ik ga weer werken.

Started by bob71, Mar 30, 2012, 06:34 PM

Previous topic - Next topic

bob71

vanaf maandag ga ik weer beginnen met werken, ben gestopt in 2007 met werken ivm zwangerschap.
werkte toen voorheen bij thuiszorg, vandaag een gesprek gehad en ben meteen weer ingepland.
van de ene kant gelukkig, we komen iedere maand 180euro te kort, waardoor het weekgeld steeds minder gaat worden.  deze week is het 50 euro waar we met 7 personen van moeten leven.  dat gaat dus echt niet.
ik heb na de zwangerschap gewrichtsklachten gekregen, maar de reumatoloog zegt dat ik hiermee moet leren leven. 
ik ga ervoor en zie wel hoe het gaat lopen....het zijn 20 uur per week en dan om de week.  ik ga werken als mijn man middagdienst heeft.
de week dat hij dagdienst heeft  ben ik bij de kinderen.
het levert ons 400euro per maand extra op....dus ook meer ruimte voor leefgeld.
heb er wel zin in :)

peter

Wat goed zeg, dit is een enorme meevaller.
Peter
Administrator Forum

bob71

Ja Peter dat kun je wel zeggen.

Buster

Wauw! Gefeliciteerd, en wat goed ook dat je geen extra opvang kosten hoeft te maken.
Dat tikt nog hard aan met alles x 5,...

bob71

dank je Buster,  maar hoe gaat het met jou????

Buster

Ik stuur je even een PB  ;)

flowerpower

Quote from: bob71 on Mar 30, 2012, 06:34 PM
vanaf maandag ga ik weer beginnen met werken, ben gestopt in 2007 met werken ivm zwangerschap.
werkte toen voorheen bij thuiszorg, vandaag een gesprek gehad en ben meteen weer ingepland.
van de ene kant gelukkig, we komen iedere maand 180euro te kort, waardoor het weekgeld steeds minder gaat worden.  deze week is het 50 euro waar we met 7 personen van moeten leven.  dat gaat dus echt niet.
ik heb na de zwangerschap gewrichtsklachten gekregen, maar de reumatoloog zegt dat ik hiermee moet leren leven. 
ik ga ervoor en zie wel hoe het gaat lopen....het zijn 20 uur per week en dan om de week.  ik ga werken als mijn man middagdienst heeft.
de week dat hij dagdienst heeft  ben ik bij de kinderen.
het levert ons 400euro per maand extra op....dus ook meer ruimte voor leefgeld.
heb er wel zin in :)

proficiat met de nieuwe job! en gelukkig heb je geen opvang nodig ! kost stukken van mensen !

Turfje

Wat fijn dat je een baan hebt!
Heb je weer wat ruimte zometeen.
Succes!