Mijn verhaal vd schulden

Started by tuthola, Jun 06, 2012, 11:26 AM

Previous topic - Next topic

Turfje

Libra

Wat fijn en leuk voor je!!!! Geniet er maar heerlijk van, het is je gegund!

Ik heb net even jouw verhaal doorgelezen en jeetje, jij hebt het ook wel voor je kiezen gehad zeg!
Ik vind het dan ook zo knap van je, hoe je je hier doorheen geslagen hebt en slaat.

Ik zou zeggen dit leuke vooruitzicht is zeker een dansje waard :D!
Dans jij maar lekker op Dutch Valley, ik dans in gedachten met je mee!!

tuthola

dankjewel turfje en libra....helaas word het geen dansen meer, ik zit in een scootmobiel en neem die dag mijn rollator mee, maar dat kan de pret niet drukken ik ga lekker een dagje genieten van de muziek.

Libra

Meedeinen op de rollator kun je ook zien als dansen ;)
Genieten, hoe dan ook, is het meest belangrijk!
Van muziek word je altijd blij.... :)

tuthola

Vandaag een baaldag ben het ff zat allemaal, altijd maar rekenen en te bedenken dat ik dat de rest van mijn leven moet doen. Nooit spontaan ja kunnen zeggen vliegt me nu ff naar de keel. Ik weet het ik mag niet mopperen maar soms heb je van die dagen dat je het niet meer ziet zitten, dit is dus zo een dag waarop je jezelf in de weg zit en je jezelf een beetje zielig voelt.
Het zal wel met het weer te maken hebben, ga er vanuit dat deze bui weer snel over is.
Ik moest dit ff kwijt...sorry

Buster

Balen mag en mopperen ook.

Je kan echt niet elke dag denken; "Joepie de poepie, ik ga eens even lekker afbetalen zodat ik over een x aantal jaren een toekomst op kan bouwen,..."

Gun jezelf die baaldag en pak de draad morgen (of overmorgen als het weer zo blijft) weer op.

Knuf

Libra

Welkom bij de club hoor! ;)

Die dagen hebben we allemaal en dan is het heerlijk als je dat hier gewoon even kunt ventileren in de wetenschap dat we het allemaal herkennen.

Liefs

Turfje

Ja op zo'n dag lijkt alles beetje uitzichtloos h

tuthola

"Joepie de Poepie".....om met Busters woorden te spreken .....

Ik had me ongeveer 2 maanden geleden ingeschreven voor de vakantiebank, dit houd in dat je een gratis vakantie aangeboden krijgt, je voelt hem al aankomen....ik ben INGELOOT en mag eind augustus een weekje naar Renesse in een challet voor 6 personen. Hoe ik het ga doen of dat ik ga weet ik nog niet. Dit heeft met het financieele plaatje te maken want je moet er ook heen en heb daar dan geen vervoer en ben dan aangewezen op de camping winkel die dan wel duur zal zijn.
Ik moet binnen 1 week mijn uitkeringsspecificatie opsturen dus heb nog paar dagen de tijd om te denken. Ik zou nog een bedragje van mijn vader krijgen dus hoop ik dat ik dat voor die tijd krijg zodat ik met klein zakcentje wel kan gaan.

peter

Gefeliciteerd, dit is een leuke prijs. Het is goed voor je, er even er tussen uit.
Peter
Administrator Forum

Libra

Wat heerlijk voor je Tuthola!!
Heb vorige week een reportage hierover gezien op de tv en vond het een fantastisch initiatief!
Leuk dat nu een "bekende" hier ook eventueel gebruik van kan maken.
Hoop dat je het rond krijgt zodat je er toch even lekker uit kunt en de batterijtjes weer even kunt opladen.

Ik duim voor je!!
Liefs

Chrissie

Geniet maar heerlijk van je vakantie, je hebt het heel hard verdient ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tuthola

Jippie vandaag op vakantie van de vakantiebank. Nog even de laatste dingen inpakken en dan lekker een weekje rust. Ik wens jullie een fijne week met weinig zorgen groetjes en tot volgende week  ;D

Turfje

Hele fijne vakantie gewenst tuthola!
Laat lekker alle zorgen er maar uitwaaien!!

lotte

een hele fijne vakantie dame!
dat je maar lekker geniet, en uitrust... en alle zorgen daar in Renesse laat wanneer je weer naar huis gaat.  ;)