http://www.stopincassobureaus.nl/

Started by Buster, Apr 14, 2012, 12:14 AM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Marco, heb je vermoedens, dan mag je me gerust vragen. Ik heb verder geen geheimen.
Zolang ik mijn persoonsgegevens maar niet bekend worden. Dit omdat je niet weet wie meekijkt.
Ik heb geprobeert om de zaak met Visacard op het forum te zetten, maar dit is niet gelukt. Het is nogal een lang verhaal. Is er een maximum aantal woorden per bericht?
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

marco

Klopt, je moet heel voorzichtig zijn met persoonsgegevens, je wie maar nooit wie er allemaal mee leest. Ik ben blij dat alles anoniem is. Volgens mij is er geen maximum, aan het aantal woorden per bericht. Je kan aardig wat tekst kwijt, zolang het geen compleet boek is.

Als het niet lukt, knip je het bericht toch in een aantal stukken op?

Marco en Bianca

Chrissie

Sacredfour, volgens mij heeft het met de tijd te maken hoe lang je ingelogd kan staan. Wat je het beste kan doen is je verhaal in stukken vertellen en af en toe even uitloggen en opnieuw weer inloggen. Zo heb ik het ook met mijn verhaal gedaan liep tegen hetzelfde probleem als jij nu op en heb het op deze manier opgelost en dat werkte prima.

Sinds januari 2016 schuldenvrij.