eindelijk aan het doel en toch weer niet

Started by juetro, May 07, 2012, 08:20 PM

Previous topic - Next topic

juetro

Goeden avond.

Hier  mij uitleg.
2008  een huis gekocht dat later een bouwval lijkt te zijn.
Mij vrouw met haar 3 kinderen uit Suriname laten kom.
toe deze tijd kam de Belastingdienst op de idee 3000 euro te willen hebben da 2006 mij werkgever te weinig belasting heft betaalt.(fout bij de bereking van extreem overwerken)

Op deze moment moet ik in verband met het huis hypotheek en huur betalen.
Ca. 1 jaar.   
Mij nu ex vrouw werkt toe vandaag niet.
Door oplopend incasso kosten zijn de problemen groter geworden.

2010 wil ik naar dat mij ex. ca. 1 jaar tegen is gewest naar de schuldenhulpverlening.
Op deze dag heft zij met een foutieve aangifte bij de AMK tegen mij het huis verlaten.
Nu heb ik het probleem de mensen uitleggen te moeten dat ik tegen de vrouw en de kinderen niets heb gedaan
Maar zij nu op een geheim adres is en niet kan tekenen.
(Politie zegt de verhaal van de vrouw doet niet kloppen geteugen zegen dat iets niet klopt maar
in oogen van een vrouwenhuis en andere instanties ben je nu een dader)

Ook heb ik het probleem dat de schuldhulpverlening het helpen bij het oplossen van de problemen doet afzeggen da ik deels op projecten in het buitenland voor Nederlandse werkgever werk.
Ik moet alzo 2010 kiezen werkloos zijn en worden geholpen, of in het buitenland veel te werken om de schulden te kunnen oplossen maar het alleen te moeten doen.

Verder is het probleem dat ieder schuldeiser naar mij doet kommen da ik ja te bereiken ben en mij ex. met ondersteuning van het vrouwenhuis in Lijden en de AMK in Gouda  voor schuldeisers wordt beschermt.

Ok nu is 2012   en ik ben vlak voor het doel.  of toch niet?

Ben net uit het buitenland terug en heb een brief van de Bank op de deur dat zij mij hypotheek willen opzeggen da ik weer een achterstand heb.

De lasten 2-3 manden heb ik constant beslagleggingen op mij salaris hebt. .
Heb contact met BLG opgenomen en ook de belasting deurwaarder van de Gemende Dordrecht en de SVHW.

Resultaat.
Gemende Dordrecht doet akkoord gaan met mij voorstel de achterstand in Juli  te betalen. (ontvang hier het geld voor mij eerste project in China als ZZP er, deze geld is garanteert)

De BLG bank doet in eerste instantie akkort gaan maar in een anderen e-mail later door een andere Medewerker  toch weer niet.
(zo doet je met mensen spelen)

Naar mij voorstel aan de SVHW doen deze direct  beslag op mij salaris legen. (ook hebben zij twee keer beslag op mij spul tuis willen legen)

Hiermee werken zij een akkoord tegen en dat doet beteken dat ik in Juli August 2012 niet schuldenvrij ben maar nieuw schulden heb in verband met de verkoop van het huis door de bank.

Als je probeert met schuld eisers een akkoord te bekom werkt het vaak tegen je.
Instanties hoe de SVHW  werken  agressieve  en deels met middelen die vak tegen hun eigen beroeps bepalingen verstoten.
(volgens mij http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=52)

Mij probleem is nu dat ik Juli August alle problemen kan  oplossen alzo ook de achterstand van de hypotheek maar nu niet het geld heb voor deze achterstand.
en de partijn niet willen wachten en ik zo toch weer diep in de schulden doe kom.

Wat kan je hier weer aan doen

Dick

Juetro,

Je hebt heel wat mee gemaakt, wat belangrijk voor jou is dat je hulp gaat zoeken, voor dat het te laat is. Het beste is dat je contact zoekt met de gemeente, deze kunnen het e.a. voor jou betekenen.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

juetro

Bedankt voor je reactie.

Maar jammer ik denk niet dat het doet werken.
2010 heft mij de Sociale Dienst van de Gemende geschreven dat zij niets kunnen voor mij beteken da ik
vaak in het buitenland ben  en ik moet voor een samenwerking met hun in Nederland zijn.

Na 2011-2012 ben ik voor mij nog werkgever tussen 70-85 % in het buitenland gewest.
Kan niet klagen het betaalt goed   en je hebt iedere geval op minst 1 keer per dag gratis eten.

Maar juni ga ik voor 9 manden naar China (expres om de problemen te kunnen oplossen toe August en ook expres als freelancer
da ik last jaar op het eind 52 % belasting heb moeten betalen voor het wie een gekke werken )

Maar nog iets wat ik hier heb gelezen en mij ervaringen.
1.  Menselijkheid   is bij Semi overheidsinstanties hoe de SVHW Klasswal niet te vinden.
     (Erger nog : als zij zij informeert dat dat je in het verleden geen uitweg hebt gezin en  andere mensen je met moeite voor de lasten stap hebben bewaart gaan zij nog agressiever te werken.
2.   Als schuldenaar hebt je geen rechten  en je ben vogelvrij da ieder doet weten dat je geen geld hebt om tegen      te vechten.
      Hier een voorbeeld:  Heb sinds maart 2010 mij zoon niet mogen zien.(de moeder heft besloten)
     Zij heft van de Gemeden Lijden een woning ontvangen , ondersteuning bij de echtscheiding......
     In een brief van haar Advokaat is te lezen dat een omgang met mij zoon kan minschin worden realiseert als ik      doe teken dat ik alle schulden overneem.
     Ik heb niet getekend.
     Resultaat is voor gericht worden gezegt dat ik aan een ouderschapplan niet wilde mewerken.
     Ik worden volgens het gericht uitgenodigd  maar heb nooit een uitnodiging ontvangen enkel het oordeel weer door een      deurwarder met extra kosten.

Met een goeden salaris maar met schulden komt je niet in aanmerking voor rechtsbijstand.
     Doet beteken je moet de Advokaat betalen wat je niet kan.
     Met deze weten werken AMK   en vrouwenhuizen om je persoonlijk te breken.
     Bij voorbeeld met brieven die niet mogen aan instantie worden verstuurt , met politie naar huis sturen
     toe dat moment dat de politie doet zeggen het klopt iets niet wat de vrouwenhuis doet zeggen.
     Foute informaties aan de politie  en gemeden sturen.
     Vlak worden hierbij mensenrechten , rechten van het kind en Nederlandse weten geschonden.

Maar ja je ben vogelvrij  en een Rechtsstaat Nederland is er niet ano 2010-2012

3.  Ik heb hier iets kunnen lezen over beslag vrijen ruimte.   
     Ik heb 2010 me moeten maken dat deze op 540 euro is worden berekend.
     Nu doen zij met 841 euro reken.
    Na met deze geld kan je geen hypotheek betalen - geen ziekenkosten -geen stroom.
    Maar wat ook kan is dat via de weg van beslag op je bankrekening je helle maal niets heb.
    En weer zijn het overheidsinstellingen of semi overheids instellingen. (Soms hoort je dan
    ups er is een fout gebeurt je moet 4 week- 8 week wachten toe dat de geld terug is.
    Maar vak is weg is weg.

Doet beteken dat ik manden achter elkaar in het buitenland enkel van een goed ontbijt
    heb moeten leven da deze door de opdrachtgever is worden betaalt  .
    Werk mal eens 12-16 uur per dag met 1-2 broodjes in je buik.

Ik heb veel respect voor de mensen op deze forum die proberen hun problemen te kunnen  oplossen.
Maar mij ervaring is dat het vaak door het mooie NL systeem van incasso , gerichtkosten vak niet doet lukken.
Het is vaak zwemen tegen de stroom .
Ik heb het geluk een goede salaris te hebben en ook in een bereik mogen te werken war international veel
vraag is naar mensen met mij opleiding en ervaring en ik mij kracht de lasten jaren ook uit mij werk heb geput
aan die ik veel plezier heb. (wat anders hebt je niet meer)
Maar toch zijn er momenten gewest bij die ik weer op de brug of anders heb gestaan met de gedachten
het van 2010 te doen.

Alzo veel sterkte aan allen hier op deze forum.

juetro

Ik kan  hier vaker lezen dat je  van all de problemen op ben.

Klopt deze situatie heb ik ook , maar ook bang zijn weer tuis te kom om weer een rekening te zien waar een sommen  is van ca. 100 euro met all
incasso en gerichtkosten is op 400 opgelopen.
Een opluchting is het als je 4 weken a. 12 uur 7 dagen hebt gewerkt en volgend mand je het geld in de handen hebt en een naar een incasso kantoor
kan lopen en zeggen hier hebt je 1000 of 200o euro  ik wil een probleem oplossen.
Of dat je weer een e/mail van je bedrijf ontvangt waar zij je informeren dat de volgende beslag op de salaris binnen is en je kan zegen doet het geld van het overwerken
en de buitenland vergoeding hiervoor gebruiken.

Maar als je zo vlak voor het doel ben en  je de deur weer wordt dichtgesloten doet pijn.
Heb nu nog een keer probeert met de hypotheek bank contact opnemen te kunnen dat zij mij de ruimte toe augustus geven  en morgen nog een gesprek met
een financieel adviseur afspreken   en het best hopen.

Maar ik kan het bij mij zien .
2010 ben ik in verband met deze probleem binnen 1 week ca. 20 kg afgevallen   en nu binnen 1 week 10kg.
Kan niet gezond zijn. Ook kan je zo niet goed werken en programmeren. Ik doe het zien meer foute , duurt langer  en je creativiteit is weg en je ben opvliegende.

Maar kijken hoe lang het nog vol te houden is.

sacredfour

Juetro,
Om te beginnen zal ik maar eens een goed gesprek hebben met de bank.
Misschien is er een mogelijkheid om je huis tijdelijk te verhuren, omdat je toch al zo vaak in het buitenland bent.
Probeer je salaris in het buitenland te ontvangen, zodat je van het loonbeslag af bent. Probeer ook buiten het Nederlandse belasting sisteem te blijven.
De situatie met je vrouw is moeilijk te beoordelen voor een buitenstaander. Tenzij je vrouw veel geld over de balk gesmeten heeft, is het denk ik niet onredelijk voor een man om de totale schulden op zich te nemen.
Is er een rechtszaak geweest? Zo niet dan kan niemand jouw de omgang met je zoon verbieden. 
Misschien is er een tussenpersoon die hierover kan onderhandelen met je vrouw.
Probeer de situatie op te lossen zonder een advocaat. Succes!

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

juetro

Quote from: sacredfour on May 08, 2012, 08:41 PM
Juetro,
Om te beginnen zal ik maar eens een goed gesprek hebben met de bank.
Misschien is er een mogelijkheid om je huis tijdelijk te verhuren, omdat je toch al zo vaak in het buitenland bent.
Probeer je salaris in het buitenland te ontvangen, zodat je van het loonbeslag af bent. Probeer ook buiten het Nederlandse belasting sisteem te blijven.
De situatie met je vrouw is moeilijk te beoordelen voor een buitenstaander. Tenzij je vrouw veel geld over de balk gesmeten heeft, is het denk ik niet onredelijk voor een man om de totale schulden op zich te nemen.
Is er een rechtszaak geweest? Zo niet dan kan niemand jouw de omgang met je zoon verbieden.  Misschien is er een tussenpersoon die hierover kan onderhandelen met je vrouw.
Probeer de situatie op te lossen zonder een advocaat. Succes!

Punt 1. Om het huis te kunnen verhuren moet het klaar zijn.
             In verband met de financiën probleem heb ik de lasten 2 jaar niets aan gedaan.
Punt 2. Wij zijn in samenvoeging van goederen getrouwd gewest.
           To mede vandaag heb ik mij aan mij  toezeggingen gehouden alles alleen te betalen.
            (voor allen da ik aan mij zoon van 3 jaar een betere toekomst wil geven)
           Ook heft de rechter bij de scheiding geoordeeld dat het  moet worden verdeeld,
          en wij via een notaris het moeten regelen.
          Maar deze is ook weer met uitgaven verbonden!
           En ik heb niet de staat aan mij zijden die mij het betaalt'
           Is mij fout gewest deze vrouw te trouwen  en zij met haar 3 kinderen naar NL te
           halen  en op te vertrouwen dat je als man en vrouw  elkaar kan vertrouwen
          en je ook afspraken kan  doen zo hoe het normaal in een huwelijk is.

Na ja   NL Paspoort war en niet werken te moeten is  belangrijker gewest
Punt 3.
             Da doet je het Nederlandse systeem niet goed begrijpen.
             Je ben schuldig zolang je je niet het tegendeel hebt kunnen aantonen.
             Ook doe te politie zeggen dat het verhaal van de vrouw naar onderzoek niet doet kloppen.
             Maar AMK  en Vrouwenhuizen zijn een staat in de staat met eigenen weten  en regelen.
             .....hoe heft de politie gezegd...... wij doen het de vrouwenhuis melden maar wij denken niet dat zij iets met doen.
             AMK en Vrouwenhuizen hebben deze type slachtoffer nodig om aan belastigsgeld te kom.

En het is algemeen bekent dat vaak naar deze typen aangiften geen enkel onderzoek wordt gedaan  van de AMK  of andere instanties
             (heb ook deze type brief ontvangen....   een onderzoek is niet worden gedaan da de vrouw heft besloten......)

En ik doe weten hoe het is, zonder een rechterlijke ondersteuning moeten vechten
             tegen een vrouw die deze ondersteuning van de Nederlandse staat bekomt da zij ja bijstand ontvangt.
             En wat denkt je hoe met een vrouw te praten is die haar man bij de AMK als een gevaar
             voor haar en de kinderen doet aangeven.
             Ik denk dat je met deze dame niet kan praten.
            En het is ook voor het kind niet goed om voor te vechten.
            Ook bekomt je recht voor de rechter  wat is dan .....  als de moeder niet doet willen is hij hij het slachtoffer)

Na van de loon beslag ben ik maai af.

1.  via vakantiegeld alles betaalt een niet opgenomen Vakantie
2. niet meer werken voor NL Bedrijven  maar ZZP  en werken voor buitenlandse opdrachtgever.

Alzo het schulden probleem incasso   .... is juli klaar blijft enkel een bank die toe nu niet wil wachten.

Maar nog eens toe je opmerkingen.
  1. Ik denk zo doet je het schulden probleem niet oplossen maar enkel naar buiten schuiven.
      (Heb ik ook deels gedaan maar met oplopende incasso en gerichtkosten is het dan dweilen
       met de kraan open. Een kant doet je iets oplossen en op de anderen kom meer kosten bij ook doet
       je real geen nieuwe schulden maken)

2. Mij voorstel is , zo moeilijk het is  de problemen snel oplossen alleen of met ondersteuning.

Maar opletten ik lezen hier vaker  je werkgever heft je geholpen doet de schulden overnemen.
Heb ik 2008  - 2009 ook laten doen deels.
Maar wat is als deze werkgever in faillissement doet gaat?
Heb ik 2009 achter mij!
Dan hebt je op een een nog grotere probleem.
(met een curator is niet te praten ... als je in het buitenland ben kan het gebeuren dat je je
ticket naar huis uit eigen zak moet betalen.)
Alzo opletten   met deze oplossing.
Mij nog werkgever heft  ook deze Offerte an mij gedaan net bevoor ik heb besloten als ZZP te starten.
Goed bedoelt en doet je op een kant rust geven maar op andere kant   wie kan voorruit kijken?
Ik niet  en een gebrande kind is bang voor het vuur.

sacredfour

Hoewel het in de praktijk soms anders blijkt, is iemand voor de Nederlandse wet onschuldig tot anders bewezen.
Je zal nu naar de rechter moeten stappen om een omgangsregeling af te dwingen.
Weet je zeker dat je geen recht hebt op een prodeo advocaat?
Voor rechtsbijstand wordt gekeken naar je jaarinkomen, en niet wat je tijdelijk verdient. Ook wordt er een prognose gemaakt van wat je dit jaar gaat verdienen.

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

juetro

Quote from: sacredfour on May 09, 2012, 09:49 AM
Hoewel het in de praktijk soms anders blijkt, is iemand voor de Nederlandse wet onschuldig tot anders bewezen.
Je zal nu naar de rechter moeten stappen om een omgangsregeling af te dwingen.
Weet je zeker dat je geen recht hebt op een prodeo advocaat?
Voor rechtsbijstand wordt gekeken naar je jaarinkomen, en niet wat je tijdelijk verdient. Ook wordt er een prognose gemaakt van wat je dit jaar gaat verdienen.

Nee echt niet als je op je Salaris 42 % normaal als belasting moet betalen en met overwerken 52%
dan ben je met je jaarsalaris veer boven het limit.
Ook doet je door beslag op je salaris of afbetaal regelingen niet veel van overhouden.
Dat doet beteken dat je geen rechten hebt en vogelvrij da je je niet kan verweren.

juetro

Hallo

Heb net een e-mail van blg ontvangen.
Zij willen geld zien to 1. juni.

Dat wordt alzo van 5000 euro schulden op minst 60 T Euro.

Mooie vooruitzicht.
2 jaar werken voor niets  (en van 35 TEuro naar 5-6000 euro binnen 2 jaar).

PS. Ben sinds mandag huis in verband met gezondheid probleem .
Mandag achter de deur flauw gevallen. Kan gebeuren als je  2 jaar in stress doet leven.

Geachte heer ...... ,

De huidige achterstand op uw hypotheek bedraagt EUR 4.159,25.
Per mail heeft u het verzoek ingediend om deze achterstand in augustus/september 2012 te voldoen.
Na intern overleg in een daarvoor bestemde vergadering is dit verzoek helaas afgewezen.
Dit houdt concreet in dat u de gehele achterstand voor 1 juni 2012 dient te voldoen.

Tevens voelt BLG Wonen, gezien de situatie, zich genoodzaakt uw woning te laten taxeren.
Derhalve zal op zeer korte termijn een taxateur contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.

Het spijt mij u niet beter te kunnen berichten.

juetro

Quote from: juetro on May 16, 2012, 12:42 PM

Hallo

Heb net een e-mail van blg ontvangen.
Zij willen geld zien to 1. juni.

Dat wordt alzo van 5000 euro schulden op minst 60 T Euro.

Mooie vooruitzicht.
2 jaar werken voor niets  (en van 35 TEuro naar 5-6000 euro binnen 2 jaar).

PS. Ben sinds mandag huis in verband met gezondheid probleem .
Mandag achter de deur flauw gevallen. Kan gebeuren als je  2 jaar in stress doet leven.

Geachte heer ...... ,

De huidige achterstand op uw hypotheek bedraagt EUR 4.159,25.
Per mail heeft u het verzoek ingediend om deze achterstand in augustus/september 2012 te voldoen.
Na intern overleg in een daarvoor bestemde vergadering is dit verzoek helaas afgewezen.
Dit houdt concreet in dat u de gehele achterstand voor 1 juni 2012 dient te voldoen.

Tevens voelt BLG Wonen, gezien de situatie, zich genoodzaakt uw woning te laten taxeren.
Derhalve zal op zeer korte termijn een taxateur contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.

Het spijt mij u niet beter te kunnen berichten.

Dat is 12:02 uur gewest    en 14:17 uur bekommt je deze achter aan

Goedemiddag,

Wilt u contact met ons opnemen om een afspraak voor de taxatie van ...... in te plannen?

Ons telefoonnummer is .........

Met vriendelijke groet,

....
Baas Makelaardij B.V.

Ups   ik denk dat gaat echt snell dat zij het geld willen zien.
normaal heb ik volgens de 1 schrijven de tijd to 1.Juni.....
om minschin toch nog iets te kunnen regelen....

BLG Woonen   de Bank met de menslijke benardering..........

Is onderdeel van SNS Bank    die Hypotheek die iedre kan betalen????????

Buster

Juetro,

Ik denk dat ze iets te gretig zijn.
Ze zitten vast zonder werk,....

Heel veel succes, ik weet bijna niks van hypotheken en verkopen, sorry,...

juetro

Op menselijke reacties van banken die met staatssteun zijn worden geholpen moet je niet reken.
(Bij SNS Bank = BLG  zijn het over 8.. Mil gewest denk ik  en t/m vandaag niet terugbetaalt.)

Op menselijk omgang van deurwaarders hoe van de SVHW in Klaaswaal moet je ook niet reken.
Deze instanties denken enkel op short  termijn.
Er zijn uitsonderingen hoe hoe van de Gemenden Dordrecht. (Bedankt voor)

Soms bekomt je hulp  uit een hoek war je het niet doet verwachten.
Je werkgever / of ex werkgever  en ook andere particuliere mensen.
Ook doet je in tijden van nood mensen echt leren kennen.( bij voor beeld je nu ex vrouw (negatieve) of positieve je vriendin)

Ik heb het in de lasten jaren zien gebeuren!

Ik heb wieder hoop maar op ik het toe de 1.6.2012 doe reden geen idee.
(hopen dat ik het nog missende bedrag op andere weg binnen 2 week kan hebben. (belastingsdienst is ook niet echt snel)

Maar ik heb mij energie weer terug en ook weer een doele voor ogen.

1. Deze probleem eendelijk oplossen .
(is 2008  gestart met 3000 euro naar 15000   in 2010
  en van 2010 to nu heb ik ca. 30000  in 2 jaar moeten betalen
  en er zijn nog 6000 over )
2. Zoeken van oplossingen zonder extra schulden om van deze menselijke Bank afkomen te kunnen.
   (BLG Wonnen (=SNS) de bank met de menselijke aanpak..... hahahah)
3. Zorgen dat mij nu te startende bedrijf nooit Leningen nodig doet hebben van deze banken.
(wat je niet hebt kan je niet uitgeven, alzo dan wachten met dingen kopen een oude  Laptop doet het ook en wat je zelf kan programmeren doe het doe het   dan.)
4. Alternatieven zoeken om niet met deze typen Banken te moeten werken.(Wordt moelijk maar moet kunnen)
    (Ik doe het zien naar August ben je op eens weer een klant met die zij willen praten als je als bedrijf op eens geld op de rekening doet hebben.
    (maar niet  met mij )
5. Ik heb nu sinds 2 1/2 jaar geen enkel contact met mij zoon   maar heb een leuke "stepzoon" bekomen
    en voor deze kleine vent en zijn moeder doet het lonen te vechten.
     Zoms moet je eerst flink op je neus vallen om de juiste te vinden.

6. Geld is niet alles in het leven. Als je zo diep beneden ben gewest doet je ook kleine dingen kunnen waarderen  en dat moet je proberen zo te houden.

Alzo nu weer aan het werk   ik heb doelen om voor te vechten.

Jammer de doelen ben ik in de lasten weken iets kwijt gewest.

En voor iedere hier op deze forum  veel sterkte.

juetro

Volgende gang van zaken

Goedemorgen,

Als u niet aanwezig bent om een afspraak te maken dan gaan we donderdag 31 mei de woning taxeren.

Met vriendelijke groet,

....

Baas Makelaardij B.V.

Mij antwordt op deze schrijven

Goeden morgen

Ik denk het is van u kant een goede idee te stoppen met het lastig vallen van mij perszon  en eerst een keer contact met BLG op te nemen.
Wat u doet is uitoefenen van druk = Nodigen!   Niet toegestaan volgens Nederlandse recht!

Ik heb u medegedeeld dat ik toe 1.6.2012 de tijd heb om de 4165 euro te betalen.
En als ik het op 31.05.2012   23. 50 uur betaal heb ik aan de eisen van deze bank met haar menselijke benadering voldaan.

Er zijn nu mensen voor mij actieve om de nog nodigen 800 euro te vergrijgen zo dat ik volgend mand nog kan leven.(den zonder geld kunt u ook niet leven )

Ieder communicatie in verband met deze kwestie wordt op internet documenteert  en niet alleen op een website!

Ook hen ik een jurist onder de armen genomen.

Ik houd niet van dat mensen of instanties andere doen nodigen of onder druk zetten en dwingen onder armoedegrens te moeten leven voor het zekeren van bonus of werkgelegenheid.

Heb da sinds 2010 slechte ervaring mee.
En Nederland is volgens mij nog een rechtstaat een geen dictatuur van banken en hun volgelingen (Makelaars)

Met vriendelijke groeten
Jens Erdmann

PS.  Er zijn nog mensen die eerlijk werken voor hun geld   en niet met foutief taxatie rapporten hoe  2008 (voor deze huis) mensen voor eigen voordeel belazeren!

de antwordt terug

Geachte heer ....,Van de BLG Hypotheek

Vanwege onderstaande mail hebben wij op dit moment besloten de NWWI-taxatie niet te accepteren.

Indien de situatie na 1 juni niet is veranderd/opgelost, verzoeken wij u de taxatieopdracht opnieuw te verstrekken.

Met vriendelijke groet,

................

Baas Makelaardij B.V.

juetro

Gisteren

In verband met bank problemen heb ik van dag enkel 3000 euro kunnen overmaken.
1000 euro heb ik nog van iemand ontvangen die mij wil helpen. (deze mensen zijn er ook nog)
Zomede kan ik op 01.06.2012 als de bank open doet maken de rest 1159,25 euro overmaken.

Heb dan niet te leven maar dat is niet u probleem en ik doe weten wat honger is en weken niet goed eten te kunnen.
Bedankt voor uw menselijke medewerking.
Of moet ik eigenlijk schrijven voor niet medewerking en de hulp van mij ex werkgever, Belasting gemeenden Dordrecht die willen wachten en twee andere personen die toe midden August willen wachten.

juetro

Zo hoe gisteren geschreven heb ik nu de lasten 1159,25 euro aan u verzonden.
Vanaf 15.07.2012 is weer een normale afboeking van mij normale bankrekening mogelijk.
En niet van mij  flex krediet wat u in het verleden zonder toestemming en ook naar waarschuwingen van mij kant aan u tegen het Nederlandse wet in toch  heft gedaan.

Ik hop hiermee dat ik aan u eisen heb voldaan.