonische genoegen om tegen die dame van het deurwaarderskantoor te kunnen zeggen dat ik inmiddels al een schuld heb bij de Belastingdienst en dat wie er ook komt, wat voor een claim zij ook neerleggen, de Belastingdienst altijd aan het langste eind trekt en voorrang heeft op welke schuldeiser dan ook!! 8) ;D ;D
Vond ze volgens mij niet zo heel leuk! ;D ;D ;D

Ik kan naar eer en geweten zeggen dat ik echt mijn uiterste best heb gedaan om iedereen zoveel mogelijk terug te betalen.
Ik heb me dan ook maar over het gevoel dat ik tekort schiet tegenover mensen heengezet.
Ik heb geen andere keuze dan voor mezelf te kiezen en ervoor te zorgen dat ik in ieder geval een dak boven mijn hoofd houd en dat de kachel kan blijven branden de komende winter.
En ik moet ook blijven eten!

Met andere woorden: de prioriteiten zijn weer helemaal duidelijk!

Heel veel liefs

lotte

Lieve lieve schat,

ook al is al het nieuws nu inmiddels een beetje ingezakt, en dringt het besef van alle opofferingen weer heel diep tot je door....het blijft rot.... :'(

als je qua karakter maar ook een klein beetje op mij lijkt, voelt de situatie niet goed. Met minder genoegen voor jezelf nemen, prima, dat kunnen we allemaal verstouwen, maar het gevoel dat je je omgeving, de mensen die je lief hebt, dingen moet ontzeggen.... dat lieve schat, went nooit  ::)

Maar eerlijk gezegd, moet ik zeggen, dat siert je, dat het je raakt, want dat geeft aan, dat de mensen om je heen, die her en der op je pad zijn gekomen, er toe doen. ;)

En ook al is het nu even zo, dat jij niet voor al die mensen kunt zorgen, op de manier die jou eigen is, al die mensen zullen nog steeds evenveel van je houden...
:) en zichzelf wellicht afvragen, hoe goed je al die jaren voor hen gezorgd hebt, op de momenten die er toe deden... en hoe je dat in godsnaam hebt gedaan... :D

Dus lieverd, het is zoals het is... hoe cru dat ook is... maar blijf vertrouwen houden in jezelf en in het traject dat je opgestart hebt.

dikke nuffl, en veel liefs

Libra

Lieve Lotte,

Je slaat de spijker op z'n kop!!

Zoals ik ook aangegeven heb in topics van anderen, het is eenvoudiger als je alleen bent om, bijvoorbeeld, 3 dagen per week hetzelfde te eten.
Het zijn tenslotte je eigen blaren waar je op zit! ;)

Feit blijft dat het leven met schulden (al dan niet in een traject) een hele grote wissel trekt.
Maar inderdaad, het enige wat je kunt doen is het einddoel voor ogen houden en voor de periode die hieraan vooraf gaat, er het beste van maken!
En dat ben ik ook zeker van plan te doen.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Heel veel liefs  :-*

lotte

veel liefs vanaf hier, waar een heerlijk herfstzonnetje schijnt  :-*

Kaatje

Ook hier schijnt een heerlijjk zonnetje, echt genieten! :) :)

Libra

;D ;D ;D ;D

Hier bij mij ook!!!

Ik ga nu dan ook nog maar even snel de tuin in om verder te gaan met snoeien! ;)