Begrijp er even niets meer van???

Started by Chrissie, Apr 11, 2012, 11:53 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Je mag dat kusje wel op mijn rug doen die doet nu meer pijn dan mijn billen. Gisteren vernam ik het helemaal niet omdat ik keihard op mijn billen terecht kwam. Maar alles komt wel weer goed ;)

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Bloem2

Zo Chrissie, nu voel je ook eens andere spieren h

Chrissie

Inderdaad ik weet in iedere geval dat ik ze nog bezit Bloem.  :D
Ik voelde me al niet goed gisteren was heel duizelig wou een stap op de trap zetten en ineens ging het rommederbommerdebom lag ik beneden.
Waar wil je om wedden dan? dan kan ik nu alvast gaan sparen of zoeken omdat jij gelijk krijgt ;) 

Chrissie

Mensen wat een rot dag ben helemaal kapot gewoon total loss!

Heb heel veel af gejankt tijdens het gesprek met de geriater van team 290, maar als de case manager van vakantie terug is dan gaat hij mijn vader begeleiden voor een opname. Ik mag zelf  24 uur per dag bellen als ik hulp nodig heb of als er iets met mijn vader. Tijdens het gesprek is mijn vader wel tig maal naar zijn fiets gelopen om telkens weer terug te komen hij is kapot, terwijl hij al dagen weer klaar is. Heb er maar een papiertje opgeplakt dat zijn fiets al weer klaar is en dat hij gewoon kan fietsen, ik wist het niet meer hoe ik het nog moest oplossen ik kom gewoon niet meer door hij begrijpt het allemaal niet meer.

Zo net heb ik geprobeerd om een ieder zijn verhaal te lezen maar ik begrijp er geen snars meer van het lijkt wel hocus pocus taal zodra het weer beter gaat pak ik het wel weer op, sorry mensen.

peter

Chrissie, alles op zijn tijd. Ook jou emmertje zit een keer vol. Neem een lekker kop thee of koffie, boekje erbij en kom lekker tot rustt.
Peter
Administrator Forum

Kaatje

ik sluit me helemaal aan bij Peter.
En Chrissie, geen "sorry" zeggen! wij begrijpen het dat je nu andere belangrijkere dingen aan je hoofd hebt. En zorg goed voor jezelf!
knuffel

Chrissie

het lijkt wel of ik geen rust meer kan vinden heb vannacht weer opgezeten, heb maar weer een kopje thee gedronken en een boterham gemaakt daarna kon ik weer verder slapen. Sinds vorige week lijkt het wel of ik niet vooruit kom , kom steeds overal voor mijn gevoel te laat aan soms gebeurt het ook daadwerkelijk dat ik te laat ben en ik kan er geen verklaring voor geven omdat ik normaal niet zo ben. Noem me zelf een auto die wel in de

Buster

Lieve Chris,

Misschien een gekke gedachte maar is Schuldhulpmaatje niks voor je?
Je kan best wat hulp gebruiken bij het houden van het overzicht, die grip geeft je energie die je op dit moment zo hard nodig hebt.

Libra

Lieve Chrissie,

Ik sluit me van harte aan bij Buster!
Al doe je het maar even een periode omdat je zo ontzettend veel op je bordje hebt liggen.

Dat huilen is alleen maar goed hoor!
En het is absoluut niet verwonderlijk dat het er nu allemaal een beetje uitkomt.
Je hebt zoveel meegemaakt (en nog steeds)! Je bent ook maar eens mens.

Dat jouw "auto" niet door wil schakelen geeft alleen maar aan dat je zowel geestelijk als lichamelijk gewoon helemaal "op" bent.
Als je auto mankementen vertoond, breng je die naar de garage om te laten repareren.
Jouw gezondheid moet nu "gerepareerd" worden!
Dus maak alsjeblieft even pas op de plaats, voordat je straks helemaal instort!!
Het wordt tijd voor jou om een beetje te rusten en een deel van jou lasten van je schouders te laten halen.

Dus geen sorry zeggen hoor en als je wilt gewoon alleen maar lekker van je afschrijven.
Wij lezen en leven met je mee, maar denk eerst nu even heel goed om jezelf!!

Heel veel liefs en een hele, hele dikke knuffel voor jou!! :-*

Chrissie

Ik heb vanmiddag even liggen slapen voel me weer een beetje mens worden en dat ik me kan uiten en huilen geeft lucht. Op zulke momenten denk ik weer van ach ik redt het wel nog even die schouders eronder over een poosje zitten we in het andere huis en dan valt er weer iets aan druk weg wordt het weer wat rustiger dus gaan we weer door. Op het moment kan ik toch niets in het andere huis doen omdat er stukadoors bezig zijn loop hun alleen maar in de weg dus ik heb vandaag vrij genomen. Die kosten die daar trouwens bij los komen halen me ook naar beneden (depri) wordt weer die krent Dagobert Duck en zoveel hebben we nog niet eens uitgegeven. Maar daardoor steek ik ook mijn kop in het zand wil die kosten het liefst niet zien terwijl ik het klussen schitterend vind! Heb expres al de verhuispremie in stukken gehakt heb wat op de betaalrekening laten staan voor dubbele kosten zoals gas en licht, water ( huur hebben we niet dubbel)  en een gedeelte op de huishoudrekening voor wat er in huis moet gebeuren en de kledingkast die we van marktplaats hebben gehaald en nog een stukje op de spaarrekening hoop dat we daar niet aan hoeven te komen. Dan zou je zeggen ik moet er geen last van hebben maar ik "raar" mens dat ik ben, heb dat dus wel.

De geriater zei gisteren dat de slogan:  Dementie, hij heeft het, zij lijdt eronder! geheel voor mij opging. Ik was mijn vader zijn geheugen anders was het allang mis gegaan. En eigenlijk als ik mijn stukje hierboven terug lees klopt het precies wat ze zei ik verlegde telkens weer mijn grens doordat ik telkens blijf denken dit hebben we gehad het komt wel goed, dat ik het licht aan het einde van tunnel zie.

Mocht het nu vrij snel weer misgaan of dat ik vermoeider raak dan ga ik wel over die schuldhulpmaatje nadenken. We moeten niet nog verder onderuit zakken wil niet weer overspannen raken.

Bloem2

Chrissie, als ik iets voor je kan doen laat je me het weten h

Chrissie

Zal ik doen Bloem dan neem ik contact met je op of zoals ik het normaal zeg dan geef ik wel een gil.
dank voor het aanbod!

liefs Chrissie

Buster

Goed om te lezen dat je in elk geval even geslapen hebt.

En je bent niet raar, jij bent de laatste linie dus logisch dat je er zo boven op wil zitten.
Ik hoop echt van harte dat je de klus lol wel weer vind.

Hou vol!

Chrissie

ik ben BANG heel erg Bang, jullie hebben vast en zeker over facebook gehoord het meisje dat jarig is vandaag.
Nu woont mijn vader er en ik kan hem niet bereiken met de telefoon en ik kan ook niet naar hem toe. Durf gewoon niet op bed te gaan sta doodsangsten uit en hoop gewoon dat het maar goed gaat.

Kaatje

Ik hoop dat alles goed gaat met je vader en dat je hem snel kan bereiken.
Is het niet mogelijk dat je hem op een andere manier kan bereiken?
Ik heb het inderdaad gezien en gelezen en echt erg wat daar gebeurd, maar begrijp nog niet waarom zij openbaar een uitnodiging op facebook zet.
Ik duim heel hard dat het met je vader goed gaan en probeer wel een beetje nachtrust te krijgen, hoe moeilijk dat ook is.
dikke knuffel