Mijn verhaal vd schulden

Started by tuthola, Jun 06, 2012, 11:26 AM

Previous topic - Next topic

Weegschaaltje

Top dat er nu toch een nieuwe komt.

tuthola

Ik ben inderdaad heel blij dat ik toch een wasmachine vergoed krijg ondanks dat ik er 5 jaar geleden ook een vergoed heb gekregen, ik ben dan ook verbaast dat er in andere gemeentes weer andere regels zijn ...je zal er maar wonen.
5 jaar geleden moest ik het dus ook voorschieten omdat ik dat bedrag niet in een keer kon ophoesten en dus 3 weken zonder wasmachine zat, gelukkig heb ik nu mijn zoon die nu de leeftijd heeft dat hij wel inziet dat het geen haalbare kaart is om dat weer 3 weken bij andere mensen moet doen.
Ook ziet hij dat ik met mn gezondheid aan het tobben ben, laatste weken een antibiotica kuur gehad voor een geniepige ontsteking van daar uit  bloed prikken, huisarts geweest en geconstateerd dat mijn lever vergroot was dus weer bloed prikken en gister werd ik gebeld door doktersassistente dat ik donderdag op spreekuur moest komen omdat mijn bloed niet goed was.
Ik blijf positief maar met die kleine akkefietjes weegt het soms wel zwaar, zodat ik soms de kracht niet heb om jullie op het forum bij te staan hiervoor mijn excuses.

Bedank voor het lezen van mijn wel en wee....

Buster

Ik blijf positief maar met die kleine akkefietjes weegt het soms wel zwaar, zodat ik soms de kracht niet heb om jullie op het forum bij te staan hiervoor mijn excuses.

Lieve Tuthola, het is fijn om te lezen dat je er ondanks alles positief instaat.
Die mannen van jou zijn kanjers, maar dat kan ook niet anders met zo'n moeder.

Maak je over het ondersteunen geen zorgen, wij gaan voorlopig nergens naar toe.  ;)

tuthola

Dankje Buster dat had ik net even nodig....toch klein traantje gelaten dat ik je berichtje las....een traan van vermoeidheid en een traan van liefde voor mijn jongen.

Knibbel

Quote from: tuthola on Apr 03, 2013, 10:40 AM
toch klein traantje gelaten dat ik je berichtje las....een traan van vermoeidheid en een traan van liefde voor mijn jongen.
Ik heb ook een traantje weggepinkt, voor jou en je zoon. Dat die jongen zoveel van je houdt, zegt ook heel veel over jou als moeder. Je bent ook een geweldige moeder en al lijkt het soms alsof alles ineens op je afkomt, toch sta jij je mannetje.

En dat je nu zo tobt over je gezondheid kan inderdaad heel vermoeiend zijn. Ik hoop dat de onderzoeken geen vervelende uitslagen zullen hebben en dat je je snel weer beter gaat voelen.

Beterschap en heel veel liefs.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Quote from: tuthola on Apr 03, 2013, 10:25 AM
Bedank voor het lezen van mijn wel en wee....

Lieve, lieve Tuthola,

Dat is wel het allerminste wat we kunnen doen!
Want helaas is het zo dat we eigenlijk alleen op afstand mee kunnen leven.
Hoe vervelend ook, we moeten allemaal onze eigen problemen het hoofd bieden, maar ook "alleen maar" meelezen betekent ondersteunen!

Ik hoop dat het meevalt bij de dokter en je snel weer een beetje op de been bent!

Heel veel liefs en heel veel sterkte!

Oh.....en voor ik het vergeet, gefeliciteerd met je nieuwe wasmachine en ik sluit me graag aan bij de rest: je hebt kanjers van kinderen!!

:-*