Begrijp er even niets meer van???

Started by Chrissie, Apr 11, 2012, 11:53 PM

Previous topic - Next topic

Turfje

Ach meis, vreselijk is dat om dat machteloos aan te moeten zien!
Logisch dat je daar van slag door raakt.
Goed van je dat je de casemanager erbij hebt gehaald, al was de sleutel inmiddels terecht waar het omging.
Fijn dat hij met je vader gepraat heeft.
Ik hoop voor je dat je het een beetje van je af kan zetten, al zal dat gewoon moeilijk zijn want het is nou eenmaal je vader die je steeds meer achteruit ziet gaan.

Dikke knuffel voor jou...

Bloem2

Het gaat jou niet over rozen Chrissie.
Ik hoop dat je nu weer wat rustiger bent en er snel een oplossing voor je vader komt, zodat hij ook rust krijgt. Al die veranderingen voor hem maken het er ook niet makkelijker op.
Dikke hugg!

Kaatje

Chrissie, blijf vooral van je afschrijven hier, lucht op en dat heb je ook nodig!
Knuffels

Libra

Lieve Chrissie, ik sla even een virtuele arm om je heen en geef je een hele dikke knuffel.

Wat is dit moeilijk voor je!!
Juist omdat je je in dit soort situaties totaal machteloos voelt.
Heel goed van je dat je de casemanager gebeld hebt. Dat was het beste wat je kon doen.

Blijf het hier maar van je afschrijven. Dat geeft je misschien een stukje lucht.
En ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg: wij worden er nooit moe van hoor, zullen er nooit over oordelen, maar alleen maar heel erg met je meeleven.

Heel veel liefs en sterkte!!

Chrissie

Het voelt zo fijn dat ik het even van me af kan schrijven dat geeft zoveel lucht.

De casemanager was heel blij dat ik hem gebeld had maar voor mij voelt het als een verraad naar mijn vader moet daar echt nog een knop in om leren draaien. Iedereen zegt steeds je doet het goed je kan niet anders, maar het voelt verschrikkelijk. Maar ik weet ook dat ik dit zo niet trek ik ga hier kapot aan. Ik ga zometeen ook naar hem toe moet ochtendurine hebben moest hem even voor de zekerheid laten testen op blaasontsteking maar het is me al twee keer mis gegaan dat ik net bij hem op de bel van de voordeur drukte en dan kwam hij van de wc af, dus ga nu maar extra vroeg hopen dat het lukt. Al met al sloopt het me, maar we zetten door we doen het voor een goed doel zeg ik maar steeds tegen mezelf weet dat het tijdelijk is dus daar houden we ons maar aan vast.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peter

Chrissie,

Het is geen verraad, door die ziekte is je vader een ander mens geworden. Hij ziet eruit als je vader, maar hij is het niet. Dit maakt het ook zo moeilijk.
Peter
Administrator Forum

tuthola

Hallo Chrissy ook mij een dikke knuf, wat zal het moeilijk zijn voor je vooral omdat het meeste op jou persoontje komt, vreselijk om te lezen dat het zo slecht met je vader gaat en daardoor ook met jou, ik hoop dan ook dat ze snel een plekje voor hem vinden maar ook dan zal je het er zelf nog heel moeilijk mee krijgen maar misschien kan je er dan anders mee omgaan omdat je dan niet hoeft te zorgen. Veel sterkte meis en blijf hier maar fijn van je afschrijven zoals je ziet leven we met je mee....

gewoon

Hoi Chrissie
Het raakt mij, en leefmee in de wanhoop die je vader beleeft.

Wil je sterkte wensen met wat het jou doet.
Gewoon

Buster

Lieve Chrissie,

Wat ontzettend rot voor je.
Ik kan er even niet de juiste woorden bij vinden,...

Hou vol en een dikke knuffel.

Chrissie

Ik zit even compleet doorheen  weet gewoon niet meer waar ik moet zijn...

We zijn in het andere huis bezig vind dat hartstilkke leuk, maar die zorg voor mijn vader wordt nu gewoon te zwaar ik vlieg van hot naar her loop mezelf voorbij. Vandaag is het echt knudde met een rietje de woningbouw is vanmiddag geweest waar ik bij moest zijn, die komen maandag weer terug omdat er de nodige dingen vervangen worden. Ben vanmiddag om 5 uur gebedl door de geriater voor mijn vader van team 290 ik ben heel schandelijke in huilen uitgebarsten ze wilde graag dat ik bij het gesprek was voor morgenvroeg en ze heeft dit gesprek maar naar maandag verschoven omdat ik aangaf dat ik het allemaal niet meer trok. Ben vanmiddag van de trap gevallen heb gelukkig alleen last van mijn billen maar verder mankeert me niets. Ben al een paar keer van de week naar mijn vader geweest omdat hij iets kwijt was en dan in paniek raakte. Het is een beetje warrig verhaal maar  moest even mijn hart luchten want ik zit zo stuk..

Kaatje

Als allereerste een hele dikke knuffel voor jou.

Het is ook niets zeg, 2 huizen, de zorg voor je vader, de zorg voor je gezin en je cijfert jezelf hierdoor een beetje weg. Je gezondheid is het allerbelangrijkste. Is er niemand die maandag ipv jou of met jou naar het gesprek met de geriater kan?

wat wij hier kunnen doen is je een luisterend oor bieden. Zou graag meer voor je willen doen als dat kon.

knuffel

Libra

Lieve Chrissie,

Geen wonder dat je er helemaal doorheen zit en dat het je allemaal teveel wordt!
Je hebt ook zoveel op je bordje liggen!!

Net als Kaatje zou ik ook graag meer voor je doen dan je alleen maar een luisterend oor en ondersteuning bieden hier.
Probeer, als het ook maar eventjes mogelijk is, om dit weekend een stukje ontspanning te pakken, want volgende week wordt zo te lezen weer een hele zware.

Dat gesprek met die geriater is echt mega belangrijk, want er moet nu snel iets aan de situatie rond je vader gedaan worden.
Want als ik het zo lees, gaat het rap achteruit en kan hij eigenlijk niet meer op zichzelf blijven wonen.
Ik hoop dan ook van harte, met name voor jou, dat hier heel snel een oplossing voor komt.

Ik sla even een hele liefdevolle arm om je heen, vergezeld van een hele dikke knuffel! :-*
Heel veel sterkte gewenst en heel veel liefs!

Chrissie

Het begrip voelt zo fijn dat doet me zo goed. :-* :-*

Mijn man wou mee voor steun maar jammer genoeg kan hij niet mee maandag omdat de woningbouw van alles komt vervangen in het nieuwe huis dus hij moet daar zijn. Ik hoop gewoon dat het de laatste keer is dat  dit soort gesprekken moeten plaats vinden en dat er eindelijk wat gaat gebeuren. We moeten gewoon even door die zure appel heen bijten het is voor mijn vaders bestwil want dit kan zo niet langer en ik wil er liever ook niet aan onder doorgaan.

Ik heb me voorgenomen om maandagmiddag maar goed hard aan de klus te gaan in de hoop dat ik alles sneller naast me neer kan leggen ben hartstikke blij met deze afleiding.

Libra

Ik duim voor je hoor lieve Chrissie dat het maandag inderdaad de laatste keer is!
Dit vreet energie op een verkeerde manier.

Succes maandag!! :-*

Buster

Lieve Chrissie, wat ontzettend rot en zwaar.

Ook hier een arm om je heen en een schouder om op leunen.
Ik hoop voor je dat de geriater de situatie goed kan inschatten en het zoden aan de dijk zet.
Het huis levert straks alleen maar energie, dat weet ik zeker ;)

Hou je taai enne,.. vallen op je billen? Kusje erop?