Nieuwe rechtszaak 2

Started by sacredfour, Apr 15, 2012, 03:19 PM

Previous topic - Next topic

sacredfour

[The banks] do not really pay out loans from the money they receive as deposits. If they did this, no additional money would be created. What they do when they make loans is to accept promissory notes in exchange for credits to the borrowers
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

sacredfour

vonnis
<. 8-3-2012

de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid
International Card Services B.V.,
voorheen genaamd VSB International B.V., hande!ende onder de naam Visa Card Services, gevestigd te Amsterdam,
eiseres,   
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

gewoon

Hoi
Sacredfour

Ik vind de berichten geweldig, zeker ook die regel van, dat lang lang geleden grootmoeder nog een klein gezinnetje had met 9 kinderen (goed voor een huisbezoek van de pastoor ) ha ha.

Maar ik heb een vraag opzig klopt het wel dat jij dan zo,n belofte tekent zijnde: het dekentje,
Die de bank onmiddelijk door verkoop, dat is mij duidelijk en daar aan verdient.

Maar jij bent daarna op de hoek gaan pinnen, en daar kwam dan toch keurig, een gekant kloste sprei uit.

Als de rechter nu zegt; die bank wil de sprei terug en belooft daarna niet meer te beginnen over het dekentje waarvan niemand meer weet, bij wie de op bed ligt.

Gewoon

sacredfour

Duidelijk betoog gewoon.
Je hebt gelijk, de bank kan zijn geld terugkrijgen als ik mijn deken terugkrijg.
Niet de kopie van de deken, of een sprei, ik wil de echte deken!
Over het omwisselen van sprei met deken is geen afspraak gemaakt, ik wil gewoon mijn deken terug!
De bank had duidelijkheid moeten geven, dat zij van plan waren de deken te verkopen en mijn toestemming daar voor moeten vragen. Een onderpand is en blijft een onderpand.  Ik had misschien akkoord gegaan als ik ook een gedeelte van de winst had mogen ontvangen van de verkoop van deze deken.
Wat ik eigenlijk doe is de bank vragen wat er met de deken gebeurt is. Deze deken is niet alleen een belofte om te betalen, voor de bank is dit waardepapier. Mijn waardepapier, wat ze verkocht hebben zonder mijn weten!. Het ergste is dat ze daarna doodleuk doen alsof ze de deken nog hebben.

De sprei die de bank ruilt voor de met mijn arbeid verdiende geld krijgt de bank gratis van de centrale bank. In bank jargon is dit Checkbook money.

Kijk je wel eens naar het Amerikaanse progamma van een pandhuis?
Het eerste wat gevraagd wordt: is dit artikel een pand of wilt u het verkopen? Dit zou de bank dus ook eigenlijk moeten doen!

sacredfour

Ik kan het niet beter vertellen dan dit artikel in Tirnasaor.com

One way of looking at banking, the mainstream view; which I believe we have been conditioned towards, is the belief that we go into a bank, we apply (beg) for a loan, we accept the terms and therefore we should be liable to pay. Many people I

sacredfour

Nu komt nog het bedrog van de banken:  De bank heeft nog voordat de IOY werd verkocht hiervan een kopie gemaakt. Door de verkoop van de IOY is dit papier nu tot een waardeloos stuk papier verworden. Het heeft dezelfde waarde als een kopie van een bankbiljet.
Vraag je een bank voor bewijs dat ze nog steeds de eigenaar zijn van de IOY dan laten ze doodleuk dit stukje waardeloos papier zien, en zelfs de rechter trapt er in!

sacredfour

Laatste poging van mij om hoger beroep te voorkomen

<>
<> 20-4-12

Afdeling:  juridische

Betreft uw ref  <>

Geachte heer, mevrouw

Er is een vonnis uitgesproken door de kantonrechter i.v.m. bovengenoemde vordering.
Ik ben nu stappen aan het ondernemen om deze zaak in hoger beroep te laten behandelen. Graag verwijs ik u naar het vonnis en mijn verdediging. (zie kopie)
Het is mijn indruk dat de kantonrechter geen kennis had van securitizatie.
Ik wil u alsnog in de gelegenheid stellen om mij het bewijs te geven dat <> nog steeds de houder is van het originele financi