EK voetbal

Started by tuthola, Jun 09, 2012, 08:16 AM

Previous topic - Next topic

tuthola

Ik ben positief ik zeg   2-1 voor nederland vanavond  8)

Ik wist even niet waar ik dit kon neerzetten anders moet dit topic verplaatst worden.

Chrissie

Heb totaal niets met voetbal, maar zeg toch dat ze met 1-0 voor Nederland winnen  :)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Freek en Jolanda

Wij hopen dat ze winnen, met 1 - 0 wordt je kampioen!
Freek en Jolanda

tuthola

Dat was ff balen gisteravond, heb er een hard hoofd in voor woensdag  ???

peter

Op marktplaats wordt een compleet elftal aangeboden, met ek shirts nog in de verpakking.
Peter
Administrator Forum

tuthola

Tjonge wat was dat ff balen gisteravond, nog heel klein kansje dat we erbij blijven en hopen op een klein wonder  ???

peter

Ik had bij 2-0 de moed al opgegeven.
Peter
Administrator Forum

tuthola

Ben niet meer zo positief over het NL elftal maar ga toch met angst en beven kijken en hopen op dat wonder  ???

peter

Ik kijk wel als ze in de finale zitten, spaart mij een hoop ergenis.
Peter
Administrator Forum

Libra

Ik heb nog altijd hoop en geloof! ;)
Had dat hier op het forum eigenlijk wel verwacht, omdat, als er al mensen zijn die uit eigen ervaring weten dat het onmogelijke mogelijk is, die mensen hier rondlopen! :D

Mocht het toch niet lukken, dan toch nog met rechte rug en opgeheven hoofd het veld af!
Een beetje vergelijkbaar met alle mensen die vaak jarenlang geknokt hebben en dan toch de handdoek in de ring moeten gooien (WSNP in).
Wetende dat je echt je uiterste best hebt gedaan, maar de eindstreep niet gehaald hebt.

Heb de berichten met een brede glimlach gelezen en hoop dat wij vanavond allemaal kunnen juichen! Veel plezier bij de wedstrijd!!

Chrissie

Ik durf niet meer te duimen voor jullie, de laatste keer dat ik dat deed voor anderen ging het grandioos mis   :(
breng daarin schijnbaar alleen maar ongeluk :D

Maar hoop toch voor degenen die voetbal gaan kijken vanavond dat Nederland wint ;)

Veel plezier bij de wedstrijd!!! en denk om jullie bloeddruk  ;D ;D ;D

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

@Libra hahahaha, ja dat zou je wel denken, maar ik houd wijselijk mijn mond,...  ;)

Libra

@ Chrissie:  :D :D Doe toch maar! Je weet maar nooit  ;)!!
En ja, die bloeddruk zal wel weer huizenhoog gaan  ::) :D

@ Buster:  :D :D waarschijnlijk heel verstandig! ;)

peter

Helaas is het niet gelukt, maar je moet de hoop niet opgeven.
Peter
Administrator Forum

Buster

Boterhammetje met pindakaas dan maar weer?