Ik heb melding gedaan bij NVVK

Started by grijzeharen, Apr 04, 2012, 12:14 PM

Previous topic - Next topic

grijzeharen

Pffffff met angst, zweet en tranen hoor!

Enige tijd geleden hebben we een budget-coach ingeroepen voor hulp.
Via internet gevonden en lekker in de buurt!
Ik zal jullie het hele verhaal besparen maar om heel kort te zijn:
We waren in 1x van onze problemen af maar zaten wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang aan de budgetcoach vast!
Nadat 's avonds mijn zoon op visite kwam, ging hij de papieren eens nakijken en rekenen.
Jeetje wat zijn we geschrokken zeg!!!!!
Het kwam erop neer dat het bedrag van de schuld verdubbelde en daarmee zou de budgetcoach betaald worden.............en ik kan je zeggen dat dat een aardig salaris is/was!!!

We hebben gelijk afgezegd (hadden gelukkig bedenktijd afgesproken van 4 dagen) en hebben ook netjes al onze spullen weer terug gehad.
Maar nu zat ik te lezen op de NVVK-site en kwam daar het een en ander tegen wat wel en wat niet mocht. 
Ik werd eigenlijk heel erg boos!!! Ik dacht gelijk aan de bewuste budgetcoach!!!!
Wij zijn er gelukkig voor een fris oog van mijn zoon nog op tijd uit gesprongen maar wat als er een gezinnetje dit niet inziet? Wat als zo'n gezinnetje wel in zee gaat met zo iemand?????
Ik kon dat niet over mijn hart laten gaan en heb dus gelijk een mail gestuurd naar een Juridisch beleidsmedewerker NVVK met mijn verhaal.
Ik heb net bericht terug gehad van een Juridisch beleidsmedewerker dat deze budgetcoach gemeld is bij een toezichthouder.

Jippieeeeeee hopelijk weer een kleine overwinning..............

(ga er ook vanuit dat de persoon in questie misschien hier aanwezig is dus ik hou het liever een beetje sober. Na contact met deze budgetcoach zijn we gaan zoeken naar informatie en kwam zo op dit forum terecht! de rest is bekend.......denk ik ;D)

Buster

Wat goed dat je melding hebt gedaan. Het word tijd voor een zwarte en een groene lijst!