eindelijk aan het doel en toch weer niet

Started by juetro, May 07, 2012, 08:20 PM

Previous topic - Next topic

juetro

En dan kan ik een brief lezen van de Flanderijn dat de SNS Bank (je doet weten de Hypotheek die iedere kan betalen  of hun onderdeel BLG Wonen de hypothek met de menslijke benardering)
op 16.05 niet allen de makelaar heft de opdracht gegeven achter mij te gaan maar ook Flanderijn en Eck de opdracht gegeven om van mij de gehelle bedrag van de Hypotheek te vragen ....  Also deze organisatie is nooit van plan gewest toe de 01.06.2012 te wachten

Mij iets kwaade antwordt an hun

Ik heb vandaag een schrijven van Flanderijn van Eck ontvangen.
Deze schrijven is van 22 mai 2012.
Hier hebt u de opdracht gegeven van mij  167 376.67 euro wild hebben.

Op 16.05 hebt u mij de mogelijkheid gegeven toe 1.06.2012  de open standen bedrag aan u betalen.

Dat is nu van u de 2 actie tegen mij persoon voor de mij gegeven termijn.

Dat wat u doet is nodigen van een persoon of anders gesproken extreem onder druk zetten.

Ik deel u hiermee mede dat iedere actie van u of makelaars of Incassokantoren op internet worden publiceert .  (Ik ben Software Engineer  !!!!!!)

Ook u acties in verband met het illegale afboeken van een bankrekening van mij op die u nooit toestemming hebt ontvangen hier afboekingen te doen.

Ik heb aan u eisen voldaan voldaan  maar lijkbaar bent u nooit van plan gewest toe de 01.06.2012 te wachten.

U bent een leuke bank met menselijke benadering.

Ik verwacht binnen 3 dagen een antwoordt en excuses  van u in verband deze actie van u.
Anders doe ik in samenwerking met mij advocate  aangifte tegen u in verband met Nodigen en illegale toegang op mij 2. bankconto.

Met vriendelijke Groeten

peter

Juetro,

Heb je al contact gezocht met de schulphulp van de gemeente?
Peter
Administrator Forum

juetro

Quote from: peter on Jun 01, 2012, 07:04 PM
Juetro,

Heb je al contact gezocht met de schulphulp van de gemeente?

Ja 2010  met het resultaat boven omschreven  dat zij niet voor mij kunnen beteken da ik niet vaak huis ben.
Maar op andere kant heft mij deze bank de frist gegeven toe 01.06.2012  deze 41.. euro te betalen wat ik ook heb gedaan met hulp van mij ex werkgever en andere mensen.

Maar via de achterdeur doen zij iemand extreem onder druk zetten.
Ik den zij houden van criminele praktijken.
Is ja niet de eerste actie van hun kannt zij hebben 2012 illigaal van een rekening afgeboekt  zonder dat ik heb voor toestemming gegeven. (is ook vreemd dat ABN deze laat gebeuren is een flex krediet rekening gewest.)   Maar mij doet niets meer verbazen in Nederland

Ik heb sinds 2012  moeten leren dat het deze Rechtstaat niet doet geven en dat je in een Dictatur (ex DDR) meer rechten hebt als hier.

En als deze bank nu endelijk rust doet geven ben ik August schulden vrij.
De achterstand aan hun is betaalt!!!! 
En de rest schulden kan ik Juli August bij de anderen partijn betalen.

Maar toch is het bedenkelijk voor een Rechtstaat met welke illigalen deels crimminellen middelen   banken (met staatssteun) tegen mensen voorgaan.

Als ik imand doe afpressen kom ik voor de rechter. (SNS Bank,BLG Wonen is dat normal)
Als ik op een bankconto van een perzoon gaa  zonder toesteming  wordt ik opgesloten
(SNS Bank ,BLG wonen  ist da normaal ook naar meldingen van mij kan an hun dat het illigaal is wat zij doen.)

peter

Juetro,

Ik maak me een beetje zorgen om je, voordat het te laat is, neem contact op met de schuldhulp van de gemeente of met een rechtswinkel. Als je dit niet doet, kan het fout gaan.

Peter
Administrator Forum

Buster

Juetro,

Als jouw werkgever een Nederlandse is dan maakt het niet uit hoe vaak je van huis bent.
Die kan je een verklaring geven dat je op verzoek in het buitenland bent en in NL gewoon je plichten afdraagt. Dan moet dat voor de schuldhulp ook geen probleem zijn.

Fladreijn is op zich (zover mijn ervaring is) een goede deurwaarder. Niet een die zich niet aan de regels houd. Druk uitoefenen doen zij vaak alleen rechtsgeldig.
Als ze je op 22 mei hebben geschreven is 1 juni een redelijke termijn om met een betaling te komen. Zeker als je dat zelf al snel hebt voorgesteld en dit een eerste brief van hen is.

Succes!

juetro

Flkanderijn  is niet het probleem.
Die hebben mij lang de ruimte gegeven voor andere dingen.

Het Probleem is die BLG Wonen  = SNS Bank   met hun extrem nodigen en onder druk zetten
en ook hun illigalen = criminellen acties  om aan geld te kommen.

Als ik iemand doe nodigen heb ik een probleem met de rechter
Als ik geld van iemand afpress heb ik een probleem met der rechter.
Als ik van iemand geld van een bankacound afboek zonder toestemming  wordt ik opgesloten

Maar deze mag de BLG Wonen = SNS Bank doen zonder geweten.
Ook hebt je deze Bank 3-4 keer een warschuwing gegeven deze niet te doen da het een flex krediet is  blijven zij het doen.

Macht van de Banken.

juetro

Hello

Naar een weekend zonder slaap en Klacht aan de SNS bank over de praktijken van hun Onderdeel BLG Wonen in verband van gang van zaken   en ook het illegale = criminele
afboeken zonder toestemming van een flex krediet rekening van mij heb ik ook een antwoordt van BLG ontvangen.

En nu wordt het weer leuk.
Geachte heer

Wij hebben uw betalingen van EUR 3.000,00 en EUR 1.159, 25 goed ontvangen.
Ook uw klachtenformulier hebben wij goed ontvangen en doorgestuurd naar onze klachtenmanager.

De nieuwe, reguliere termijn van 1 juni ad EUR 881,10 hebben we onlangs ook bij u ge

Libra

Hai Juetro,

Ik kan me jouw frustratie heel goed voorstellen, maar.......hier komen helaas de "kleine lettertjes" om de hoek kijken die, als alles goed gaat, niet in werking treden, maar waarmee onmiddellijk gewapperd wordt als het even wat minder of helemaal niet goed gaat.

Helaas is dit vechten tegen de bierkaai, omdat ze in hun recht staan.

Ook ik heb dit aan den lijve ondervonden met mijn hypotheekbank.
Toen zij mij tot 3 maal toe een taxateur/makelaar op mijn dak stuurden, heb ik ze gebeld en gezegd "moet je goed luisteren, ik heb al grote financi

juetro

Bedankt voor je reactie.

An vechten ben ik nu geweend geraakt.
En ik denk niet dat zij in hun recht zijn.

1. zij hebben de opdracht aan de deurwaarder voor de mij gestelden termijn uitgegeven.
   Ik heb toe de 1.06.2012 de tijd ontvangen om de achterstand te kunnen betalen.
   Dan is het in mij ogen hun probleem als zij op 16.05.2012  aan de deurwaarder  en
   makelaar de opdracht geven om tegen mij in actie te kommen.

2. Volgens het nog actieve Nederlandse Wet  mogen zij niet van iemand zij bankrekening
   zonder toestemming van de persoon of van een rechterlijke instantie geld afboeken.

In deze geval is de BLG Bank = SNS Bank   actieve crimineel bezig.
Er staat ook niet in de kleinen letters dat zij het mogen doen.
Ook ABN is hier tegen de wet actieve bezig gewest om deze te laten gebeuren.

Wij zijn in een Democratie  en niet in een Dictatuur.
Ook da mocht je of de bank niet doen. Heb 24 jaar in een Dictatuur kunnen leven.

En als ik toch moet betalen dan is het zo. (moet ik halt in China 1-2 dagen meer werken)
Maar ik doe eerst met vechten proberen.

Anders denken deze heren bij de banken dat zij met ons alles mogen doen.

Nog eens over deze....Helaas is dit vechten tegen de bierkaai, omdat ze in hun recht staan.....

Ik ben hier in Nederland sinds 1998   maar van Oost-Duitsland   en wij doen weten wat het vechten tegen de bierkaai is. smile

soms doet je toch iets kunnen veranderen.
Wie niet doet vechten die niet of nooit kan winnen.
Of hoe het hier doet heten  nooit geschoten is altijd miss.

Buster

"Wie niet doet vechten die niet of nooit kan winnen."

Ik vind het een hele mooie,.. eentje voor aan de muur.

Libra

Ik zou ook zeker blijven vechten hoor!
Ik bedoelde ook niet dat je het op moet geven, maar op het moment dat je, bij wijze van spreken, ook maar 1 euro achterstand hebt, veranderd opeens alles.

Ik zou zeker wel even heel goed kijken wat ze aan kosten in rekening brengen, omdat zij gebonden zijn aan maxima.

Ik wens je een succesvol gevecht! ;)

juetro

Quote from: Libra on Jun 05, 2012, 08:23 PM
Ik zou ook zeker blijven vechten hoor!
Ik bedoelde ook niet dat je het op moet geven, maar op het moment dat je, bij wijze van spreken, ook maar 1 euro achterstand hebt, veranderd opeens alles.

Ik zou zeker wel even heel goed kijken wat ze aan kosten in rekening brengen, omdat zij gebonden zijn aan maxima.

Ik wens je een succesvol gevecht! ;)

Zij hebben een extreem probleem met mij.
Zij kunnen niet op dingen hameren als zij  zelve crimineel bezig zijn en het Nederlandse wet bewust en geplant breken.
Ieder normale perszon wordt hier voor de rechter afgerekend.

Op een andere bankconto systematisch afboekingen doen zonder toestemming of zonder rechterlijke besluit is
volgens Nederlandse wet een strafbare daad.

Ik doe weten dat zij mij nu willen dumpen.
Heb het uit de lastte E-mail van deze bank kunnen opnemen.
Hier praten zij op eens als de laste afboeking niet is gelukt doen zij verder met hun traject.

Ook deze is niet volgens de regels.
Volgen hun eigen contract moet je dan een mand of meer achter zijn en niet een dag of week.
En ik heb de eisen voldaan en toe de 01.06.2012 de achterstand weg kunnen werken.
En ik heb zij informeert dat vanaf 15.07. weer normaal kan worden afgeboekt.

En ik heb de namen van deze man  ... D.... die met deze acties bezig is.
Als zij het alzo extreem willen spelen hoe zij het vaker hebben gedaan .

Ik kan hen ook als initiator van deze criminelen acties voor een rechter slepen!
(Ik heb mij vechtlust weer kunnen vinden  en dat is ook een motivatie om te leven.)

Als je in een hotel ben en niets kan doen da je geen extra geld doet hebben is er tijd om op internet iets over deze leuke bank te zoeken.
(je doet weten die bank die to mede vandaag hun 848 miljoenen euro niet heft kunnen terug betalen)
http://www.nu.nl/beurs/2811374/terugbetaling-staatssteun-sns-moeilijker-geworden.html

En da kommen zo dingen naar boven.

Onder anderen dat zij systematisch klanten dwingen en ook via telefoon met verkoop dreigen en ook dat bij een dwang verkoop er nog minder bij uit doet kommen.
(Is de zelve afdeling met die ik nu doe vechten.)

Dat zij alles dingen die volgens nog geldende wet (ook voor Banken ) in het vak  strafbare feiten huis horen.

En deze doet mij tegen de gaan.

Ik kan den baal spelen hoe zij het willen.

En nog eens wat zij doen vergeten.
Ik moet hier niet leven en mij hoe een slaven door de BLG Wonen laten behandelen.

Toe nu heb ik netjes probeert alles te betalen en een eind is August in zicht maar ik ben geen slaven van deze Bank.

Ik heb in mij leven in Zweden , Duitsland gewerkt en kunnen leven ga nu naar China voor 9 manden.
Heb ook mooie projecten / jobs  uit de UK .
En het Traject in verband met private faillissement is da iets korter hoe hier.

juetro

Quote from: Buster on Jun 05, 2012, 08:12 AM
"Wie niet doet vechten die niet of nooit kan winnen."

Ik vind het een hele mooie,.. eentje voor aan de muur.

Vandaag deze e-mail ontvangen

Geachte heer ....,

Wij hebben uw nabetaling van EUR 881,10 goed ontvangen.
Hierdoor heeft u op dit moment geen achterstand op uw hypotheek.

Vandaag hebben wij contact gehad met Flanderijn. Wij zullen gezien er geen achterstand meer is het beslag (voorlopig) neer leggen.
De beslagkosten zullen wij eenmalig voor onze rekening nemen. ??? ??? ??? ??? ::)

Volledigheidshalve moet ik u melden dat indien er in de toekomst weer achterstand in de betalingen ontstaat, wij direct het dossier zullen oppakken en doorzetten, inclusief taxatie en een eventueel beslag.
De bijkomende kosten worden dan op u verhaald.

Wij gaan ervan uit dat de toekomstige betalingen correct verlopen.

Flanderijn zal u ook separaat nog berichten.

Met vriendelijke groet,

......
Afdeling Bijzonder Beheer
BLG Wonen

zo deze hebben wij ook achter der rug.
Buitengerechtlijke kosten van 741 euro voor een brief?
Wat hebben zij dan vanaf de 16.05-22.05   voor 741 euro moeten doen?

Maar soms moet je vechten  en om je bijten. ;D ;D ;D

Zo nu nog 6000 euro andere achterstanden afwerken en dan ben ik schuldenvrij.

Als ik de volgenden 2 manden goed kan overwerken moet het kunnen lukken.

Heb nu echt zin om naar China te gaan.
Eten drinken en hotel wordt betaalt alzo geen extra kosten.

Bloem2

Mooi bericht Juetro!
Het zou prachtig zijn als je die achterstanden in 2 maanden weg kunt werken
en dan een nieuw begin.

juetro

Quote from: Bloem2 on Jun 08, 2012, 04:31 PM
Mooi bericht Juetro!
Het zou prachtig zijn als je die achterstanden in 2 maanden weg kunt werken
en dan een nieuw begin.

Moet  anders stopt het nooit.
heb de lasten manden ook zulke bedragen moeten opbrengen .
Ok last mand is het mij vakantiegeld gewest en ook 80 overuren.verkantiedagen.......

Maar nu ben ik mij eigen bedrijf gestart en overwerk  wordt de eersten manden niet gespaard maar direct gebruikt voor het afbetalen.

En uit ervaring doe ik weten dat je op projecten in het buitenland nooit onder 10 uur doet werken  vaak meer, een ook niet 5 dagen maar 6 dagen de week  of soms meer.

Een gevaar is als je voor je zelve doet werken is geen POR afdeling die op je doet letten dat je niet teveel doet. 
Zij hebben mij last jaar vaker gestopt en enkele weken op kantoor laten werken.
(is ook niet normaal gewest soms.)
Moet nu kijken hoe ik hier mee kan omgaan.(een zekering inbouwen dat je niet enkel doet werken)

Maar ik heb een doel.
1.  Uit de schulden.
2.  Huis afwerken.
3.  Reserves opbouwen
4.  Bedrijf opbouwen
5.  Goed overleggen hoe ik het met mij vrienden en haar kleinen (7) doe.
     Zij heft mij in de lasten tijd veel gesteund en de kleine doet mij sinds 1 jaar als zij
     papa roepen. (soms doet je iets verliezen en ontvangt op andere kant iets terug.)
     Mij zoon wordt 2.07  3 jaar oud   en heb hem met 7 manden oud het last gezien.

Maar het is dan een nieuwe start.