Begrijp er even niets meer van???

Started by Chrissie, Apr 11, 2012, 11:53 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Ik begrijp er even niets meer van ???, zo ontzettend stom.
Volgens mijn berekening hoefde ik als ik goed oplette deze
maand geen geld van de spaarrekening  over te maken.
Maar ben ergens verkeerd gegaan, zoals met meer dingen op
het moment.
Kan totaal niet plaatsen waar het geld in is gaan zitten, kom
ineens twee weken tekort. Waar zit mijn verstand op het moment ???
Ben zo enorm bang dat ik de hele boel verniel!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Chrissie,

In je normale doen zit je erbovenop en hou je alles minitieus bij.
Je kan het want je zit erop.
Op dit moment loopt het even anders.
Logisch,...

Neem van de week even rustig de tijd (als dat lukt) om je rijtjes en je lijstjes weer op orde te brengen.
Dan komt het vast goed.

Dick

Chrissie,

Een klein foutje, wat je kan herstellen. Volgens mij is er niets aan de hand en doe je het gewoon goed.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Chrissie

Buster en Dick,

Alles gaat me gewoon moeilijker af op het moment de simpelste dingen zoals boodschappen doen daar heb ik al moeilijkheden mee, dan sta ik in de winkel maar weet totaal niet wat ik moet kopen, zit helemaal niet goed in elkaar, maar jullie antwoorden stellen me zo enorm gerust er valt gewoon een last van me af.
Heel erg bedankt!

Chrissie

Ik schrijf even verder op deze topic, 

Alles zal wel een reden hebben maar waarom??
doe ik het zo verkeerd met de schulden? heb ik het niet verdient om die nul te bereiken?
Het hele liedje begint weer opnieuw, ik zou het liefst onder de eerste de beste steen kruipen
en er pas weer onder weg komen als deze nachtmerrie voorbij is.
Nu hebben we mijn vaders auto voor de deur staan is het eerst mijn man die steeds de auto
wil pakken nu begint mijn schoonzus ook weer of ik hier en daar overal met haar heen wil gaan.
Ik weiger dit en zeg tegen haar alles blijft gewoon zo als het is, die auto is er op het moment
nog en staat er enkel alleen voor mijn vader verder wordt er niet in gereden.
Zegt ze ijskoud ik moet me niet zo aanstellen die auto moet rijden en ik moet er nu gebruik
van maken omdat ik hem later naar de garage wil brengen en wil verkopen als dit tenminste lukt.
Ik trek het allemaal even niet meer, ergens zal ik wel iets verkeerd doen om de schulden te willen aflossen. Ik heb iedere dag hoofdpijn en wil wel keihard gillen. Krijg ik van mijn vader niet het nodige om de oren dan is het wel van anderen, het lachen is me gewoon vergaan. En ik kan die auto wel in water voor onze deur rijden, kan hem voor mijn ogen niet meer zien.

Kan iemand me misschien nog vertellen waarom het zo belangrijk is om je schulden af te lossen? misschien dat ik dan nog het nut ervan in zie!

Buster

Mag ik wat zeggen zonder beleefd te blijven?

Je schoonzus is een ego

Chrissie

Ik heb er lang over gedaan vandaag voordat alles tot me doordrong
ben een beetje traag van begrip geworden, twijfel ook enorm aan mezelf
maar je antwoordt doet me heel goed het geeft me vertrouwen dat ik het
toch nog goed doe en dat geeft me de moed om door te gaan.

Dank je Buster!

Buster

Chris, je doet het hartstikke goed.

Het is ook erg lastig als de situatie om je heen ervoor zorgt dat je de dingen niet meer in proportie kan zien.
Juist daarom zou het heel normaal zijn dat uitgerekend je familie je ondersteund in deze tijd.
Doen ze dat niet, dan is het geen goede familie.
Beetje kort door de bocht misschien, maar misschien is dat soms ook even nodig.

Dikke knuf!

ps, ik lees net terug en je vroeg om en reden om van de schulden af te komen; wat dacht je van die 2 kleine kanjers die in jullie huis rondhuppelen? Reken maar dat die trots zijn op mama,...

Chrissie

Buster die spiegels heb ik nu extra hart nodig dat trekt me even weer bij de les en weet ik even weer waar ik het allemaal voor doe, normaal kan ik dat prima zelf maar op de

Chrissie

Weten jullie allemaal wel hoe blij ik met jullie ben, SUPER BLIJ!!!

Door jullie krijg ik de moed om verder te gaan, en weet ik weer waar ik het voor doe, Bedankt allemaal!

smurfin

beste chrissie

je zegt dat je alles fout doet de laatste tijd...
dat ben ik niet met je eens, je bent een topper en doet het super

de zorg voor je vader enz neemt heel veel kracht en doorzettingsvermogen
ik ben het dan ook helemaal met buster eens, je schoonzus kan haar handen ook uit de mouwen steken.
ALS JIJ NEE ZEGT OVER BIJVOORBEELD DE AUTO DAN IS HET GEWOON NEE
als ze het beter kan moet ze het doen of op z'n minst helpen, en die auto rijdt niet op water tankt ze zelf ???

als ze die auto wil lenen zet je er gewoon een bedrag tegenover, dan is het gezeur snel opgelost en komen ze jou waarschijnlijk niet meer lastigvallen, zet er gewoon per kilometer 35 cent op of zo wat je weer aan je vader kan geven misschien is dat een idee

Buster

Oja, mijn man had nog een idee.

Stel haar voor om gezellig een keer op pad te gaan,...
Naar de garage.
;)

Chrissie

Zit even helemaal stuk, sorry.

Moest vandaag naar het ziekenhuis met mijn vader, ik kom bij hem thuis om hem op te halen hoor ik hem al te keer gaan tegen de verpleging druk op de deurbel maar er wordt niet opengedaan dus ik pak de sleutel en verschaf me de toegang tot zijn woning. En krijg direct de volle laag over me heen. Dus ik neem het voor de verpleging op tegen mijn vader en de verpleging neemt het voor mij op tegen mijn vader maar we zijn er ook voor hem. We zijn door alle gedoe bijna te laat in het ziekenhuis gekomen want hij wilde niet met me mee naar het ziekenhuis een drama vandaag verschrikkelijk, hij wil dus weer niets met me te maken hebben en heeft me asociaal verrot gescholden zelfs de verpleging zei vind je het normaal wat je je dochter aandoet ze is er zo voor je en staat altijd voor je klaar en dan ga zo tegen haar tekeer dit verdient ze niet.

Heb het ook aangekaart bij het ziekenhuis en deze heeft nu een brief naar het verzorgingstehuis gestuurd om te zorgen dat mijn vader zo snel mogelijk op te laten nemen anders ga ik eraan onder door. Als dit nog een half jaar duurt dan ben ik stuk dus kreeg het advies om afstand te gaan scheppen om nog aan te kunnen.

Ik merk door alles dat de dingen steeds minder kan verwerken en moet mijn administratie oppakken het is hoog nodig maar ik kan het gewoon niet, wil het gewoon niet meer zien.
Hoop door het van me af te schrijven dat het even lukt, want het gaat helemaal mis zo ik houdt namelijk niets meer bij ik glijdt gewoon af verneem het gewoon zelf.

Dick

Chrissie,

Jou emmertje begint al aardig vol te raken. Ik denk dat jou vader, niet meer zichzelf is en daarom zo reageert. Ziek zijn en vooral die Alzheimer doen wat met een mens. Het maakt van iemand een totaal ander persoon. Het is niet meer jou vader, daarom reageert hij zo op zijn omgeving.

Je moet voor jezelf ook afstand gaan nemen, anders zal jij en gezin hieronder lijden. Je doet al meer dan je kan doen, dus je moet het jezelf niet aantrekken.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Chrissie

Ik neem mijn vader niets kwalijk hij kan hier totaal niets aan doen die stomme ROTZIEKTE ook!  Zolang ik bij hem ben dan heb ik me prima onder controle behalve dan dat mijn hart op hol gaat maar owee als ik thuis ben voel ik me zo rot het complete andere verhaal.

Ik weet je hebt gelijk Dick, voel het zelf ook aan mijn lichaam en ik weet gewoon ook dat dit niet mijn vader zijn bedoeling is om mij onderuit te halen.

Even van je afschrijven, een flinke huilbui en dat mensen je begrijpen doen gewoon een wonder, voel even weer leger.  Vind het erg dat ik jullie hier mee "lastig" val maar moet het gewoon even kwijt anders redt ik het gewoon niet!