Advies graag

Started by grijzeharen, Apr 10, 2012, 05:38 PM

Previous topic - Next topic

grijzeharen

Help!?

(zie ook topic http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,45861.0.html)

Nu heb ik een mail terug gehad dat de beslaglegging gehandhaafd blijft.
Hoe kan dat nou??

Dit schreven ze:

Geachte heer, mevrouw,

N.a.v. uw bijgaand emailbericht delen wij u mede dat het loonbeslag gelegd is in dossier 123456, op naam van NAAM A.

Het beslag op de roerende zaken is gelegd in dossier 987654 (op naam van NAAM B). Dit beslag blijft gehandhaaft totdat dat dossier volledig voldaan is. Indien u niets regelt voor dossier 987654, zien wij ons genoodzaakt voor dat dossier verdere executiemaatregelen te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende ge

sacredfour

Is er officieel al beslag op de inboedel gelegd, m.a.w. zij ze langs geweest om alles op te schrijven?
Is dit laatste het geval, dan gebruiken ze dit beslag als dreigmiddel. het kan zijn dat de inboedel toch een behoorlijke waarde vertegenwoordigd. In dat geval is executie niet uit te sluiten.

Laat de deurwaarder nogmaals weten dat hij mee moet doen met het loonbeslag omdat er verder geen financien zijn.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

grijzeharen

Ja klopt, er is al officieel beslag gelegd.
Er is alleen niet veel waarde want de meubels komen van de 2e handsmarkt en dat was al 5 jaar terug. Het enigste wat ze soms krijgen is een likje verf
Men vond het bij het Juridisch Loket ook een vreemde gang van zaken, eerst thuis en dan op het werk.......meestal gebeurt het anders-om.
Maar ja, dank je wel sacredfour, ik ga ze maar weer eens mailen.
Zal eerst Juridisch Loket bellen morgen, zie zouden mijn gegevens bewaren voor als er nog meer vragen cq problemen gingen komen met deze DW.

Buster

Zodra de gemeente trouwens contact met ze opneemt is het de gewoonte (let op, het is dus geen regel) dat ze wachten zodat er een regeling tot stand kan komen.
Het kan dus zijn dat ze nu nog snel even iets proberen voordat ze af moeten haken.