Gebruik van aanbiedingen scheelt 45 % ( consumenten bond)

Started by gewoon, May 22, 2012, 08:46 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Hoi

De laatste twee maanden ben ik daar erg mee bezig en de besparingen zijn er naar, neem zeker de moeite, langs de AH te gaan geeft de hoogste kortingen maar begint met hoge prijzen, de supper die ik het beste vind is Bas van der heiden geeft leuke kortingen maar je moet dat elders bedrag met een korreltje zout nemen, elders is het namelijk niet zo duur.
Twee weken geleden bijna de C 1000 uit gegooid deze had bij hun akties een pak koffie voor 1 euro ( de euro knallers ) dacht rij even om de koffie eerst geproefd was niks mis mee dus ik de volgende dag naar de C 1000 en hoppa das 50 euro en nog eens 50 euro en nog eens 50 euro.

Weer op mijn schouder getikt, meneer die aktie,s zijn om mensen naar onze winkel te lokken en zijn niet bedoelt, dat wij u het rest van het jaar niet meer zien.!

Meen je dat ?

Mag niet meer dan 4 pakjes koffie per klant dus goede raad is duur ben de rest van de week met twee vrienden koffie gaan kopen bij de C 1000 is toch 12 pakken per dag.

Heb deze week naar het maxium gevraagt bij de Bas van der Heiden groep niemand die het wist uiteindelijk; meneer ergens tussen de 4 en 10 ? goed zo, hou het op 10 dan maar.

Bij de Plus deze week een krop sla gekocht ( salatrio) was 0,99 maar thuis vond ik deze te mooi om op te eten, en bleek nog de wortels te hebben, staat keurig in de pot op het balkon mooi te zijn.
En heb al twee keer een verse salade gemaakt van eigen krop.

Gewoon

Buster

Dat scheelt inderdaad veel geld, maareuh,.. die max. 4 per klant, waar staat dat dan? Dat moet wel ergens staan hoor!

Geweldig die krop sla!
Eet smakelijk

Buster

Hmmm,.. ik zoek en zoek maar kan niks vinden.
Volgens mij mag je gewoon morgen 50 pakken koffie gaan halen hoor.
Mag die man niks van zeggen.

;D

(brutalen hebben de halve wereld,..)

Noenie

Ik ben even voor jullie de papierbak ingedoken op de vroege morgen. ;D
Op de achterkant van de C1000 folder staat: MAXIMAAL 4 DEZELFDE AANBIEDINGEN PER KLANT.  Aanbiedingen zijn niet voor grootverbruikers en / of wederverkopers.

Deze mededeling staat meestal wel ergens in de winkel vermeld. Hier hebben ze het bij de Coop ook altijd op het reclamebord staan bij dit soort aanbiedingen.

Noenie

Chrissie

Noenie we hoeven ons toch geen zorgen te gaan maken h
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Ah,... wij hebben een nee-nee sticker,.. vandaar.

Op het internet en de tv reclames is er namelijk niks over te horen of te lezen.
Pindakaas,....

gewoon

Hoi

Ook prima is de koffie van PACO bij Bas van der Heiden eerst geproeft  kost   E 0,85 per pak en is niet in de aanbieding dus mag ik het hele schap leeg maken.

Hoeft niet natuurljk, maar vind het even langs gaan bij 10 pakjes al erg nuttig.

Gewoon

Noenie

Quote from: gewoon on May 25, 2012, 08:14 PM
Hoi

Ook prima is de koffie van PACO bij Bas van der Heiden eerst geproeft  kost   E 0,85 per pak en is niet in de aanbieding dus mag ik het hele schap leeg maken.

Hoeft niet natuurljk, maar vind het even langs gaan bij 10 pakjes al erg nuttig.

Gewoon

Hahaha. Ik lust alleen koffie van de Aldi. Thuis en op mijn werk werd altijd DE rood gedronken. Paars wat er toen was was minderwaardig. Toen ik trouwde dronk ik enkel thee maar dat ging me ook de keel uithangen op de een of andere manier. Tot we nieuwe buren kregen , dronken alleen koffie en hadden geen thee. Uit fatsoen dronk ik koffie mee en sindsdien ben ik steeds meer koffie gaan drinken, maar dan wel de koffie van de Aldi die bij de buren werd geschonken. En op sommige adressen drink ik nog steeds geen of hooguit 1 kopje koffie omdat het niet mijn koffie ( Aldi ) is.

Noenie
P.s. De Aldi koffie is het laatste jaar wel erg veel in prijs verhoogd maar sowieso goedkoper als DE.

tuthola

Sorry mensen maar ik ben het er niet mee eens dat de reklame artikelen veel in je uitgaven scheelt. Wel als je aan bepaalde merken hangt maar met 40 euro in de week kan je beter je eigen goedkope merken kopen dat scheelt enorm veel geld vaak zijn de duurdere merken in de aanbieding   bijvoorbeeld met afwastabletten die ik bij kruidvat voor 1.79 haal en die dan in de aanbieding van duur merk nog steeds het dubbele kosten.  (ik heb gelukkig nog mn oude vaatwasser van 12 jaar oud dus duimen dat ie het blijft doen ;D)

gewoon

Hoi

Ik let daarbij goed op soms is het maar 1 artikel die er uit springt in de week en probeer deze dan niet te missen, pak geen dingen die ik niet nodig heb, mijn vaatwasser gebruik ik 2 keer per jaar om het gasfornuis een grote beurt te geven heb dus voor jaren tabletten.
Geen wasverzachter nodig en vloeibare braadboter in de aanbieding weinig kans gebruik goedkope pakjes boter en haal nog veel artikelen van de euro shopper.

Waar ik op let zijn de bijzonder dingen zoals onlangs in de aanbieding een kilo uien voor 0,75 en dacht he bij de dunja ( turkse winkel ) is het 5 kilo voor 0,75 euro combineer dit met peen en spekblokjes en maak een grote pan hustpot die daarna de vriezer in gaat.

Ook dingen die ik moet kopen, deze week voor mijn werk heb ik een liter verf nodig, en koop die dus morgen omdat bouwmarkten rond feest dagen korting geven 20 % scheelt mij dan zomaar 5 euro en rekende gewone prijs door, is mijn vrije feestdag.

Zou eigenlijk een nieuwe vloer moeten komt er niet geen geld voor, maar zal zeker wachten op een feestdag om deze te kopen.

Heb dan ook aan boodschappen in april E 103,70 uitgegeven en in mei tot nu E  111,18 kijk dan ook bij een aanbieding vlees of groente niet alleen naar de korting maar bedenk wat kosten spekblokjes in vergekijk met de aanbieding.

En belangrijk heb er lol in
gewoon

Buster

Onze manier lijkt op die van Gewoon.

Daarbij kijk ik altijd naar de kiloprijs.
En dan is groot inkopen vaak het goedkoopst.
Voorgesneden en voor gekruid vind ik echt verspilling.

Ik kijk niet zo heel veel reclame blaadjes in, maar als ze dan voorbij komen denk ik vaak; 2 pakken Pampers voor "maar"

tuthola

Dat bedoelde ik Buster maar jij kan het ff beter beschrijven ;D

Buster

Hmm,.. moet dit hier toch even kwijt.

Ik koop bewust, zoals wij allemaal.
Mijn keuze voor drogisterij is steevast het Kruidvat aangezien die vaak het goedkoopst is.
Per email ontvang ik dan de nieuwsbrief en ik heb een klantenkaart.
Wat blijkt;

De aanbiedingen die ze sturen zijn 9 van de 10 keer binnen 3 dagen verlopen.
En die kaart? Daar krijg je maar heel mondjesmaat kortingen mee, je spaart vooral punten.
Per

Turfje

Lekker dan zo'n actie die niet duidelijk vermeld staat.
Kan me voorstellen dat je er kwaad om werd.

Turfje.

Buster

Ik heb een site gevonden,...

http://www.actiekrant.nl/
Vul je gemeente in en je neemt op de hoogte.