Begrijp er even niets meer van???

Started by Chrissie, Apr 11, 2012, 11:53 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Jeetje Chrissie, lees het nu pas! :(
Wat zul je in angst gezeten hebben!

Ik ben zo blij dat alles goed is met je vader!!

Ik hoop dat je, na alle commotie, vannacht beter zult slapen!

Sterkte en ondanks alles, een heel fijn weekend!!

Heel veel liefs :-*

peter

Internet is een goed medium, je kunt er snel mensen mee bereiken en je kunt snel mensen op de been brengen. Toen ik gisteren middag keek op TV, was er niemand. Blijkbaar vinden sommige mensen het leuk om ellende te schoppen. D.m.v. hyves zijn ook regeringen gevallen.....

Gelukkig is alles goed met je vader!
Peter
Administrator Forum

Buster

Chris, wat fijn dat het goed is met je vader. Kan me zo voorstellen dat er een last van je schouders is gevallen.

Vond het heel dubbel gisteravond, als eerste te triest voor woorden, ongelofelijk dat er jongeren zijn die dit doen met voor bedachte rade. Stom dat die burgemeester geen andere beslissingen heeft gemaakt (Schakel Heineken in, leg contact met de lokale discotheek en organiseer een feest i.s.m. de politie en de afloop had heel anders kunnen zijn,... maar dat ter zijde)

En als laatste; hoe STOM dat dit veroorzaakt word door 1 knopje (!!!!!) in te drukken op FB.
Be-lach-e-lijk! En dann hebben we het nog niet eens over de nasleep,.. Hoe moet het nou met dat meisje?

Libra

Buster, dat was precies mijn idee toen de hele commotie rondom dit begon!!
Ik dacht ook meteen "Burgemeester, dat doe je niet goed"!!
En inderdaad als hij, bij wijze van spreken, een paar grote feesttenten had neergezet, een aantal artiesten en idd Heineken had uitgenodigd, was het waarschijnlijk allemaal heel anders gelopen en had de Gemeente Haren haar begroting een flinke boost kunnen geven voor 2013!

Maar laten we wel wezen, het is uiteraard van de zotte dat dit soort dingen gebeuren!
Dat er

Chrissie

Ik weet er even niets op te zeggen kan me jullie eigenlijk wel voorstellen maar wat was wijsheid in deze maar bovenal vind ik het heel erg dat die relschoppers geen respect voor anderen mensen hebben en dat vind ik in en in triest. Hun zijn gewoon verantwoordelijk voor deze chaos!!!
In ieder geval gaat dit je verstand te boven!!!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Inderdaad Chris, de relschoppers zijn ten alle tijden, in eerste instantie fout.

Ik zag nu op FB een actie opkomen waarbij iedereen word opgeroepen via foto's de daders op te sporen. Ik doe er graag aan mee. Zo kan FB ook iets positiefs bijdragen aan wat er veroorzaakt is.

jan

Ik heb er geen woorden voor hoe erg ik dit vindt. Ik hoop nu echt dat zeggen wat ze doen, deze k.... financieel uitkleden, rechten ontzeggen, laat pa en ma maar mee betalen bij minderjarigen.

Onbegrijpelijk.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Mijn man belde vanmiddag op van het werk moest even zijn verhaal kwijt tegen vijf uur was het, er was een klant van hem die woonde heel dicht in de buurt  dezelfde straat van het facebook meisje  noem ik haar voor het gemak maar even, deze man was met zijn vrouw thuis en in het begin was het nog gezellig tot dat er steeds meer drank tevoorschijn kwam toen sloeg de sfeer om en werd heel grimmig ze hebben zich verstopt in huis en alle lampen uit gedaan zo bang waren ze. Deze man stond gewoon te huilen.

Als ik zelf alle beelden en foto's zie dan denk ik godsnaam hoe kan zo'n mooi centrum waar ik heel veel gelopen heb  met mijn vader zo veranderen, kan het gewoon niet bevatten.

Vanmorgen toen ik bij mijn vader was heb ik snel nog met hem boodschappen gedaan voordat ik weer naar huis moest omdat mijn man aan het werk moest, maar bij de mensen die we tegen kwamen zie je de verslagenheid in de ogen van waarom moest dit? heb het zo met ze te doen!

buster ik heb gekeken op facebook maar ik kan het niet vinden? moet ik eerst lid worden ofzo? Ik zit normaal nooit op facebook,hyves of iets dergelijks heb er niets mee of doe ik iets anders verkeerd?

Libra

Linksom of rechtsom Chrissie, dit is gewoon te triest voor woorden!!! :'(

Materi

Bloem2

Chrissie, lees nu pas deze berichten van jou.
Ik begrijp helemaal dat je hartstikke ongerust bent geweest en wat verschrikkelijk dat je je vader niet kon bereiken. Gelukkig mankeert hem niets.

Wat Haren betreft: ik heb er geen woorden voor.

Buster

Chrissy, je moet idd een FB profiel hebben, daar verschijnen dan berichten die je vrienden daar plaatsen, zo kwam ik en foto tegen met rellende jongeren erop, met het verzoek om door te sturen en voor wie ze herkend de namen erbij te plakken.

Nadeel is wel dat je niet weet of de foto nep is en wie er een lolletje probeert uit te halen met zijn vrienden, dus of het werkt weet ik niet.

Maar ik kan je oprecht melden dat de algehele mening op de sociale media is dat dit idd te triest is voor woorden.

Turfje

Hallo Chrissie,

Heb hier even bijgelezen. Hele toestand nogsteeds lees ik.
Hopelijkkan je vadder snel ergens terecht zodat jij niet meer vanalles hoeft te doen,jij hebt meer
dan genoeg aan jezelf en je gezin momenteel.

Haren: Echt te erg voor woorden wat daar gebeurd is!
Die relschoppers mogen ze flink aanpakken wat mij betreft.
De burgemeester kan er weinig aan doen dat dit gebeurt denk ik.
ALS hij wel 'n tent neergezet had en Heineken...dan had er ook van alles kunnen gebeuren met zo'n menigte mensen.
En dan was iedereen d

Chrissie

Sorry maar ik kom even weer aan te zeuren maar ik moet even van me afschrijven want alles gaat hier goed mis ik overzie het niet meer zo goed. Weet ook even niet meer waar ik het eerst en laatst moet zijn door alles.

Gisteren nog een heel gesprek met de case manager gehad die gaat nu mijn broers op hun verantwoordelijkheid wijzen en dat ik dit nooit in mijn eentje kan redden dat ik er aan onderdoor ga als ze nu niet heel snel me gaan helpen. Die man zei heel droog ik zie iemand voor me die in diepe put zit en als ze maar even weer huilt en praat toch weer opstaat en zichzelf weer een figuurlijke schop onder de kont geeft en weer verder gaat en dan ook nog een lach op haar gezicht kan toveren!
Mijn man is alle besef van tijd kwijt !

Buster

Lieve Chris, je zeurt niet.

Ik ben blij dat de case manager aan de bel trekt.
Soms hebben broers dat even nodig, geeft niks, het zijn ook maar mensen.
En wat hij eigenlijk zegt is dat je een enorm sterke vrouw bent,maar ook sterke vrouwen hebben soms hulp nodig. Daar is niks mis mee.

Wat is er met je man?

Dikke knuf,..

Libra

Lieve Chrissie,

Ik sluit me van harte aan bij Buster!
Je hebt een mega last op je bordje liggen.
Heel goed dat de case manager aan de bel trekt, want het was mij al langer duidelijk dat deze situatie zoals die nu is, niet langer kan blijven voortbestaan.
Dementerende ouders hebben een enorme impact op je leven en als je er dan ook nog eens alleen voor staat......dat is gewoon teveel voor 1 persoon.

Lucht je hart maar lekker!
Ik hoop dat je broers (en hun eventuele vrouwen) snel inzien dat ook zij hier een stukje verantwoordelijkheid in MOETEN nemen.

Hele dikke knuffel en heel veel liefs :-*