Begrijp er even niets meer van???

Started by Chrissie, Apr 11, 2012, 11:53 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Heb alle mogelijke manieren al geprobeerd maar zij kunnen hem ook niet bereiken hij reageert niet. Ik probeer over een half uur weer even of mijn vader dan de telefoon op neemt.
dank voor de knuffel
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

ik hoop zo dat je hem met een half uur wel te pakken kan krijgen en dat je weet dat het ok met hem is.

Buster

Getsie wat naar,...

Ik neem aan dat je al pogingen hebt ondernomen om de verpleging te pakken te krijgen, of zijn die er niet in de avond uren?
Buurman of buurvrouw misschien?

Hou vol, knuf!

Buster

Chris, dit las ik net op www.nos.nl

Ook het telefoonnetwerk heeft last van de vele 'feestgangers', melden KPN en Vodafone. Bij een groot evenement worden normaal gesproken extra masten neergezet, maar dat is nu niet gebeurd omdat er eigenlijk geen feest zou zijn.

Chrissie

de verpleging kon hem ook niet te pakken krijgen maar hun zijn zelf ook bang omdat het verzorgingstehuis ook zeer dicht in gebied ligt. We blijven contact houden meer kunnen we op het moment niet doen.Ze wilden nog iemand die onder weg was van Client naar mijn vader toe te sturen ik heb hun dat verboden ik wilde dat niet vergeef mezelf nooit als hun wat overkomt. Van de buurvrouw heb ik jammer genoeg geen telefoonnummer die zou ik nog krijgen, ik heb haar mijn nummer al wel gegeven maar dat lost niks op nu. Duim maar dat het goed gaat.

Chrissie

Heb geprobeerd te bellen maar ik kan helemaal geen verbinding meer krijgen de lijn is "dood"

Buster

Het netwerk zal overbelast zijn.

Wat ik tot nu toe heb kunnen volgen is dat de meeste rellen voorbij zijn.
De menigte is afgevoerd naar Groningen.

Er is nog wel onrust, maar ook veel ME op de been.
Ik duim dat je snel een bericht krijgt..

Kaatje

dat is erg balen zeg! Ik hoop ook dat je snel bericht krijgt!
in gedachten ben ik bij je!
dikke knuffel

Kaatje

ik begrijp niet wat er leuk is om daar te gaan rel schoppen, de boel te slopen, de albert heijn te plunderen en de bewoners en familie van de bewoners angst aan te jagen. Ik vind dat echt diep triest!

Chrissie, ik duim voor je, ik lees morgenochtend zodra ik weer wakker ben, je berichtjes gelijk en hoop dat je dan al wat van je vader hebt gehoord. Mijn oogjes vallen helaas langzaam dicht.

knuffel

Chrissie

Ik vind het ook diep triest dat dit gebeurt vraag me af waar het verstand van sommige mensen zit, je moet toch ziek zijn om dit te doen het heeft een zeer grote impact bij de mensen die dit overkomt. Mijn man kijkt zelf RTV Noord maar ik kan het gewoon niet aanzien vind het echt afgrijselijk wat er gebeurt.

Welterusten meid, droom over iets leuks bijvoorbeeld een wandeling over het strand met een ondergaande zon en nog van harte beterschap.
Zodra ik wat weet dan laat ik wat horen.

Kaatje

hoi Chrissie,
En al nieuws?????
ben net wakker en gelijk computer aangezet om te kijken of er al nieuws is over je vader. Ik heb helaas geen leuke dromen gehad, verwerkingsdromen, maar die horen er ook bij :)

Chrissie

even een update":

Vanmorgen om zeven uur werd ik wakker, heb me aangekleed en ben direct naar mijn vader gegaan. Met mijn vader is gelukkig alles in orde de dranghekken staan nog op de hoek van de straat . In zijn straat is het gewoon "normaal" Mijn man is nu onderweg naar zijn werk hij hoopt dat hij toch er kan komen omdat de route naar zijn werk door het gebied gaat, zijn baas had er gelukkig alle begrip voor dat hij iets later kwam.

Vanmorgen reed ik er heen en normaal ben ik er nooit zo mee bezig maar doordat ik nu.nl af en toe lees zien de meeste mensen Haren als een elite wijk op sommige plekken is het ook zo maar waar mijn vader woont ( zijn straat) is het dus niet zo daar wonen de gewone mensen. Als ik mijn vader zijn straat uit wandel zie ik de grens heel erg ik kom dan op een kruispunt en als ik oversteek waar de dranghekken dus staan daar zie je het verschil ontstaan. Vanmorgen viel me dat ineens op, heel raar hoe je hier nu ineens op gewezen wordt.

Kaatje

Wat een opluchting zeg dat met je vader alles in orde is.
En wel heel confronterend dat het contrast tussen elite en normaal nu even extra benadrukt wordt!

Chrissie

Er viel ook een last van me af ben kilo's afgevallen. Heb vannacht heel onrustig geslapen soms sliep ik en dan werd ik wakker maar ik heb nooit zo snel als vanmorgen naast m'n bed gestaan.

Die dromen slopen je altijd zo, heb je ze nog vaak Kaatje? of zit er al verbetering in. Ik had altijd 1 en dezelfde droom dat ik uit de put wilde klimmen maar net niet de kracht bezat om over die rand te klimmen ik viel dan heel hard in een zwarte gat in die put terug werd dan badend in het zweet en met een schok wakker.

Kaatje

ik geloof graag dat je heel snel naast je bed stond vanochtend, wat ook heel logisch is! :) :)

En die droom die jij had, is echt geen leuke droom zeg! Ik heb vaak dromen, maar ze slopen me gelukkig niet. Het is een verwerkingsproces van een aantal dingen nog.

hoop voor je dat je aankomende nacht een rustige nacht zult hebben!