Vraagje....

Started by Hans, Jun 01, 2012, 10:42 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Hallo Hans,

Ik bedoelde het inderdaad niet als kritiek ik probeerde alleen te zeggen dat 40 of 50 euro in de week erg weinig is ook voor 1 persoon maar zoals je zegt heb je het gekregen en is alleen maar fijn dat je dan nog even weg kan. Ik krijg elk jaar ook vakantie aangeboden van mijn vader dan betaald hij de reis en zelf voor zakcentje zorgen dit jaar heb ik besloten niet te gaan daar in de WSNP zit en dit jaar maar 88 euro van mijn vakantiegeld mag houden dit met pijn in mijn hart aan mn vader verteld en toen zei hij dan mag jij het bedrag van de reis hebben, dus als hij dit geeft verdeel ik het over mijn weekgeld tot sept want dan krijg ik van de WTCG wet 350 euro die ik dan weer tot de kerst verdeel dit alles is legaal omdat mijn inkomen lager is dan mijn vrij te laten bedrag.

@Buster je hebt helemaal gelijk met 50 euro weekgeld in minnelijk maar als er geen genoeg inkomen is dan word dat bijgesteld en moet je roeien met de riemen die je hebt in mijn geval was bij het minnelijk trajekt ook al 40 euro voor 3 personen van toepassing en vanaf sept 2011 tot dec 2011 moest ik het met 25 euro in de week doen vanwege beslaglegging UWV gelukkig had ik elke week een voedselpakket dus kon het net redden, met de kerst kreeg ik boodschappen van mijn familie en 50 euro van mijn vader zodat ik toch nog een "feestmaal kon maken".

@Lotte ik ga zelf maar een topic maken niet zo netjes om mijn verhaal hier neer te zetten :D

Maargoed Hans ik gun je de vakantie en geniet er maar van voor de komende jaren.

M.vr.gr.