Mijn verhaal vd schulden

Started by tuthola, Jun 06, 2012, 11:26 AM

Previous topic - Next topic

Libra

Denk niet dat je dit nog leest, maar ik wil je ook een heerlijke week wensen.
Je hebt dit dubbel en dwars verdient, dus......lekker genieten!!!

Liefs

tuthola

Een heerlijke week rust en de zorgen opzij kunnen zetten tijdens mijn vakantieweek van de vakantiebank in renesse, ik kan het iedereen die in aanmerking komt aanraden om je in te schrijven
voor dit weekje weg. Ik hoop dit rustgevoel vast te kunnen houden.

De komende week ga ik gebruiken om me in te lezen in jullie verhalen want merk wel dat je na 1 week toch een hoop mist  :D.

marco

Wat fijn dat je, je weer hebt kunnen opladen!!!
Marco en Bianca

marco

Volgens mij is dit nu van toepassing ;D
Marco en Bianca

Libra

Welkom terug tuthola!

Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad en je de accu weer even hebt kunnen opladen!

Heel veel liefs.

Chrissie

Fijn dat je zo'n mooie vakantie hebt gehad daar kan je weer heerlijk een poosje op teren!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tuthola

haha die Marco, helaas is de  batterij  weer half vol, je komt meteen weer in de reuring en natuurlijk de nodige was, daar ik chronisch ziek ben gaat dit allemaal op zn elf en dertigst maar heb nu tegen me zelf gezegt elke dag een beetje en dan kom ik er ook en met de gedachte dat ze me deze vakantie niet meer kunnen afpakken. Nu ga ik verder waar ik gister gebleven ben.... ???

Libra

Dat doe je heel goed tuthola!!!

Het is nergens voor nodig dat je jezelf meteen weer helemaal uitput met dingen die ook nog wel een dagje of 2,3 kunnen wachten.
Spaarzaam omgaan met je energie is het belangrijkste wat er is en maakt dat je langer plezier hebt van die "halfvolle" batterij ;)

Je doet het gewoon heel erg goed en ik heb grote bewondering voor je!
Dikke knuffel

gewoon

Hoi tuthola

Wat leuk dat je er tussen uit geweest bent via de vakantiebank had gehoord op de radio dat zij nog vrijwillergers zochten voor vervoer, was dit goed geregeld ?

Leek mij wel wat, omdat het weinig geld kost en je doet toch wat voor en ander.

Gewoon

tuthola

@Libra dankje voor je lieve woorden ik las van gewoon dat het wat met je doet dit forum, ook voor mij geld dit en put kracht uit jullie allemaal, ik leef ook met jullie mee maar heb er nog niet de fut voor om jullie aan te moedigen hoop dat in de toekomst wat vaker te kunnen doen. (dit i.v.m. mijn dochter)

@Gewoon, nee het vervoer was niet geregeld, nu had ik mazzel dat mn zus en zwager mee gingen.
Als dit niet het geval was had ik helaas niet heen gekund, want van 60 euro kan je niet en met openbaar vervoer heen en je eten daar en ook nog is thuis 2 kinderen die ook moeten eten. Ik denk dan ook dat er best mensen zijn die ook tijdens de vakantie op de centjes moeten letten want als je geen vervoer hebt ben je ook aangewezen op de campingwinkel die schrikbarend duur was. Ook een fiets huren is dan eigenlijk te duur als je een krap budget hebt. Zoals gezegd heb ik dus erg mazzel gehad en koste het mij niet veel. Wel een goed idee om vrijwilligers de mensen naar hun bestemming te brengen misschien dat dat volgend jaar ook beter geregeld word.

Chrissie

tuthola, wat ik ook mis aan het hele verhaal jullie kunnen via de vakantiebank een leuke vakantie winnen maar net zoals wat je zelf ook een beetje aangeeft als je maar heel weinig geld om handen hebt kun je maar heel weinig dus moeten ze er in mijn ogen een klein beetje vakantiegeld bij doen dan hebben de mensen er echt pas wat aan. Ik hoop dat ze dat volgend jaar ook meenemen want ik vind het een geweldig initiatief (vakantiebank) zo komen de mensen/gezinnen die het veel zwaarder hebben er ook nog even lekker uit.

Ik ben trouwens wel blij dat je genoten hebt van je vakantie, je had het zo hard verdiend! Jij bent ook een kanjer meid!!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

lotte

wat fijn om te lezen dat een lekkere vakantie hebt gehad, en de batterij ten minste voor de helft hebt opgeladen  :D
welkom terug!

Buster

tuthola

Dank voor julie reakties zoals geschreven ben ik weer in de lappenmand.
Dit jaar ben ik erg vaak ziek misschien juist doordat er een beetje rust in mijn leven is gekomen kwa geldzorgen, die heb ik nog wel maar is door de wsnp toch stuk minder geworden.
Hoe het ook is ik ben wat bevattelijker.

Ik kreeg gister brief van het CAK via mijn bewindvoerder dat ik 85 euro terug krijg ivm correctie ziektekostenverzekering met een geel post itt dat het in de boedel gestort moet worden, ik heb hem dan ook gebelt en vermeld dat als ik dat bedrag ontvang nog onder mijn vrij te laten bedrag blijf. Nu staat er in de wet dat die 85 euro als inkomen gezien word en je het niet mag houden, maar hij vond dat ik ook wel een punt had dus hij gaat het nakijken.

Nee heb ik ja kan ik krijgen  ;D

lotte

ik hoop van harte dat je een ja krijgt  ;D

ik zit (gelukkig/helaas, streep door wat je hart je ingeeft) niet genoeg in die materie om er een zinnige uitspraak over te doen, behalve dat ik je die 85 euro van harte gun!

liefs