Daar zit je dan

Started by ollie, May 07, 2012, 02:01 PM

Previous topic - Next topic

ollie

Na heel lang getwijfeld te hebben of ik mij zou aanmelden bij het forum toch gedaan.

Mischien toch wel fijn om wat kwijt te kunnen en tips etc.

Mijn verhaal getrouwd 1 kleine van 4 maanden en momenteel inwonende bij mijn schoonmoeder.
Niet ideaal maar goed het kan niet anders.

Wij hebben schulden zoals zovelen en een hoop is ook onze eigen schuld te lang geleefd als god in frankrijk maar verdient als tja veel minder. Ook heb ik een stuk schuld meegenomen van mijn ex die erg leuk leningen op mijn naam had geopend en nog veel meer die stukje bij beetje binnen druppelen. Daarna geprobeerd alles op te lossen maar baan verloren en nu op de hete kolen zitten .

Ik moet zeggen wij zijn goed bezig nu en ik voel mij zeer verandtwoordelijk voor onze kleine vent en dat geeft mij alle steun in de rug om nu uit de shit te komen. We zijn sinds vier maanden het schuldhulptraject in gegaan en moeten binnenkort naar inkomensbeheer toe.

Ook zijn we samen met maatschappelijk werk bezig voor weer een eigen huisje want we zitten niet in een super ideale situatie maar hebben een dak boven ons hoofd en dat is belangrijk.

Ik hoop hier in ieder geval veel tips en andtwoorden op mijn vragen te krijgen en een plekje waar ik af en toe even kan spuien.

Buster

Welkom Ollie, en gefeliciteerd met je kleine vent.

peter

Welkom Ollie ,

Misschien kunnen wij ook iets van jou leren.
Peter
Administrator Forum