Zie het niet meer zitten !!

Started by tris, May 14, 2012, 12:45 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Hai Tris,

Het is allemaal heel herkenbaar hoor, de wanhoop, het piekeren en dingen die je eigenlijk zou moeten doen nog maar even een dagje uitstellen.
Ook ik loop me de hele week al suf te piekeren en heb zeker al twintig keer alles doorgerekend en nog weer eens bekeken. Waar kan ik nog op bezuinigen zodat ik in ieder geval zo snel mogelijk weer een kleinere schuld kan aflossen.......

Maar kop op! Het is vandaag zaterdag, dus die mail(s) mogen er ook morgen uit!
Tenslotte leest niemand vandaag jouw mailtjes, omdat die mensen ook allemaal weekend aan het vieren zijn.

Morgen is weer een nieuwe dag.
Mijn tip: doe het als eerste, dan heb je het maar gehad en hoef je er niet meer de hele dag als een berg tegenop te zien  :).
En aan het einde van de rit help je jezelf er niet mee als je het niet doet. Het verandert tenslotte niets aan de feiten zoals ze er liggen.
Vaak werkt het nog in je voordeel als je zelf aan de bel trekt, omdat mensen dan zien dat je er echt aktief mee bezig bent.

Succes, sterkte en nog een heel fijn weekend

tuthola

Nog even terugkomend op de kinder allimentatie en de beslagvrije voet
dit word WEL meegerekent in je beslagvrije voet en dus vanzelfsprekend ook de partner allimentatie als je dit ontvangt.

Tris ik wens je sterkte met het uitzoeken van alle rompslomp en zorgen over je financiele zaken het is mij nog niet helemaal duidelijk of je voor de schuldsanering gaat of dat het WSNP word of dat je het zelf gaat doen maar mocht je vragen hebben dan kan ik je misschien helpen met antwoorden daar ik het trajekt net gehad heb. Mijn schuld was ook rond de 8000 euro wat door deurwaarders totaal op de 12000 euro kwam en ik zit nu in de WSNP