Eindelijk op goede weg om van schulden af te komen

Started by nero, May 07, 2012, 04:53 PM

Previous topic - Next topic

nero

In 2009 kwam ik plots tegen over een situate te staan waar ik geen raad mee wist. Ik kwam in geld problemen en mijn schulden stappelden zich op. 2 keer bijna uit huis gezet, schulden bij 3 energie bedrijven, schuldhulp die mij niet kon helpen. Beslag op mijn loon, dus geen extra ruimte om ook maar iets te ondernemen.

Bijna 2 jaar heb ik in een hopeloze situatie geleeft. Dank zij familie die me hielpen kwam ik de maanden door. Ik deed van alles om aan extra eld te komen, zelfs thuis werk, wat niet bleek te zijn wat ze bloofden. Uren en uren werk en dan 20 euro extra over houden, nee dat is niks. Begin 2011 heb ik wat anders geprobeert. Via een online site ben ik geld gaan verdienen. Zo dom als ik ben geweest heb ik bijna een jaar niks gedaan met dit site. dom dom dom....

Uiteindelijk ben ik blij dat ik er in ben gestap. Ik heb rustig aan mijn schulden kunnen afbouwen en hoop eind dit gaar schulden vrij te zijn. Nog mooier is dat ik er zelfs over denk om 4 dagen te gaan werken. Ik verdien onine meer per maand dan bij mijn baas! Gaat he zo door dan denken we zelfs om over 2 jaar te haan emigreren met het geld dat we dan verdient hebben.

Ik wil best wel vertellen wat ik doe en hoe ik mijn geld verdien. Heb je ook interesse mail me en ik zal je alle informatie sturen en je zelfs helpen.

Dick

Ik heb hier geen zin in, dit is niet echt, maar spam.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info