Begrijp er even niets meer van???

Started by Chrissie, Apr 11, 2012, 11:53 PM

Previous topic - Next topic

Dick

Je doet meer als je best en goed dat je humanitas vraagt om hulp. Je kan hier altijd je hart luchten en dat heb je soms nodig. Zeg wat je wilt, boos worden doen we niet en je bent geen last voor ons.

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Gelukkig maar dat jullie het begrepen want op een gegeven kon ik niet eens meer over de woorden nadenken hoe ze geschreven werden en de zinnen in elkaar zaten, had echt zoiets als het er maar staat en als het maar overkomt stikte er gewoon in. Gisteren zat ik helemaal niet goed in mijn vel en heb ook haast geen woord gezegd was helemaal in mezelf gekeerd mijn man vond dat heel eng omdat ik normaal nooit zo ben.

Sinds vandaag heb mijn koppie er weer een beetje bij, heb vandaag kleding naar mijn vader gebracht en het allerlaatste bij zijn bank geregeld vanaf vandaag kan ik alles vanuit huis regelen via de pc en hoef ik niet steeds naar mijn vader zijn woonplaats toe om wat te voor elkaar te krijgen, daarna heb ik mijn vader mee naar het bos genomen, wat heeft hij genoten het straalde gewoon van hem af ondanks dat het zeer eenvoudig was. Ik had thee en koekjes meegenomen en heb na afloop hem getrakteerd op een ijsje. Merk echt de rollen zijn omgedraaid normaal zorgt de ouder voor de kinderen nu is het totaal anders om nu zorgen de kinderen voor de ouder.  Wil nog proberen om van die laatste tijd van hem te genieten en hem nog laten te genieten... vind het loslaten zo enorm moeilijk vooral op zo'n dag als vandaag dat hij rustig is. Een heel verschil met vorige week,toen hadden we door zijn toedoen bijna ruzie met een groep jongens en was ik bang dat hij in elkaar geslagen zou worden heb hem heel hard naar voren geduwd uit de groep weg en snel sorry gezegd hij is dement doe alsjeblieft niets hij beseft niet wat hij doet. Heb hem toen echt geknepen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Dick

Chrissie, het valt allemaal niet mee. Misschien moet je proberen een beetje afstand te nemen. Dit is heel moeilijk.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Bloem2

Hey Chrissie,

Jammer dat je niets aan moederdag hebt gehad en in jezelf gekeerd was.
Kan me voorstellen dat je man bang was, hij kan niet in jouw koppie kijken h

Buster

tuthola

Chrissie ik heb je verhaal gelezen en is zo herkenbaar deze moeilijke tijd met je vader en dan ook je eigen gezin laten draaien. Ik vind dat je goed bezig bent meid en hoop dat je toch af en toe een beetje afstand kan nemen van alle sorres.

Chrissie

Ik weet dat dit het beste is voor mijn vader maar mijn gevoel..... heb het gevoel dat ik hem verraadt.

Ben vanmorgen op gesprek geweest voor mijn vader in het verzorgingstehuis ze hebben alle feiten van de verpleging en van mij tegen elkaar aangelegd. Allebei hebben we dezelfde ontdekkingen gedaan dat mijn vader verschimmeld brood eet, dat hij op het moment in de kerstdagen zit ( hij wenst ons constant fijne feestdagen maar dat hij geen kaartjes stuurt omdat hij niet goed kan schrijven)dit is gisteravond 5 maal gebeurt. Kortom mijn vader is alle inzicht kwijt vind dit allemaal zo rot voor hem maar weet ook niet hoe hem te helpen. De verwarming staat met dit weer op 28 graden bij hem, heb het maandag al naar beneden gedraaid maar hij doet hem direct weer omhoog. De pennen die hij heeft verstopt hij tussen kunstbloemen, post kan ik nergens meer terug vinden. Mijn vader zijn huisarts probeert hem nu zo spoedig mogelijk laten op nemen in een verpleeghuis met een afgesloten afdeling.

Zit op het moment even weer in een andere wereld hoop dat het morgen weer beter gaat.

Buster

Ik zou zn post laten omzetten naar jullie adres. Voor 1 maand kan dat voor

Chrissie

Ik ben vanmiddag bij mijn eigen huisarts geweest, ik voel me al een poosje duizelig heb soms hoofd- en nekpijn en mijn hart is soms op hol wat blijkt ik heb een te hoge bloeddruk dit kwam door de stress, daar was ik al bang voor. Nu kon ik medicijnen krijgen zodat ik weer wat rustiger werd maar deze gingen niet samen met het verkeer dus probeer ik nu valeriaan dit is op homeopatische basis.
Het beste was als mijn vader zo snel mogelijk opgenomen werd in een verzorgingstehuis omdat mijn emmertje overstroomt is.

Ik heb wel besloten om de draad van het leven zo goed mogelijk weer op te pakken dus ik probeer ook weer meer op het forum aanwezig te zijn! Ik wil er gewoon niet aan onderdoor gaan vind dat doodeng.

Buster

Wat goed dat je voor jezelf bent langs gegaan.
Ik hoop dat je snel de oplossing krijgt die nodig is.

En doe maar rustig aan, denk vooral eerst even aan jezelf.

peter

Chrissie, ook jij bent mens, het is vakantie tijd, probeer je lekker te gaan ontspannen. Lees lekker een boek, of ga iets doen wat je leuk vind.

Als je dit niet doet komt er iemand met een hele grote hamer en dan krijg je vanzelf spijt.
Peter
Administrator Forum

Turfje

Heb net dit verhaal even gelezen Chrissie, wat 'n zorgen om je vader en alles erom heen!
En niet te vergeten jezelf natuurlijk.
Goed dat je naar de huisarts bent gegaan.
Is niet gek dat je bloeddruk te hoog is nu.
Zorg goed voor jezelf want als je dat niet doet, kan jij een ander dadelijk ook niet meer helpen.
Heel veel sterkte en hopelijk word je vader snel opgenomen.

Turfje.

Chrissie

Peter wat bedoel je met de zin  als je dit niet doet komt er iemand met een hele grote hamer ....? ik denk dat ik hem begrijp maar twijfel toch een beetje.

Libra

Jeetje Chrissie, pas je wel goed op jezelf!!!

De zorg voor je vader is nu net dat kleine beetje "extra" wat je er niet bij kunt hebben, omdat je eigenlijk al genoeg hebt aan je eigen sorres.

Ik hoop voor je dat, ondanks dat je dat natuurlijk het liefst niet wilt, je vader snel geplaatst kan worden.

Sterkte!!
Liefs