pluim voor de belastingdienst!

Started by sacredfour, Apr 03, 2012, 12:23 PM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Ik heb een tijdje geleden een brief naar de belastingdienst gestuurd met het verzoek om mijn belastbaar inkomen op nul te zetten.
Dit ging over het belastingjaar 2009. Mij boekhouder is nogal traag en had de gegevens nog niet ingeleverd. In mijn brief aan de belastingdienst had ik uitgelegd ,dat ondanks dat ik voorruit betaald had, mijn boekhouder zich niet aan zijn afspraken hield. Ik kon zelf verder niks doen omdat hij alle gegevens had. Ook had ik aan de belastingdienst uitgelegd dat mijn belastbaar inkomen waarschijnlijk negatief zou zijn.
Mijn geschil met de boekhouder is natuurlijk niet de belastingdienst  zijn probleem. Toch ontving ik vandaag een brief met de mededeling dat mijn belastbaar inkomen voor 2009 op nul was gezet en dat er 1250 euro aan premies terug gestort zouden worden!

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Chrissie

Dit is geweldig nieuws voor je, ben hartstikke blij voor je  ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

sacredfour

Ik snap er nu niks meer van. Zouden ze mijn draadje hierboven hebben gelezen? :o
Gisteren weer een brief van de belastingdienst, en weer teruggave, nu 6000 euro!
Hoe kan dat nou, ik heb de laatste jaren nooit belasting betaald. Nu, maar niet te snel juichen, eerst maar wachten totdat het op mijn rekening staat.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

tika

Iedereen kan toveren met een eitje... maar jij met de belastingdienst!

Do what ye like, but harm ye none.