Derdenbeslag gelegd bij de ontvanger der directe Belastingen

Started by Libra, May 03, 2012, 12:35 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Juist door het van je afschrijven, blijft je hart gezond! ;)
Dat noemen ze nou "van je hart geen moordkuil maken" ;D ;D

Het is alleen zo frustrerend dat ze heel snel anticiperen als ze ook maar 1 cent bij je weg kunnen halen, als een soort Zoef de Haas, maar dat ze op het moment dat ze geld terug moeten geven opeens veranderen in Stoffel de Schildpad.

Normaalgesproken ben ik een zeer vredelievend mens, maar deze figuren halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Dusdanig dat ik er het liefst naar toe zou willen gaan en ze even persoonlijk over hun bureau zou willen trekken.
Had dit nooit achter mezelf gezocht, maar.........dit zou me stiekum toch wel heel veel voldoening geven! ;D ;D
Neem ik alleen wel even mijn grote, sterke buurman mee!!!! ;)

marcella

Ik heb een brief gekregen van een incassobureau genaamd www.incassobureau-vladimir.nl zij hebben aangekondigd derdenbeslag te leggen maar een incassobureau kan toch niet zomaar beslag leggen  >:(?

Grt,

Marcella

peter

Neem contact op met een loket voor rechtshulp, zij kunnen je precies vertellen wat je rechten, maar ook wat je plichten zijn.
Peter
Administrator Forum

jan

Volgens mij is het gewoon SPAM verzonden door Marcella. Als je google kijkt, zie je dit soort berichten meer. Alleen heet Marcella, Truus, Kees of Jaap. Hij of zij maakt enkel reclame voor dit bureau.

Als ik bezoek krijg van deze heren, zou ik gelijk aangifte doen bij justitie.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Bloem2

Waarschijnlijk bij Pabo  ;D achterstand, kan me niet voorstellen welke
schuldeiser daar anders mee in zee zal gaan.
Brrrr  ::)

Buster

Proest, reclame maken voor je incasso bureau op een schulden forum,....

Ik hhb het al eens eerder gezegd, ondernemen is een vak!

Of, zat ik me te bedenken, is het zo dat als je op de link klikt, dat bureau je IP adres heeft en je onzin facturen kan sturen? Dat zou smerig zijn!

Libra

Wat is dit ??? ???
"Mijn" topic vervuilen...... ???

FOEIIII!!!!!!! :P
;) ;D