Begrijp er even niets meer van???

Started by Chrissie, Apr 11, 2012, 11:53 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Ik heb een kop vol zorgen, mijn vader raakte eerst zijn bankpasjes kwijt  nu is dat opgelost ik geef hem weekgeld maar nu raakt hij steeds geld kwijt, hij verstopt  het ergens in huis maar ben er nog niet achter waar. Nu wil ik overgaan naar daggeld maar wil hem niet te kort doen denken jullie dat 10-15 euro per dag genoeg is voor
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peter

Chrissie,

Dit is heel moeilijk voor je, want je gaat dit je persoonlijk aantrekken. Ik denk dat hij de waarde van het geld kwijt is. Waarom maak je geen afspaak met het zorgcentrum dat je voor hem betaald. Ik denk dat 15 euro per dag meer dan voldoende is.

Je doet het goed!

Peter
Administrator Forum

Chrissie

Ik weet niet of ik het goed doe, wil het liefst overal de brui aangeven. De sfeer hier thuis is niet meer om te harden. Het zorgcentrum stuurt alle nota's al naar mij toe anders heb ik nog meer ellende. Ik overzie het eerlijk gezegd niet meer.

peter

Je doet het goed, ik ben bang dat de last die op jouw schouders rust, te groot is voor mens. Kan er iemand geen taken van je overnemen, dat geeft jou rust.

Je doet zo verschrikkelijk je best. Ik maak me een beetje zorgen om je.
Peter
Administrator Forum

Buster

Chrissie het word zo langzamerhand tijd om de taken te gaan verdelen.

Het is niet alleen jouw vader.
Het argument van drukte komt bij deze te vervallen, want dat heb jij ook, en toch doe je het.
Je kunt niet EN verzorgen, EN beheren, EN de administratie doen.
Niet voor de combinatie met een gezin en je vader in de toestand die hij heeft.

Zou het een idee zijn om iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft bij elkaar te roepen en de taken te gaan verdelen?  
Als jij namelijk niet aan de bel trekt, doet niemand het.
En dit ga je niet lang volhouden.
Er komt ook nog een verhuizing aan, een zomervakantie in het verschiet dus het lijkt me dat je je handen vol hebt.

Wat betreft het daggeld is het bedrag denk ik wel goed.
Wat je je af kunt vragen is in hoeverre hij er behoefte aan heeft.

Hou je taai!
Oja, is het nog gelukt om iets te regelen voor de auto?

Ps2, ik lees net wat Peter schrijft en sluit me bij hem aan, maak me ook een beetje zorgen om je,...

Chrissie

Ik heb donderdag al aan de bel getrokken bij het zorgcentrum en er komt nu ook begeleiding voor mij en de dokter van mijn vader  wordt ingeschakeld, mijn vader wordt door zijn eigen agressiefitet waarschijnlijk op een afgesloten afdeling geplaatst. Ik moest er op voorbereidt zijn dat hij naar me uit kan halen dus willen hem medicijnen geven waar hij toch rustiger van wordt.

Het spijt me dat ik jullie hiermee lastig val, sorry

peter

Je valt ons er niet mee lastig, jij zou hetzelfde doen voor ons.
Peter
Administrator Forum

Buster

Chrissie ik ben blij voor je dat er ingegrepen word.

En niet van die rare dingen zeggen.

Bloem2

Chrissie,

Ik weet niet zo goed wat te zeggen. W

Chrissie

Dank je Bloem,Alleen al de steun doet me heel goed en dat ik mijn hart kan luchten.

Buster,Met de auto is nu alles in kannen en kruiken. Speel met de gedachten om de administratie door iemand van de humanitas te laten doen alleen ik weet niet of dat kan want mijn vader heeft geen schulden.

Buster

Humanitas heeft dat project juist voor mensen die stuk lopen bij administratie.
Hoef je geen schulden voor te hebben.

Fijn dat het helpt! ;)

Kaatje

Chrissie

Ik begin mijn eigen en die van mijn vader door elkaar heen te halen omdat ik teveel moet aanpassen, het groeit me gewoon boven het hoofd te groeien. Ik hoop dat jullie door alles het nog kunnen volgen ik kan me heel slecht concentreren.

Chrissie

Buster

Je bent prima te volgen,.. misschien niet voor jezelf, maar wel voor ons.